تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مقدمه ای بر یادگیری معکوس – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: مقدمه ای بر یادگیری معکوس
عنوان انگلیسی: Introduction to Flipped Learning
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : فصل کتاب (Book Chapter )
نوع ارائه مقاله : ژورنال شناسه ISSN مجله : 2366-7672
کد محصول : 11428 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.50Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، تکنولوژی آموزشی
مجله: یادگیری معکوس با فراگیران متنوع - Flipped Classrooms with Diverse Learners
دانشگاه: انستیتوی آموزش دانشگاه کالج لندن، انگلستان
کلمات کلیدی: یادگیری معکوس، یادگیری وارونه، یادگیری فعال، ارزیابی، آموزش
کلمات کلیدی انگلیسی: Flipped learning - Inverted learning - Active learning - Assessment - Pedagogy
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بخش INDEX انتهای مقاله: ترجمه نشده است ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1007/978-981-15-4171-1_1
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

تعریف و سیر تکاملی روش یادگیری معکوس

اصول طراحی واحد یادگیری معکوس

1. ایجاد فرصت برای دانش‌اموزان به منظور یادگیری اطلاعات پایه، در خارج از محیط کلاس.

2. پاسخگو بودن دانش‌آموز برای آماده‌سازی پیش از کلاس

3. ارزیابی یادگیری پیش‌کلاسی و درون کلاسی

4. ارائه دستورالعمل‌های خوش‌ساخت و ساختاری برای دانش آموزان در طی فعالیت‌های درون‌کلاسی

5. شفاف‌سازی ارتباط بین فعالیت‌های درون‌کلاسی، مطالب پیش‌کلاسی، و اهداف و مقاصد یادگیری

6. اختصاص زمان کافی برای دانش‌آموزان به منظور تکمیل تکالیف درون‌کلاسی

7. به‌حداکثررسانی شانس اساتید به منظور تعامل با دانش‌آموزان

8. یک بار ارفاق به دانش‌اموزانی که تکالیف پیش‌کلاسی خود را تکمیل نکرده‌اند

تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه روش معکوسی را استفاده نماییم

مزایا و معایت کلاس معکوس

مرور کتاب

منابع بیشتر

تبصره‌ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This chapter introduces flipped learning, a student-centric pedagogy in which lecture is moved to the online environment and class time is spent engaging in active learning experiences. Following a discussion of the definition and history of flipped learning, the chapter presents eight principles to follow when designing a flipped experience and provides guidance on selecting topics or class periods to flip. The potential advantages and disadvantages of flipped learning are discussed, the primary advantage being the potential to teach a broad range of learning goals that cannot be taught as effectively in a lecture-based course. The remaining chapters examine the research on flipped learning and explain how to create flipped experiences that capitalize on their benefits and mitigate their disadvantages.

Flipped learning, in which the lecture is moved to the online environment and class time is spent engaging in active forms of learning, is a relatively new pedagogy that has become increasingly popular over the last several years (Yarbro et  al. 2014). The promise of the flipped classroom (also referred to as inverted classroom) has been touted in influential publications such as the New York Times (Fitzpatrick 2012; Rosenberg 2013), Science (Mazur 2009), and The Chronicle of Higher Education (Berrett 2012). Unfortunately, the rapid rise in popularity of this teaching technique has outpaced the available information on its effectiveness and fit for different academic disciplines and different types of courses (e.g. introductory classes, seminars, skills courses).

Notes

1. Courses that do not include some form of digitized lecture will not be considered flipped learning.

2. Flipped learning can include occasional mini-lectures that clear up confusion or misunderstanding of the readings or digitized lecture.

3. While some researchers (e.g. Koo et al. 2016) label hybrid classes as flipped learning, a stricter definition of flipped learning is employed in this book

نمونه متن ترجمه

چکیده

این فصل به معرفی یادگیری معکوس، یعنی یک روش آموزشی دانش‌آموز-محور می‌پردازد که در آن تدریس از طریق محیط آنلاین انجام می‌شود و زمان کلاس، صَرف انجام تمرین در آموزش حاصل از روش فعال یادگیری می‌گردد. پس از بحث در مورد تعاریف و پیشینه روش یادگیری معکوس، این فصل به معرفی هشت اصل در حوزه روش یادگیری معکوس می‌پردازد و دستورالعمل‌هایی را در زمینه انتخاب موضوعات و دوره‌های کلاسی برای روش معکوس، مطرح می‌کند. مزایا و معایب بلقوه روش یادگیری معکوس مورد بحث قرار می‌گیرد، مزیت اصلی این روش، وجود پتانسیلی برای تدریس طیف گسترده‌ای از اهداف یادگیری است که امکان تدریس آن‌ بشکل موثر، از طریق روش تدریس استاد-محور وجود نخواهد داشت. فصل‌های بعدی به بررسی پژوهش‌ها در مورد روش یادگیری معکوس پرداخته و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان روش معکوسی را ایجاد نمود که مزیت‌های آن بیشتر ش.د و معایب آن کاهش یابد.

روش یادگیری معکوس، که در آن تدریس در محیط آنلاین صورت می‌گیرد و زمان کلاس صَرف مشارکت در شکل‌های فعال یادگیری می‌گردد، به عنوان شیوه اموزشی جدیدی است که در چند سال گذشته محبوبیت زیادی بدست آورده است (یربرو و همکاران، 2014) . جرقه مرتبط با کلاس‌های معکوس (که از آن تحت عنوان کلاس وارونه نیز یاد می‌کنند)، در نشریات معروفی همچون نیویورک تایمز (فیتزپاتریک 2012؛ روزنبرگ 2013) ، مجله ساینس (مازور 2009) ، و مجله تاریخچه آموزش عالی (برت 2012) ، زده شد. متاسفانه، افزایش سریع محبوبیت این روش تدریس باعث از پیش پا افتادن و نادیده گرفتن اطلاعات موجود در مورد اثربخشی و تناسب آن برای رشته‌های علمی مختلف و انواع دوره‌های آموزشی مختلف (برای نمونه، کلاس‌های مقدماتی، سمینارها، و دوره‌های آموزشی کسب مهارت)، شده است.

تبصره‌ها

1. دوره‌های آموزشی که حاوی بعضی از شکل‌ها و صورت‌های سخنرانی‌های دیجیتالی نیست، به عنوان روش یادگیری معکوس شناخته نمی شوند.

2. روش یادگیری معکوس می‌تواند شامل سخنرانی‌های کوچک اتفاقی باشد که باعث از بین بردن سوء تفاهمات و گمراهی در حوزه خواندن یا سخنرانی‌های دیجیتال گردد.

3. در عین حال که بعضی از پژوهشگران (به عنوان نمونه، کو و همکاران 2016) ، کلاس‌های ترکیبی را به عنوان روش یادگیری معکوس می‌دانند، تعریف جامعی از روش یادگیری معکوس، در این کتاب آورده شده است.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

11428-IranArze     11428-IranArze1     11428-IranArze2