دانلود ترجمه مقاله طرح های لمسی نوآورانه برای توسعه محصول جدید - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله طرح های لمسی نوآورانه برای توسعه محصول جدید - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۱۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
های تاچ، طرحی ابتکاری برای توسعه محصول جدید در صنایع
عنوان انگلیسی
High Touch – an innovative scheme for new product development
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2001
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3213
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع و طراحی صنعتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت نوآوری و فناوری، تکنولوژی صنعتی، طراحی اصلاحی و طراحی محصول
مجله
مجله بین المللی ارگونومی صنعتی
دانشگاه
دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه ملی سئول، کره جنوبی
کلمات کلیدی
High touch، توسعه محصول جدید، طراحی محصول، خلق ایده، نیازهای مصرف کننده، طرح ابداعی و ابتکاری
فهرست مطالب
چکیده
ارتباط با صنعت
۱ مقدمه
۲ خلق ایده در فرایند طراحی های تاچ

۱ ۲ آنالیز روند
۲ ۲ قابلیت انتقال تابعی
۳ ۲ تقاضا و نیاز بالقوه
۴ ۲ تحلیل سلسلسه مراتبی

۳ مطالعات موردی انجام شده بین سالهای ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸

۱ ۳ پروژه ۱: رختشوی برقی خانگی Handwash (دستی)
۲ ۳ پروژه ۲: ماکروفر elevator (بالابر)
۳ ۳ پروژه ۳: یخچال مجهز به دو کمپرسور
۴ ۳ پروژه ۴: آب تصفیه کن high fill
۵ ۳ پروژه ۵: کیت مونتاژ کاغذ پیپر مجیک
۶ ۳ پروژه ۶: نسل بعدی PC

۴ نتیجه گیری

نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Although many product developers may have high hopes for developing a new product in their respective domains, most product development efforts focus on incremental innovations. Accordingly, most research on the product development process focuses on the development of evolutionary products. In a project seeking the means for achieving breakthrough innovations, the fundamental question is: How do we integrate the innovative ideas into the product development process? To provide an answer to the question, the concept of High Touch is presented with case studies conducted between 1994 and 1998. This study also presents a systematic model for identifying the consumer needs and for generating new product `ideas' based on the identi®ed needs. High Touch is a product development strategy initiated and promoted by the ®rst author since the 1980s. The insight gathered from the model and case studies of High Touch showed that the process for innovative product development should allow exploration and diversion of the project team facilitated with heavily consumer-driven development process. The key success factor for all the case studies presented in this study seems to come from the systematic convergence of technological competence and the visionary role of the development team. In the front end of the successful new product development, the vision and implicit potential of the product should sometimes override the typical feasibility analysis, market assessment, and ®nancial analysis of the product.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اگرچه بسیاری از توسعه دهندگان محصول امیدهای زیادی به توسعه محصول جدید در حوزه های مربوطه دارند، اما بسیاری از اقدامات انجام گرفته در جهت توسعه محصول بر ابتکار و ابداع تاکید می کند. همچنین، بخش اعظمی از تحقیقات انجام شده پیرامون فرایند توسعه محصول بر توسعه محصولات تکاملی تاکید می کند. در پروژه انجام شده در جهت نیل به ابتکارات جامع، سئوال اصلی این است: چگونه می توان ایده های ابداعی را با فرایند توسعه محصول تلفیق نمود؟ به منظور پاسخگویی به این سئوال، مفهوم High Touch به همراه مطالعات موردی انجام شده در طول سالهای 1994 و 1998 معرفی شده است. در مطالعه حاضر مدلی سیستماتیک نیز برای شناسایی نیازهای مصرف کننده و خلق ایده های جدید در مورد نیازهای شناسایی شده محصول معرفی شده است. High Touch به استراتژی توسعه محصول اتلاق می گرد که برای اولین بار در سال 1980 معرفی گردید. بینش و اطلاعات حاصل از مدل و مطالعات موردی High Touch نشان داد که فرایند توسعه محصول ابتکاری باید به گونه ای باشد که امکان کشف و تنوع تیم پروژه را فراهم آورد که با کمک فرایند توسعه مصرف گرا تسهیل شده است. فاکتورکلیدی موفقیت در میان کلیه مطالعات موردی معرفی شده در این مطالعه ، همگرایی سیستماتیکی تبحر فنی و نقش نظری تیم توسعه می باشد. در پایان فرایند توسعه موفقیت آمیز محصول جدید، پتانسیل ضمنی محصول باید برنمونه آنالیز توجیهی، ارزیابی بازار، و تحلیل مالی محصول برتری یابد.

بدون دیدگاه