ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Railway operation management must cope with failures of the railway system or external disturbances that may cause initial delays or so-called primary delays. In heavy traffic areas of rail networks, primary delays can quickly propagate and lead to the so-called secondary or knock-on delays. This paper describes the results of experiments done to evaluate railway traffic optimization tools that enable to decrease the secondary delays by selecting appropriate route settings and sequence of the train movements. These experiments are part of a task of the European FP7 project ON-TIME. The project aims to develop a prototype for a new generation of railway traffic management systems which will increase capacity and decrease delays for railway customers’ satisfaction. The results of the project will be validated through system simulation and real-life case studies proposed by railway undertakings which are partners of the project. This paper focuses on the results achieved in one of the case studies of the ON-TIME project, through an algorithm which we developed. It consists of the solution of a mixed-integer linear programming formulation for a limited computation time: the best feasible solution found within this limited computation time is the final solution returned by the algorithm. The case study tackled here represents traffic in the Gonesse junction, in France. We assess the impact of including the optimization in a rolling-horizon framework. The results show that the optimization is quite robust to different settings of the rolling-horizon framework
.
مدیریت عملیات راه آهن باید با خرابی های سیستم راه آهن یا اختلالات بیرونی ای مقابله کند که ممکن است منجر به تاخیر اولیه یا به اصطلاح تاخیر اصلی شود. در محدوده های ترافیکی سنگین از شبکه های راه آهن، تاخیرهای اصلی می تواند به سرعت گسترش یابد و منجر به تاخیر ثانویه و یا تاخیر knock-on شود. این مقاله نتایج آزمایش های انجام شده جهت ارزیابی ابزارهای بهینه سازی ترافیک راه آهن را توصیف می کند که قادر به کاهش تاخیر ثانویه بوسیله ی انتخاب تنظیمات مناسب مسیر و توالی حرکت قطار می باشد.این آزمایشات بخشی از پروژه اروپایی FP7 ON-TIME می باشد. هدف پروژه گسترش نمونه اولیه از نسل جدید سیستم های مدیریت ترافیک راه آهن است که ظرفیت را افزایش می دهد و تاخیر را به منظور رضایت مشتریان راه آهن کاهش می دهد. نتایج پروژه از طریق شبیه سازی سیستم و مطالعات موردی واقعی اعتبارسنجی می شود که توسط شرکت های راه آهن پیشنهاد شده است شرکت هایی که شرکای این پروژه می باشند. این مقاله بر اساس نتایج بدست آمده در یکی از مطالعات موردی پروژه ON-TIME از طریق الگوریتمی می باشد که ما توسعه دادیم. شامل راه حل فرمول بندی برنامه نویسی خطی عدد صحیح مخلوط برای زمان محاسبه ی محدود می باشد: بهترین راه حل ممکن یافت شده در زمان محاسبه محدود، راه حل نهایی است که توسط الگوریتم بازیافته شده است. مطالعه موردی که در اینجا نشان داده شده است ترافیک در اتصال Gonesse در فرانسه را نشان می دهد. ما تاثیر در برگرفتن بهینه سازی در چارچوب (افق نورد) Rolling-horizon را ارزیابی می کنیم. نتایج نشان می دهد که بهینه سازی برای تنظیمات متفاوت چارچوب rolling-horizon کامل می باشد.