ترجمه مقاله اندازه گیری تلویحی در مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اندازه گیری تلویحی در مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کدامیک بهتر است؟ تفحص عمیق تر یا گردآوری مطالب بیشتر درباره اندازه گیری تلویحی در مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی؟
عنوان انگلیسی
Digging deeper or piling it higher? Implicit measurement in organizational behavior and human resource management
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.677 در سال 2018
شاخص H_index مجله
79 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.661 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
1053-4822
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1322
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی صنعتی و سازمانی، مدیریت منابع انسانی
مجله
مرور مدیریت منابع انسانی - Human Resource Management Review
دانشگاه
گروه روانشناسی، دانشگاه ویلیام پترسون، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
اندازه گیری تلویحی، پروسه خودکار و کنترل شده در سازمانها، نگرشها، کلیشه ها و تعصبات در سازمانها
کلمات کلیدی انگلیسی
Implicit measurement - Automatic and controlled process in - organizations - Attitudes - Stereotypes and prejudices in organizations
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.hrmr.2012.12.004
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 مقدمه
2 مورد برای اندازه گیری تلویحی
2-1 تست رابطه تلویحی
2-2 کارهای ملهم آماده سازی
2-3 سنجشهای تلویحی با کاغذ و مداد
3 چگونه شناخت خودکار و کنترل شده می تواند در رفتار نقش داشته باشد.
3-1 روند دوتایی
3-2 ارتباط در مقابل قانون
3-3 انگیزه و فرصت
4 پیشگویی نتایج رفتاری با استفاده از سنجشهای تلویحی و اشکار
5 شرایط در سازمانهایی که روندهای خودکار را تشویق می کنند
6 گرداوری مطالب بیشتر : انتقادگرایی ازسنجشهای تلویحی
6-1 یک سنجش اختیاری
6-2 پیوندهای نگرش-رفتار
6-3 رابطه های شخصی اضافی
6-4 عدم سنجش های خالص روند
6-5 روایی همگرا یا ممیزی؟
6-6 چه تعداد سازه؟
7 روشها و توصیه برای استفاده از سنجش های تلویحی
7-1 مواد
7-2 انتخاب یک سنجش تلویحی
7-3 ساخت اندازه گیری های تلویحی
8 نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Organizational researchers can dig deeper into peoples' thoughts, attitudes, and self-concepts to understand how automatic processes may impact judgment and social behavior in organizations. Measures of these automatic processes, including the Implicit Association Test (e.g., IAT; Greenwald, McGhee, & Schwartz, 1998), Semantic Priming (e.g., SP; Wittenbrink, Judd, & Park, 1997), Affect Misattribution Procedure (e.g., AMP; Payne, Cheng, Govorun, & Stewart, 2005), Word Completion Tasks (e.g., WCT; Johnson & Saboe, 2011), among many others, deserve greater attention as alternatives or supplements to traditional self-report measures of variables important in organizations (e.g., job satisfaction, personality and trait measurement, diversity attitudes). In this paper, we first provide a primer on implicit social cognition and its relationship to automatic and controlled cognitive processes, discussing major types of implicit measures, how these might operate, criticisms of this approach, and how these implicit constructs may give rise to behavior in organizations. Second, we discuss models of automatic processes and explore their validity and how these may predict behavior. Third, we offer advice for selecting, constructing, and improving implicit measurements when used in organizational research to enhance human resources and organizational functioning.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
محققان سازمانی می توانند در اندیشه، نگرشها و خودمفهومی افراد بیشتر تفحص کنند تا درک کنند که چگونه روندهای خودکار از جمله تست رابطه تلویحی (IAT)، آماده سازی معنایی، روش نسبت یا اسناد نادرست عاطفه (AMP)، تکالیف تکمیل کلمه (WCT) ، در میان سایر روشها شایسته توجه بیشتری به شکل راههای جایگزین یا مکمل هایی برای اندازه گیری های خودگزارشی متغیرهای مهم در سازمانها می باشند (برای مثال رضایت شغلی، اندازه گیری شخصیت و صفت، نگرشهای تنوع). در این مقاله، ما ابتدا یک مبادی اولیه درباره شناخت اجتماعی تلویحی و رابطه اش با روندهای شناختی خودکار و کنترل شده، با بحث روی انواع اصلی سنجشهای تلویحی، چگونگی عملکرد احتمالی اینها، انتقادات از این رهیافت، و اینکه چگونه این سازه های تلویحی می تواند به رفتار در سازمانها منجر شود، ارائه می دهیم. دوم اینکه درباره مدلهای روندهای خودکار بحث می کنیم و به بررسی روایی آنها می پردازیم و اینکه چگونه اینها می تواند رفتار را پیشگویی کند. سوم اینکه، ما در انتخاب، ساخت و بهبود سنجشهای تلویحی هنگام استفاده در تحقیقات سازمانی توصیه هایی می نماییم تا عملکرد منابع انسانی و سازمانی تقویت گردد.

بدون دیدگاه