منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ارزیابی مبتنی بر GIS مبنی بر اثربخشی و پوشش مکانی شبکه های حمل و نقل عمومی - نشریه MDPI

ترجمه مقاله ارزیابی مبتنی بر GIS مبنی بر اثربخشی و پوشش مکانی شبکه های حمل و نقل عمومی - نشریه MDPI
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی مبتنی بر GIS مبنی بر اثربخشی و پوشش مکانی شبکه های حمل و نقل عمومی در مقصد گردشگری
عنوان انگلیسی
A GIS-Based Evaluation of the Effectiveness and Spatial Coverage of Public Transport Networks in Tourist Destinations
صفحات مقاله فارسی
37
صفحات مقاله انگلیسی
26
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
MDPI
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.345 در سال 2018
شاخص H_index مجله
25 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.590 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
2220-9964
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
F1610
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران، سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS)، نقشه برداری
مجله
مجله بین المللی اطلاعات جغرافیایی - international Journal of Geo-Information
دانشگاه
گروه جغرافیا، دانشگاه روویرا ویرجلی، اسپانیا
کلمات کلیدی
حمل و نقل عمومی، پوشش فضایی، توریسم، تغییرات فصلی، سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS)
کلمات کلیدی انگلیسی
public transport - spatial coverage - tourism - seasonality - geographic information systems
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3390/ijgi6030083
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- روش ها
3- منطقه مطالعه
4- داده ها
4-1-ایستگاه های اتوبوس مختصات دار شهری و بین شهری
4-2- ثبت شهری ساکنین و نقشه مرجع
4-3- جمعیت فصلی
5- نتایج
5-1- منبع حمل و نقل عمومی و شاخص های کیفیت
5-2- شاخص های ارتباط داخلی
5-3- شاخص حمل و نقل چند ایستگاهی
6- بحث و نتیجه گیری
6-1- درباره متدلوژی
6-2- در مورد نتایج سیستم شاخص
6-3- تأثیر سیاست و تأثیرات عملی
6-4- چشم اندازهای آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This article develops a methodology for evaluating the effectiveness and spatial coverage of public transport in tourist cities. The proposed methodology is applied and validated in Cambrils municipality, in the central part of the Costa Daurada in Catalonia, a coastal destination characterised by the concentration of tourism flows during summer. The application of GIS spatial analysis tools allows for the development of a system of territorial indicators that spatially correlate the public transport network and the distribution of the population. The main novelty of our work is that this analysis not only includes the registered resident population, but also incorporates the population that temporarily inhabits the municipality (tourists). The results of the study firstly permit the detection of unequal spatial accessibility and coverage in terms of public transport in the municipality, with significant differences between central neighbourhoods and peripheral urban areas of lower population density. Secondly, they allow observation of how the degree of public transport coverage differs significantly in areas with a higher concentration of tourist accommodation establishments.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله یک متدلوژی برای ارزیابی کارایی و پوشش فضای حمل و نقل عمومی در شهرهای توریستی ارائه می گردد. روش پیشنهادی در شهرداری Cambrils در بخش مرکزی Costa Daurada در Catalonia به کار برده شده و اعتبارسنجی شده است. این منطقه مقصد ساحلی است که مشخصه آن تمرکز جریان های توریستی در طول تابستان است. کاربرد ابزارهای تحلیل فضایی GIS امکان توسعه سیستمی از شاخص های منطقه ای را فراهم می کند به همبستگی فضایی با شبکه حمل و نقل عمومی و توزیع جمعیت دارند. نوآوری اصلی کار ما این است که این تحلیل نه تنها مردم ساکن ثبت شده را شامل می کند، بلکه علاوه بر آن مردمی که به صورت موقت در شهر سکنی می گزینند را نیز شامل می کند (توریست ها). نتایج این مطالعه در ابتدا امکان تشخیص دسترسی فضایی نابرابر و پوشش بر حسب عمل و نقل عمومی در شهر را به همراه تفاوت های معنادار میان مناطق مرکزی و مناطق شهری جانبی با تراکم جمعیت را فراهم می کند. ثانیاً امکان مشاهده این را فراهم می کنند که چگونه میزان پوشش حمل و نقل عمومی تفاوت قابل توجهی در مناطق دارای تمرکز بالاتر سازمان های سکونت توریست ایجاد می کند.

بدون دیدگاه