تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله آزمایشات تجربی برای ترانشه های لنگرگاه ژئوسنتتیک

عنوان فارسی: آزمایشات تجربی برای ترانشه های لنگرگاه ژئوسنتتیک
عنوان انگلیسی: Experimental tests for geosynthetics anchorage trenches
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
سال انتشار : 2006 فرمت مقاله انگلیسی : PDF
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده کد محصول : 4824
محتوای فایل : zip حجم فایل : 7.29Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی عمران و مهندسی معدن
گرایش های مرتبط با این مقاله: خاک و پی (ژئوتکنیک) و مکانیک سنگ
مجله: ژئوسنتتیک
دانشگاه: پاریس، فرانسه
کلمات کلیدی: ژئوسنتتیک، ترانشه لنگرگاه، آزمایش در مقیاس کامل، طراحی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- آزمایشات تکیه گاه لنگرگاه

2-1- دستگاه و مانیتور

2-2- خاکها و ژئوسنتتیک

2-3- هندسه ترانشه های لنگرگاه

3. آزمایشات تمام مقیاس

4. نتایج آزمایشات

4-1- ارزیابی نیروی کششی

4-2- مکانیزم شکست

4-2-1- ترانشه های مستطیلی

4-2-2- ترانشه های V شکل

4-2-3- ترانشه های ذوزنقه ای

5. کاربرد

5-1- برای یک طول داده شده از ژئوتکستایل به لنگرگاه

5-2- برای فضای معین در بالای دامنه

6- نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

Geosynthetic lining system on slopes requires anchoring at the top of the bank. Depending on the space available at the top of the slope and on the applied load, the anchorage trench may take on different geometries. Various design methods have been proposed in this field but experimental and numerical studies showed that no single formula was capable of describing the behaviour of all types of anchorage, even though some were close to the experimental results in certain cases. To complete the existing studies, experimental tests were carried out on an anchorage facility and in-situ to highlight mechanisms and to determine

نمونه متن ترجمه

چکیده

سیستم آستر ژئوسنتتیک در دامنه هانیازمند به لنگرگاه برای نگهداری سکوی بالایی است. با توجه به فضای قابل دسترسی در بخش بالای دامنه و بار اعمال شده،ترانشه لنگرگاه ممکن است دارای هندسه های متفاوتی باشد.در این زمینه روش های طراحی مختلفی ارائه شد اما مطالعات تجربی و عددی نشان می دهد که هیچ فرمول واحدی قادر به توصیف تمامی رفتارهای متفاوتلنگرگاه ها نیست، حتی اگر چه برخی نتایج تجربی نزدیک به شرایط معین است. به منظور تکمیل مطالعات موجود، آزمایش های تجربی جهت تسهیل لنگرگاه و مکانیزم های برجسته برجا انجام شد و بهترین ترانشه لنگرگاهبرای یک طول ثابت ژئوتکستایلیا برای فضای قابل دسترسی در بخش بالایی دامنه تعیین شد.