ترجمه مقاله شبکه اجتماعی سازمانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله شبکه اجتماعی سازمانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شبکه اجتماعی سازمانی: دیدگاه مدیریت دانش
عنوان انگلیسی
Enterprise social networking: A knowledge management perspective
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
F1242
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دانش، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعا
مجله
مجله بین المللی مدیریت اطلاعات - International Journal of Information Management
دانشگاه
دانشکده اقتصاد تورکو، دانشگاه تورکو، فنلاند
کلمات کلیدی
شبکه اجتماعی سازمانی، سازمان2، رسانه های اجتماعی، نرم افزار اجتماعی، روش های ترکیبی، مدیریت دانش
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2016.06.009
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-پیش زمینه
3- اندازه گیری استفاده از شبکه اجتماعی سازمانی
3-1 شناسایی موارد استفاده با تحلیل نوع ارتباط
3-1-1 بحث کار
3-1-2 گفت و گوی غیر رسمی
3-1-3 تولید ایده
3-1-4 حل مسئله
3-1-5 به روز رسانی ها و وقایع
3-1-6 مدیریت کار
3-2 توسعه ابزار
3-3 جمع اوری داده ها
3-4 تست ابزار
4- مدل تحقیق و فرضیات
4-1 مبانی نظری
4-2 فرضیات
5- تحقیقات تجربی
5-1 اندازه گیری
5-2 نتایج
6- بحث
6-1 یافته های کلیدی
6-2 محدودیت های تحقیق
6-3پیامد های کاربردی
6-4 محدودیت ها و تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

+Employees’ sustained knowledge contributions and their engagement in the platform is needed to materialize the organizational benefits from enterprise social networking (ESN). This paper adopts a knowledge management perspective on ESN. Through a mixed methods approach we examine how employees use ESN and the value of these uses. With a qualitative content analysis we identify five uses of ESN, problem solving, ideas and work discussion, events and updates, task management, and informal talk. With a survey we further show how these uses drive value of ESN. The results demonstrate that generating and obtaining new ideas for work by participating in discussions and finding solutions for work-related problems are the key sources of value. The results further show that the socially and work-oriented ESN uses are closely intertwined. Hence, the informal discussions in ESN are a lubricant for more utilitarian uses that should not be crowded out from the platform. Finally, we theorize that a specific advantage of ESN over information repositories and discussion forums is how ESN enables users to meet their social and work-related goals simultaneously. Our study offers a granular view of ESN use and guidance for developing organizational ESN policies.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نقش دانش پایدار کارکنان و مشارکت آن ها در بستر شبکه های اجتماعی برای مادی سازی و تحقق مزایای سازمانی از شبکه های اجتماعی سازمانی لازم است. این مقاله از دیدگاه مدیریت دانش در خصوص شبکه اجتماعی سازمانی بهره می برد. از طریق رویکرد روش های ترکیبی ما به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه کارکنان از شبکه اجتماعی سازمانی استفاده می کنند و چگونه این استفاده را ارزشگذاری می کنند. با یک تحلیل محتوی کیفی، ما پنج کاربرد شبکه اجتماعی سازمانی را شناسایی می کنیم یعنی حل مسئله، ایده ها و بحث در مورد کار، رویداد ها و به روز رسانی ها، مدیریت کار و گفت و گو های غیر رسمی. نتایج نشان می دهد که تولید و کسب ایده های جدید برای کار با مشارکت در بحث ها و راه حل یابی برای مسائل کاری، از منابع کلیدی ارزش محسوب می شوند. هم چنین نتایج نشان می دهد که کاربرد های شبکه اجتماعی سازمانی کار محور و اجتماعی در هم تنیده اند. از این روی بحث های غیر رسمی در شبکه اجتماعی سازمانی برای استفاده های منفعت طلبانه مناسب هستند. در نهایت، از این روی مزیت ویژه شبکه اجتماعی سازمانی نسبت به انجمن های بحث و منابع اطلاعاتی، این است که چگونه شبکه اجتماعی سازمانی کاربران را قادر به دست یابی به همزمان به اهداف کاری و اجتماعی می کند. مطالعه ما یک دیدگاه کلی در خصوص از استفاده از شبکه اجتماعی سازمانی و دستور العمل آن برای توسعه سیاست های شبکه اجتماعی سازمانی سازمانی ارایه می کند.

بدون دیدگاه