سوالات استخدامی کارشناس بهداشت محیط با جواب
- مبلغ: ۸۴,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چكيده
مقدمه
2- مروري بر ادبيات
چهارچوب نظری
3- روش انجام كار
تقويتِ عملكرد روش پيشنهادی
4- بحث و گفتگو پيرامون يافته ها
4.1 انتخاب شاخص 1: راحتی
4.2 انتخاب شاخص 2: ظاهر بانك
4.3 انتخاب شاخص 3: خدمات بانكی
4.4 انتخاب شاخص 4: اثرگذاري شخص ثالث
4.5 انتخاب شاخص 5: خدمات الكترونيكی
4.6 انتخاب شاخص 6: مزاياي مالی
4.7 انتخاب شاخص 7: ارتباط بين كارمند و ارباب رجوع
4.8 انتخاب شاخص 8: حس امنيت
4.9 انتخاب شاخص 9: ارتباطات بازاريابی
4.10 انتخاب شاخص 10: شهرت بانك
5- مرحله پس از دريافتِ خدمات و محدوديت ها
6- نتيجه گيری
چكيده
هدف از اين پژوهش،ارزيابي شاخص هاي انتخاب بانك در ميان دانشجويان غنايي و مرتبط دانستنِ اين مقاله با يافته هاي پيشين در همين موضوع،مي باشد . در انجام اين مقاله از روش هاي كميِ مهمي استفاده شده است.به منظور برطرف نمودن مشكلات مربوط به عدم دانش و اطلاعات كافي،از يك طرح پژوهشيِ كيفي نيز استفاده شده تا بتوان درك دانشجو از شاخص هاي انتخاب بانك را افزايش داد.يافته ها نشان دادند ارتباطات ميان مشتريان و كاركنان بانك و نيز مزاياي مالي/خدماتيِ بانك ها و نيز سهولت فعاليت ها جزء 3 شاخص تعيين كنندهِ مهم محسوب مي شوند. علاوه بر اين،شادي،لذت،شوق و هيجان نيز احساساتي هستند كه در فرد بعد از دريافت خدمات بانكداري مشاهده شده اگرچه از بروي احساساتي نظير عصبانيت،ناراحتي و دلگيري جلوگيري شده است .تعدادِ مطالعات انجام شده در زمينه شاخص هاي انتخاب بانك در منطقهِ غرب آفريقا،بسيار كم بوده بنابراين اين مقاله از اهميت بسزايي برخوردار است . محققان بايد پژوهش هاي بيشتري در اين زمينه با كمك اين مقاله،در آينده انجام دهند.
ABSTRACT
The aim of this study is twofold: first, to investigate bank selection criteria among undergraduate students in the University of Ghana, and second, to relate this study with previous findings on the same phenomenon. Extant studies have adopted mainly quantitative approach. In order to bridge this gap and contribute to existing knowledge, qualitatively inspired research design was adopted, thus facilitating in-depth understanding of the determinants of bank selection. Findings show that convenience, bank staff-customer relations and banking services/financial benefits are the first three most important determining factors. Furthermore, happiness, joyfulness, cheerfulness and delight are feelings derived after a banking service; whiles sadness, anger and deceit are avoided. Studies on the bank selection criteria employed by undergraduates are scanty in West Africa, and this study makes a contribution in that direction. Future studies will continue from this one.