ترجمه مقاله مطالعه تجربی ادراکات مشتری از امنیت و اعتماد در سیستم های پرداخت الکترونیک - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مطالعه تجربی ادراکات مشتری از امنیت و اعتماد در سیستم های پرداخت الکترونیک - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مطالعه تجربی ادراکات مشتری از امنیت و اعتماد در سیستم های پرداخت الکترونیک
عنوان انگلیسی
An empirical study of customers’ perceptions of security and trust in e-payment systems
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2010
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F984
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
تجارت الکترونیک، مدیریت کسب و کار
مجله
تحقیق و کاربردهای الکترونیک تجارت - Electronic Commerce Research and Applications
دانشگاه
مدرسه کسب و کار، دانشگاه Yeungnam، کره جنوبی
کلمات کلیدی
سیستم های پرداخت الکترونیکی (EPS)، استفاده از EPS، تجارت الکترونیک، امنیت، اعتماد
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.elerap.2009.04.014
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- مبانی نظری
2-1 سیستم های پرداخت الکترونیک
2-2 سیستم های پرداخت الکترونیک در تجارت الکترونیک بنگاه با مشتری و مشتری با مشتری
2-2-1 پول نقد الکترونیک
2-2-2 کارت پیش پرداخت
2-2-3 کارت اعتباری
2-2-4 کارت بدهی
2-2-5 خلاصه
2-3 مرور منابع در خصوص مسائل امنیت و اعتماد در EPS
3- مدل و فرضیات تحقیق
3-1 مدل تحقیق
3-2 فرضیات تحقیق
3-2-1 حفاظت های فنی در EPS
3-2-2 روش های تراکنش در EPS
3-2-3 بیانیه های امنیتی در EPS
3-2-4 امنیت ادراک شده در EPS
3-2-5 اعتماد ادراک شده در EPS
3-3 اندازه گیری
3-3-1 اندازه گیری حفاظت های فنی
3-3-2 اندازه گیری روش های تراکنش
3-3-3 اندازه گیری بیانیه های امنیت
4-تحلیل داده ها و نتایج
4-1 روش
4-2 توزیع پرسشنامه
4-3 آزمون های پایایی و روایی
4-3-1 آزمون روایی
4-3-2 آزمون پایایی
4-4 مدل سازی معادله ساختاری
4-5 فرضیات- آزمون مسیر
5-نتیجه گیری و اهمیت تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

It is commonly believed that good security improves trust, and that the perceptions of good security and trust will ultimately increase the use of electronic commerce. In fact, customers’ perceptions of the security of e-payment systems have become a major factor in the evolution of electronic commerce in markets. In this paper, we examine issues related to e-payment security from the viewpoint of customers. This study proposes a conceptual model that delineates the determinants of consumers’ perceived security and perceived trust, as well as the effects of perceived security and perceived trust on the use of e-payment systems. To test the model, structural equation modeling is employed to analyze data collected from 219 respondents in Korea. This research provides a theoretical foundation for academics and also practical guidelines for service providers in dealing with the security aspects of e-payment systems.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
یک باور عمومی این است که امنیت خوب موجب بهبود اعتماد شده و این که ادراک از امنیت و اعتماد خوب در نهایت موجب افزایش استفاده از تجارت الکترونیک می شود. در حقیقت، ادراک مشتریان از امنیت سیستم های پرداخت الکترونیکی به یک عامل عمده و اصلی در تکامل تجارت الکترونیک در بازار ها تبدیل شده است. در این مقاله، ما به بررسی مسائل مربوط به امنیت پرداخت الکترونیکی از دیدگاه مشتریان می پردازیم. این مطالعه یک مدل مفهومی را ارایه می کند که این مدل تعیین کننده عوامل موثر بر امنیت ادراک شده مصرف کننده ها و اعتماد ادراک شده آن ها و نیز اثرات امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده در استفاده از سیستم های پرداخت می باشد. به منظور آزمون مدل، مدل سازی معادله ساختاری برای تحلیل داده های جمع اوری شده از 219 پاسخگو در کشور کره استفاده می شود. تحقیق حاضر، یک مبانی نظری برای دانشگاهیان و نیز دستور العمل های کاربردی برای عرضه کنندگان خدمات در رسیدگی به ابعاد امنیت سیستم های پرداخت الکترونیکی فراهم می کند.

بدون دیدگاه