تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری – نشریه امرالد

عنوان فارسی: تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری (1992-2002): یک مرور منابع آکادمیکی و طبقه بندی
عنوان انگلیسی: Customer relationship management research (1992‐2002): An academic literature review and classification
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2005 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مرور ادبیات - Literature review
پایگاه : اسکوپوس کد محصول : F1231
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.40Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
مجله: هوش و برنامه ریزی بازاری - Marketing Intelligence & Planning
دانشگاه: گروه مدیریت و بازاریابی، دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ، چین
کلمات کلیدی: روابط مشتری، بازار یابی رابطه ای، کار های تحقیقاتی، طبقه بندی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1108/02634500510624147
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط و به صورت خلاصه انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

روش تحقیق

روش طبقه بندی

نتایج طبقه بندی

نتیجه گیری و پیامد های تحقیقاتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose – To review the academic literature on customer relationship management (CRM), provide a comprehensive bibliography and propose a method of classifying that literature. Design/methodology/approach – A range of online databases were searched to provide a comprehensive listing of journal articles on CRM. Six hundred articles were identified and reviewed for their direct relevance to CRM. Two hundred and five articles were subsequently selected. Each of these articles was further reviewed and classified. The review and classification process was independently verified. All papers were allocated to the main and sub-categories based on the major focus of each paper. Findings – Papers and research on CRM falls into five broad categories (CRM – General, Marketing, Sales, Service and Support, and IT and IS) and a further 34 sub-categories. The most popular areas covered by the papers lay in the sub-category of CRM management, planning and strategy; and CRM general, concept, and study followed by papers in software, tools and systems; data mining, knowledge management, and e-commerce. Originality/value – This is the first identifiable academic literature review of CRM research. The bibliography provides an academic database of the literature between 1992 and 2002 covering 89 journals. The classification approach provides a means to conceptualise the coverage of CRM and the relative popularity of CRM topic areas.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف- برای مرور منابع مطالعات دانشگاهی در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری یک کتاب شناسی جامع و نیز روش طبقه بندی منابع ارایه خواهد شد.

طرح/روش/ رویکرد- طیف وسیعی از دیتابیس های آنلاین برای ارایه فهرستی جامع از مقالات ژورنالی در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری جست و جو شدند. شش صد مقاله شناسایی شده و از نظر اهمیت و ارتباط مستقیم خود با مدیریت ارتباط با مشتری مرور و بازنگری شدند. دویست و پنج مقاله انتخاب شد. هر یک از این مقالات بیشتر مورد باز نگری قرار گرفته و طبقه بندی شدند. فرایند مرور و طبقه بندی به طور مستقل تایید و صحت سنجی شد. همه مقالات به مقوله های اصلی و فرعی بر اساس هدف اصلی مقاله تخصیص داده شدند.

یافته ها: مقالات و تحقیق بر روی مدیریت ارتباط با مشتری به 5 دسته اصلی( مدیریت ارتباط با مشتری: عمومی، بازار یابی، فروش، خدمات و پشتیبانی، فناوری اطلاعات و IS)و 34 دسته فرعی طبقه بندی می شوند. رایج ترین زمینه های پوشش داده شده توسط مقالات در دسته فرعی از مدیریت ارتباط با مشتری، برنامه ریزی و راهبرد و مدیریت ارتباط با مشتری پوشش داده شده و بعد از مقالات مربوط به نرم افزار، ابزار و سیستم ها، داده کاوی، مدیریت دانش و تجارت الکترونیک در نظر گرفته شدند.

اصلیت/ ارزش: این اولین مرور منابع دانشگاهی بر روی تحقیقات CRM می باشد. کتاب شناسی یک دیتابیس مهم از منابع در بین سال های 1992 و 2002 با 89 مجله ارایه می کند. رویکرد طبقه بندی ابزاری را برای مفهومی سازی پوشش مدیریت ارتباط مشتری و محبوبیت نسبی زمینه های اصلی مدیریت ارتباط با مشتری ارایه می کند.