تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله پایداری محوطه دانشکده – نشریه الزویر

عنوان فارسی: پایداری محوطه دانشکده: ذهنیت دانشجویان در مورد برنامه توسعه فیزیکی پردیس در مالزی
عنوان انگلیسی: Campus Sustainability: Student’s Perception on Campus Physical Development Planning in Malaysia
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2011 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4453 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.46Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: معماری و روان‌شناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله: معماری منظر، روان‌شناسی صنعتی و سازمانی، مدیریت پروژه و ساخت، طراحی شهری و تکنولوژی معماری
مجله: مهندسی Procedia
دانشگاه: گروه معماری، دانشکده مهندسی و ساخت محیط، دانشگاه Kebangsaan، مالزی
کلمات کلیدی: پایداری پردیس، توسعه فیزیکی، برنامه ریزی، مطالعه موردی، مالزی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ روش تحقیق

۳ نتایج و بحث

۳ ۱ ساختار طرح محوطه

۲.۳ قابلیت دسترسی

۳ ۳ ایمنی و روشنایی

۴ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Campus physical development plan is an effective tool to shaping campuses‟ life, especially among students to promote a sustainable living community. The purpose of this study is to asses and evaluates student‟s perception about the physical development planning of their campuses. The case study conducted in four public research university campuses. The quantitative and qualitative methods have been use in this study. Quantitative method involved data collection by using questionnaire distributed to 100 students for each campus. While the qualitative methods involved behavioural observation and visual study. The findings from qualitative methods clarified the quantitative data. The overall findings revealed that all campuses had a similar typical problem. However, there are differences about the extent or severity of the problems in each campus. The result shows that the most compact campus (USM) among these campuses, have a minimal problems in term of physical development planning that affect student‟s life compared to others campuses.

نمونه متن ترجمه

چکیده

برنامه توسعه فیزیکی پردیس، یک ابزار موثر برای شکل گیری حیات دانشگاه ها به خصوص در میان دانشجویانی که در صدد بهبود یک جامعه پایدار می باشند محسوب می شود. هدف این مطالعه، ارزیابی و سنجش ذهنیت دانش جویان در مورد برنامه توسعه فیزیکی محوطه دانشگاه آن ها است. مطالعه موردی در چهار محوطه دانشگاه دولتی انجام شد. روش های کمی و کیفی در این مطالعه استفاده شده اند. روش کمی شامل جمع اوری داده ها با استفاده از پرسش نامه توزیع شده در میان 100 دانشجو برای هر دانشگاه بود. اگرچه روش های کیفی شامل مشاهدات رفتاری و مطالعه چشمی بود. یافته های مربوط به روش های کیفی برای تشریح داده های کمی استفاده شد. با این حال تفاوت هایی در مورد دامنه و شدت مشکلات در هر یک از محوطه ها و پردیس ها وجود داشت. نتایج نشان می دهد که فشرده ترین محوطه در میان این محوطه ها دارای حداقل اثر از حیث برنامه ریزی توسعه فیزیکی می باشد که بر زندگی دانشجویان در مقایسه با محوطه های دیگر اثر دارد.