دانلود رایگان جزوه خلاصه روش تحلیل سیاسی آیت الله خامنه ای

خلاصه و نکات مهم نکات روش تحلیل سیاسی آیت الله العظمی خامنه ای

دانلود رایگان جزوه خلاصه و نکات مهم روش تحلیل سیاسی آیت الله خامنه ای شامل دو بخش:

  1. خلاصه روش تحلیل سیاسی آیت الله خامنه ای
  2. نکات مهم روش تحلیل سیاسی آیت الله خامنه ای

خلاصه روش تحلیل سیاسی آیت الله العظمی خامنه ای

دقت نمایید که این فایل تنها خلاصه ای مختصر از کتاب روش تحلیل سیاسی بوده و مطالعه آن برای آزمون کافی نمی باشد و برای مطالعه کامل، میبایستی کتاب را از فروشگاه ها خریداری نمایید.

بخشی از کتاب روش تحلیل سیاسی آیت الله العظمی خامنه ای

آن چه پیش رو دارید، تلاشی است مبتنی بر منظومه‌ ی فکری حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای با هدف ارائه‌ روشی منسجم و منطقی برای تحلیل مسائل و پدیده‌ ها در چهارچوب تحلیلی انقلاب اسلامی. عنصر «روش» در تحلیل سیاسی از آن جهت اهمیت می‌یابد که افراد را از نخستین گام تحلیل- یعنی حساسیت نسبت به مسائل و جمع‌ آوری اطلاعات لازم درباره ابعاد آنها- تا جمع‌ بندی و استنتاج از اطلاعات گرد‌ آوری شده یاری میکند و ذهن آنها را انسجام می بخشد. البته منظور این مجموعه به هیچ‌وجه نگاهی خشک، فرآیندی و مهندسی شده به «روش» به مثابه یک تابع ریاضی نیست. حتی شاید نتوان مرزبندی و توالی زمانی خاصی بین مراحل فوق قائل شد، اما تلاش شده تا مقومات اصلی روش شناختی تحلیل سیاسی که رهبر انقلاب اسلامی در لابه لای بیاناتشان نسبت به آنها متذکر شده‌ اند، جمع‌ آوری شود. مجموعه‌ حاضر، در قالب یک کتاب کار و در دو گفتار و دو ضمیمه تنظیم شده است. فصل نخست به مقدمات و پیش نیازهای ضروری جهت کسب آمادگی‌ های لازم برای تحلیل سیاسی پرداخته است. این فصل در حقیقت ویژگی‌ های کل نگرانه‌ روحی، ذهنی و رفتاری یک عنصر متفکّر و فعّال سیاسی را برشمرده است؛ ویژگی‌ هایی که بدون کسب آنها توان تحلیل سیاسی در مسائل جزئی و عینی از او سلب میشود.

صفحات مرتبط با آزمون استخدامی آموزش و پرورش

2 دیدگاه

  1. بسیار بسیار سپاسگزارم از منابع خوبتون ، من واقعا ناراحت و سردر گم بودم که کتابهای دبیری مطالعات اجتماعی رو از کجا پیدا کنم و شما کمک بزرگی کردید و هر جزوه که دانلود کردم از خداوند بهترینها رو براتون درخواست کردم . ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا