ترجمه مقاله استفاده از مدل پذیرش فناوری در مطالعه دو کشور با تبلیغات اس ام اس - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استفاده از مدل پذیرش فناوری در مطالعه دو کشور با تبلیغات اس ام اس - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از مدل پذیرش فناوری در مطالعه دو کشور با تبلیغات اس ام اس
عنوان انگلیسی
Applying the technology acceptance model in a two-country study of SMS advertising
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1510
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی، دانشگاه ایالتی تگزاس-سن مارکوس، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
آمریکا، نگرش، فرهنگ، قصد، کشور کره، پیامک
کلمات کلیدی انگلیسی
America - Attitude - Culture - Intention - Korea - SMS
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2014.06.001
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- چارچوب مفهومی و مدل نظری
2-1- تبلیغات تلفن همراه
2-2- مدل پذیرش فناوری (TAM)
3- ابعاد فرهنگی هافستد
4- ویژگی های درک شده با استفاده از تبلیغات اس ام اس
4-1- تصویب تبلیغات SMS
5- روش
6- یافته
6-1- نتایج اندازه گیری به طور کلی
- مدل اندازه گیری دو گروه
6-3- مدل ساختاری دو گروه
7- بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Short message service (SMS) allows marketers to interact directly with target consumers at specific times and locations via their mobile phones. Using a modified technology acceptance model, this study examines factors that influence consumers' acceptance of SMS advertising. Data were collected in the U.S. and Korea to test the conceptual model and the cross-cultural validity of the measurement scales. The findings suggest that these scales are valid in the two national contexts. The usefulness construct is important to establish consumers' favorable attitudes toward acceptance of SMS ads in both countries. Young Korean consumers' attitudes toward SMS ads are more positive than their American counterparts. Although social influence has no effect on Korean consumers' attitudes toward acceptance, it does show a positive relationship with American consumers' attitudes. This study reveals that consumers' acceptance of SMS ads does differ in the two culturally distinctive countries.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
خدمات پیام کوتاه (SMS) اجازه می دهد تا بازاریابان به طور مستقیم با مصرف کنندگان هدف در زمان و مکان خاص از طریق تلفن همراه خود ارتباط برقرار کنند. با استفاده از یک مدل پذیرش فناوری اصلاح شده، این مطالعه به بررسی عوامل تاثیر پذیرش مصرف کنندگان از تبلیغات اس ام اس می پردازد. داده ها این بررسی دردو کشور ایالات متحده و کره به آزمون مدل مفهومی و اعتبار فرهنگی از مقیاس های اندازه گیری جمع آوری شد. این یافته ها نشان که این مقیاس در دو زمینه ملی معتبر هستند. ساختار سودمندی برای ایجاد نگرش مطلوب مصرف کنندگان نسبت به پذیرش تبلیغات اس ام اس در هر دو کشور مهم است. نگرش مصرف کنندگان کره ای جوان نسبت به تبلیغات SMS از همتایان آمریکایی خود مثبت تر است. اگر چه نفوذ اجتماعی هیچ تاثیری نسبت به پذیرش در مصرف کنندگان کره ای نداشت ، ولی بررسی نشان می دهد رابطه مثبت با نگرش مصرف کنندگان آمریکایی دارد. این مطالعه نشان می دهد که پذیرش مصرف کنندگان از تبلیغات اس ام اس در دو کشور با فرهنگی متمایز، متفاوت است.

بدون دیدگاه