مجله بین المللی مدیریت لجستیک - The International Journal of Logistics Management
دانشگاه
دانشگاه نوادا، رینو
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/09574090110806271
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مدیریت زنجیره تامین
مدیریت رابطه با مشتریان
مدیریت خدمات مشتریان
مدیریت نیاز
تکمیل سفارش ها
مدیریت جریان تولید
مدیریت روابط تامین کننده ها
تیم توسعه و تجاری سازی محصول
اجرای مدیریت زنجیره تامین به صورت یکپارچه
کاربرد ها و فرصت های تحقیقاتی
جمع بندی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Increasingly, supply chain management is being recognized as the management of key business processes across the network of organizations that comprise the supply chain. While many have recognized the benefits of a process approach to managing the business and the supply chain, most are vague about what processes are to be considered, what sub-processes and activities are contained in each process, and how the processes interact with each other and with the traditional functional silos. In this paper, we provide strategic and operational descriptions of each of the eight supply chain processes identified by members of The Global Supply Chain Forum, as well as illustrations of the interfaces among the processes and an example of how a process approach can be implemented within an organization. Our aim is to provide managers with a framework to be used in implementing supply chain management, instructors with material useful in structuring a supply chain management course, and researchers with a set of opportunities for further development of the field.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
به صورت روز افزون، مدیریت زنجیره تامین به عنوان مدیریت فرآیند های اصلی تجاری در شبکه ی سازمان هایی در نظر گرفته می شود که زنجیره ی تامین را ایجاد می کنند. در حالی که بسیاری از افراد مزیت های یک روش فرآیندی برای مدیریت کسب و کار و زنجیره تامین را درک کرده اند ، فرآیند های فرعی و فعالیت های موجود در هر فرآیند و نحوه ی تعامل این فرآیند ها با یکدیگر و قسمت های مختلف عملکردی هنوز اندکی مبهم می باشند. در این مقاله، ما توصیف های راهبردی و عملیاتی از کدام از هشت فرآیند زنجیره تامین که توسط اعضای تالار زنجیره تامین جهانی شناسایی شده است را ارائه می کنیم و تعامل های بین این فرآیند ها را نشان می دهیم و با یک نمونه، مشخص می کنیم که چگونه می توان این روش فرآیندی را در یک سازمان اجرا کرد. هدف ما این است که یک قالب کاری برای مدیران فراهم شود تا بتوان از آن در مدیریت زنجیره ی تامین استفاده کرد و همچنین مدرس ها هم بتوانند با محتوایی مفید، دوره های آموزشی مدیریت زنجیره تامین را ارائه کنند. همچنین محقق ها هم می توانند با استفاده از این قالب کاری، فرصت هایی برای توسعه ی بیشتر در این زمینه ایجاد کنند.