منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات پیرامون کارآفرینی شرکتی - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات پیرامون کارآفرینی شرکتی - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۱۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کارآفرینی شرکتی : تحقیقات فعلی و راهبردهای آتی
عنوان انگلیسی
Corporate entrepreneurship: Current research and future directions
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2009
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3062
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و کارآفرینی
مجله
مجله جسارت در کسب و کار
دانشگاه
دانشکده کسب و کار جان هاپکینز کری ، بالتیمور ایالات متحده
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ چکیده اداری
۲ مقدمه
۳ بازتاب های ماهیت کارآفرینی شرکتی
۴ تاثیرات این مسئله خاص
۱ ۴ احتمالات ساختاری و فرایند
۲ ۴ نقش مدیریت در سطوح متعدد
۳ ۴ قابلیت های سازمانی و مدیریتی
۵ بحث ، تحقیقات آتی و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

In this paper, we suggest future research on the processes and knowledge-based resources in corporate entrepreneurship (CE), argue for the need to appreciate the heterogeneity of CE in relation to new contexts, and suggest appropriate strategies for such contexts. First, we highlight the key contributions of the papers in this special issue, with a particular focus on how they provide insights into structural and process contingencies, the role of management at multiple levels, and organizational and managerial capabilities. We then discuss the limits to the applicability of theories developed in other contexts to CE. Finally, we suggest some future research, with particular emphasis on the corporate governance mechanisms that foster CE and the requisite managerial roles and skills in instigating and supporting entrepreneurial activities at different levels of the organization.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، تحقیقات آتی پیرامون فرایندها و منابع بر مبنای دانش در کارآفرینی شرکتی (CE) را ارائه نموده و راجع به نیاز به درک ناهمگونی CE در رابطه با محیط های جدید استدلال نموده و در نهایت استراتژیهای مناسبی برای این محیط ها ارائه می دهیم. ابتدا نقش و سهم کلیدی مقاله های مطرح شده در رابطه با این مسئله خاص را روشن کرده و بر نحوه ارائه اطلاعات پیرامون احتمالات ساختاری و فرایند، نقش مدیریت در سطوح متعدد و قابلیت های سازمانی و مدیرانه تاکید می کنیم. سپس راجع به محدودیت های کاربرد نظریه های مطرح شده در سایر متون با CE بحث می کنیم. بالاخره، پیشنهاداتی راجع به تحقیق آتی ارائه نموده و در این میان برمکانیسم های نظارت و کنترل شرکتی که موجب تقویت CE شده وبرای تحریک و پشتیبانی از امور کارآفرینی در سطوح مختلف سازمان، نیازمند نقش ها و مهارتهای مدیرانه هستند، تاکید می کنیم.

بدون دیدگاه