ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی به منظور شفافیت و پاسخگویی در بخش عمومی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی به منظور شفافیت و پاسخگویی در بخش عمومی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رسانه های اجتماعی به منظور شفافیت و پاسخگویی در بخش عمومی: مواردی در مضمون یونان
عنوان انگلیسی
Social media for openness and accountability in the public sector: Cases in the Greek context
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.135 در سال 2019
شاخص H_index مجله
94 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.915 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0740-624X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
11336
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده،
مجله
فصلنامه اطلاعات دولت - Government Information Quarterly
دانشگاه
دانشگاه هاروکوپیو آتن، یونان
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، شفافیت، پاسخگویی، کارایی، طراحی، استراتژی ها، عملکرد ملی
کلمات کلیدی انگلیسی
Social media - Openness - Accountability - Affordances - Design - Strategies - National policy
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.giq.2014.11.004
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. رسانه های اجتماعی به منظور شفافیت و پاسخگویی
1.2. تعریف رسانه های اجتماعی
2.2. شفافیت و پاسخگویی در دولت از طریق رسانه های اجتماعی
3. کارآیی و رسانه های اجتماعی
4. روش تحقیق
1.4. مضمون تحقیق
2.4. جمع آوری و تحلیل داده ها
5. یافته ها: خصوصیات رسانه های اجتماعی که دارای شفافیت و پاسخگویی بودند
1.5. کدام یک از این خصوصیات رسانه های اجتماعی شفافیت و پاسخگویی را ارائه می دهند؟
2.5. رؤیت پذیر بودن
3.5. توانایی در تشریک مساعی
4.5. ارسال داده ها به شبکه
6. بحث
1.6. مفاهیم ضمنی در زمینه سیاست و عملکرد
7. نتیجه گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11336-IranArze     11336-IranArze1     11336-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper explores the use of government social media for openness and accountability. The extant literature has highlighted the benefits of social media use in this context to enhance citizen participation and engagement in decision-making and policy development, facilitate openness and transparency efforts, and reduce corruption. Yet, there are limited studies that discuss those properties of social media that can afford openness and accountability, and their implications for policy and practise. To address these gaps, a study is conducted in the Greek context using interviews with top managers, policy makers, and relevant stakeholders across five initiatives. We discuss distinct affordances for openness and accountability, and propose their inclusion as building blocks of the national ICT policy for openness and accountability. Finally, we provide the implications of the affordances lens for policy and practise, the limitations of the study and future research avenues.

1. Introduction

Social media “employ mobile and web-based technologies to create highly interactive platforms via which individuals and communities share, co-create, discuss, and modify user-generated content” (Kietzmann et al., 2012). The particular attribute of social media which sets it apart from other existing forms of communication is its reliance on user-generated content, i.e. the content created and shared by end-users or the general public in real time using computers and mobile devices, allowing, thereby, ‘many-to-many’ communication (ibid). A survey by McKinsey suggests that 65% of companies are using Web 2.0 technologies (Bughin et al., 2010), whereas according to Forrester Research, the corporate spending on social media by the end of 2013 will reach $4.6 billion (Young et al., 2008).

7. Conclusion

This paper studied the use of social media for openness and accountability in the public sector, using five case vignettes in the Greek context. Our study contributes to the literature on the use of social media for openness and accountability in the public sector, discussing the affordances of social media for openness and accountability and conceptualises the affordances as building blocks of social media functionality types for openness and accountability using the model of Kietzmann et al. (2011; 2012). Furthermore, the paper contributes to the literature examining governance strategies for public consultation and interaction for public policy making and implementation, suggesting the inclusion of both affordances and social media functionalities in the strategic design of social media for openness and accountability in the public sector; it also adds to the debate on transforming the role of citizen from a passive adopter to a co-creator of policies.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله استفاده از رسانه های اجتماعی دولتی را به منظور شفافیت و پاسخگویی را مورد بررسی قرار داده است. باقیمانده این مقاله مزایای استفاده از رسانه های عمومی را در این مضمون برای افزایش مشارکت شهروندی و تعهد به تصمیم گیری و توسعه سیاست ها، تسهیل شفافیت و تلاش های مرتبط با آن، و کاهش میزان فساد و ارتشاء را بیان کرده است. مطالعات محدودی وجود دارند که درباره خصوصیات رسانه های اجتماعی بحث کرده اند که شفافیت و پاسخگویی را مورد بررسی قرار داده اند، و مفاهیم ضمنی آنها برای سیاست گذاری و عملکرد را مورد بررسی قرار داده اند. برای مخاطب قرار دادن این شکاف، این مطالعه در یونان با استفاده از مصاحبه هایی با مدیران ارشد، سیاست گذاران، و سهامداران مرتبط در سراسر پنج شرکت است. ما درباره استطاعت شفافیت و پاسخگویی بحث کرده ایم و آن ها را بعنوان بلوک های سازنده سیاست ملی ICT برای شفافیت و پاسخگویی معرفی کرده ایم. نهایتاً ما مفاهیم ضمنی را بعنوان لنزهایی در راستای سیاست گذاری و عملکرد پیشنهاد کرده ایم، و محدودیت های مطالعه و تحقیقات آینده را نیز مورد اشاره قرار داده ایم.

1. مقدمه

رسانه اجتماعی«فناوری های متحرک و مبتنی بر وب را برای ایجاد پایگاه های داده ها به کار می گیرد و بدین ترتیب افراد و جوامع مطالب خود را به اشتراک می گذارند، محتوی آن را مجددا خلق کرده، به بحث گذاشته و محتوی کاربری را اصلاح می کنند». خصوصیت ویژه رسانه اجتماعی این است که جدا از سایر اشکال موجود جامعه بوده و به محتوی مبتنی بر کاربر وابسته می باشد، یعنی محتوی از سوی کاربران نهایی ایجاد شده و به اشتراک گذاشته می شود، یعنی محتوی خلق شده و توسط کاربران نهایی یا عموم در یک زمان واقعی با استفاده از کامپیوتر یا ابزار موبایل به اشتراک گذاشته می شود، بنابراین از جمله ارتباطات توده به توده است. ارزیابی صورت گرفته توسط مک کینسی پیشنهاد می کند که 65 درصد از شرکت ها که از فناوری های وب 2.0 استفاده می کنند، درحالیکه مطابق تحقیق فورستر، هزینه صرف شده برای رسانه های اجتماعی در انتهای 2013 برابر 4.6 میلیون دلار بود.

7. نتیجه گیری

این مقاله استفاده از رسانه اجتماعی در زمینه شفافیت و پاسخگویی در بخش دولتی، با استفاده از پنج مورد ذکر شده در یونان، را مورد مطالعه قرار داده است. مطالعه ما به مقالات در زمینه استفاده از رسانه های اجتماعی به زمینه شفافیت و پاسخگویی در بخش دولتی کمک کرده است، درباره کارآیی رسانه اجتماعی در زمینه شفافیت و پاسخگویی بحث کرده و بعنوان بلوک های سازنده عاملیت رسانه های اجتماعی در زمینه شفافیت و پاسخگویی با استفاده از مدل کیتزمان و همکارانش (2011، 2012) تعریف شدند. این مقاله به بررسی استراتژی های دولتی در راستای مشاوره دولتی و تعامل برای سیاست گذاری های دولتی و اجرای آنها پرداخته و کارآیی و عاملیت رسانه های اجتماعی را در طرح استراتژیک رسانه های اجتماعی در زمینه شفافیت و پاسخگویی را در بخش دولتی را مورد مطالعه قرار داد. این مطالعه مناظرات مرتبط با تغییرشکل نقش شهروندان را از گیرنده انفعالی به بازآفریننده سیاست ها افزود.


بدون دیدگاه