ترجمه مقاله بررسی اثر قابلیت های هوش تجاری و یادگیری شبکه بر داده کاوی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی اثر قابلیت های هوش تجاری و یادگیری شبکه بر داده کاوی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی اثر قابلیت های هوش تجاری و یادگیری شبکه بر داده کاوی برای عملکرد استارتاپ
عنوان انگلیسی
Investigating the business intelligence capabilities’ and network learning effect on the data mining for start-up’s function
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
10.972 در سال 2022
شاخص H_index مجله
114 در سال 2023
شاخص SJR مجله
2.106 در سال 2022
شناسه ISSN مجله
0306-4573
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2022
کد محصول
13699
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - کامپیوتر - مدیریت کسب و کار - مدیریت فناوری اطلاعات - کارآفرینی - هوش مصنوعی - مدیریت تکنولوژی - نوآوری تکنولوژی
مجله
Information Processing and Management
کلمات کلیدی
نوآوری - یادگیری شبکه ای - قابلیت های هوش کسب و کار - استارتاپ ها - داده کاوی
کلمات کلیدی انگلیسی
Innovation - Network learning - Business intelligence capabilities - Startups - Data mining
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ipm.2022.103055
فهرست مطالب
چکیده

1. مقدمه

2. روش ها

2.1. نوع و روش تحقیق، روایی، نمونه آماری و اندازه نمونه

2.2. روش تحلیل اطلاعات

3. نتایج

3.1. تحلیل توصیفی

3.1.1. آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای شناسایی نرمال بودن توزیع امتیازها

3.1.1.1. آزمون فرضیه ها

3.1.1.2. مدلسازی معادلات ساختاری

4. بحث

5. نتیجه گیری

منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 24 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 9 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در سال‌های اخیر، استارتاپ ها جز مفاهیم جدید در دنیای فناوری هستند و به‌ معنای سازمان‌های موقت می باشند که برای یافتن یک مدل کسب و کار تکرارپذیر و قابل ارتقا طراحی شده‌اند، حال آنکه یک راه‌حل جدید برای مسئله ارائه می‌دهند. آنچه برای موفقیت استارتاپ ها اهمیت دارد، هدفگذاری درست و معقول است. این همان چیزی است که معمولاً توسط درصد زیادی از چنین کسب و کارهایی نادیده گرفته می شود و موجب می شود در مدت زمان کوتاهی شکست بخورند. تولید محصول یا ارائه خدمات جدید، بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست. هدف این مطالعه بررسی عمیق‌تر این موضوع است که چگونه استارتاپ‌ ها باید مسائل و مشکلات را هنگام معرفی یک محصول یا خدمات جدید شناسایی و اولویت‌بندی کنند. ابتدا، استارتاپ‌ ها و کسب‌وکارهای مرتبط با موضوع مورد بررسی و سپس مسائل جدید و نوظهور، از جمله وضعیت داده‌کاوی بر عملکرد استارتاپ‌ها، موضوعات هوش کسب و کار(BI)، نوآوری و یادگیری شبکه ای و همچنین نقش آنها در کسب و کار استارتاپی مورد بحث قرار گرفت. نتایج نشان داد که BI می تواند یک مزیت رقابتی برای استارتاپ ها ایجاد کند. با در نظر داشتن این موضوع، این کسب و کارها ممکن است با نیازهای متنوع مشتریان در بازار سازگار شوند و به بقای خود ادامه دهند و همچنین سهم بازار بیشتری را نسبت به رقبای خود به دست آورند. علاوه بر این، استفاده از ابزارهای فناوری به شرکت ها کمک می کند تا داده های خود را به صورت یکپارچه یا ایمن در دسترس قرار دهند و با تجزیه و تحلیل داده ها، روش بهتر تصمیم گیری را برای مدیران فراهم کنند. با توجه به فرضیه ها، مشخص شد که BI به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه فناوری اطلاعات، مزیت رقابتی ایجاد می کند و برای مدیران استارتاپ لازم است این ابزار را بپذیرند.

2. روش ها

2.1. نوع و روش تحقیق، روایی، نمونه آماری و اندازه نمونه

انتخاب روش تحقیق یکی از مراحل مهم تحقیق است که به اهداف، ماهیت موضوع و امکانات اجرایی آن بستگی دارد. روش تحقیق مجموعه ای از قواعد، ابزار و روش های معتبر برای بررسی حقایق، کشف مجهولات و یافتن راه حل ها برای مسائل است. هدف این تحقیق بررسی تاثیر قابلیت های BI بر کارایی کسب و کارهای استارتاپی می باشد که از نظر نوع تحقیق، توصیفی می باشد.

در این مطالعه، برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه استفاده شد (جدول1). پیش از شروع آغاز پرسشنامه، ابتدا هدف از جمع آوری داده ها توسط پرسشنامه و لزوم همکاری پاسخ دهندگان در ارائه داده های مورد نیاز بیان می شود.

شناسایی جامعه آماری یکی از ضروریات و اصول هر تحقیقی است. جامعه آماری در این مطالعه 1200 کسب و کار استارتاپی است. با در نظر گرفتن آمادگی استاندارد 1.96، احتمال موفقیت / شکست در نمونه گیری، 0.5 و احتمال خطای اندازه گیری 0.08 است. اندازه نمونه این تحقیق، 150 کسب و کار استارتاپی می باشد.

بدون دیدگاه