ترجمه مقاله هوش تجاری و اثر آن بر عملکرد شرکتهای نوپای اندونزی

ترجمه مقاله هوش تجاری و اثر آن بر عملکرد شرکتهای نوپای اندونزی
قیمت خرید این محصول
۵۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
هوش تجاری و آنالیز و اثر آن بر عملکرد شرکتهای نوپای اندونزی
عنوان انگلیسی
Business Intelligence & Analytics and Its Effect on Indonesia’s Startup Performance
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
کد محصول
13195
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - کارآفرینی - مدیریت کسب و کار - بازاریابی - مدیریت بازرگانی - مدیریت استراتژیک
مجله
Advances in Economics
کلمات کلیدی
هوش تجاری - شبکه یادگیری - نوآوری - استارتاپ - اندونزی
کلمات کلیدی انگلیسی
Business Intelligence - Network Learning - Innovativeness - Startup
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.2991/aebmr.k.210831.125
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
۲. متدها
3. نتایج و گفتگو
4. نتیجه گیری
تقدیر و تشکر
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 19 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هوش تجاری توسعه یافته ترین موضوع در تحقیق مدیریت استراتژیک است. با این حال ارتباط آن با عملکرد استارتاپ در تحقیق مورد بررسی قرار نگرفته است . این تحقیق با در نظر گرفتن این مسئله که سرمایه گذاری در اندونزی یکی از بزرگترین بخش های منطقه آسیا و اقیانوسیه است، به بررسی مدلهای استارتاپ می پردازد. این مطالعه از ESM-PLS برای آنالیز رابطه میان هوش تجاری، نوآوری، یادگیری شبکه ای، عملکرد استارتاپ استفاده می کند.واحد آنالیز استفاده شده،استارتاپ ثبت شده در مرکز داده های اندونزی بود که توسط آژانس خلاق اقتصاد راه اندازی شده بود. 992 استارتاپ ثبت شده بودند که ۸۸۵ ایمیل به شرکت‌هایی که دارای ایمیل بودند ارسال شد. فقط ۳۱ استارتاپ به پرسشنامه تحقیقاتی جواب دادند که منجر به نرخ پاسخ‌دهی سه و نیم درصد شد. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد با آنکه هوش تجاری ظاهراً تاثیری بر موفقیت استارتاپ ندارد، اما بر یادگیری شبکه تأثیرگذار است. تاکنون نوآوری عامل تاثیرگذار در موفقیت استارتاپ در اندونزی نشان داده شده است. این مقاله به توضیح درباره موقعیت هوش تجاری می‌پردازد. از همه تعداد گفته شده فقط ۳۱ استارتاپ پرسشنامه تحقیقی را پر کردند و نرخ پاسخ‌دهی سه و نیم درصد شد. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که هوش تجاری بر عملکرد استارتاپ تاثیری ندارد اما بر یادگیری شبکه اثر می گذارد .چیزی که اثبات شده است این است که نوآوری بر عملکرد شرکت های استارتاپی اندونزی تاثیر می گذارد. این مقاله به ما اجازه می دهد که درک بهتری از نقش هوش تجاری، یادگیری شبکه و نوآوری در استارتاپ را داشته باشیم. این درک بهبود یافته می تواند در تصمیم‌گیری‌ها به مدیران و مسئولین استارتاپ کمک کند. بر خلاف نتایج به دست آمده از تحقیق قبلی بر روی تاثیر هوش تجاری بر روی عملکرد استارتاپ، نتایج به دست آمده از این تحقیق از این رابطه پشتیبانی نمی‌کند. این تحقیق راه را برای نیاز به تایید تاثیر هوش تجاری بر عملکرد استارتاپ و همچنین درک بهتر ادامه مکانیسم‌ها مساعد می کند.
۲. متدها
در این تحقیق از روش عددی برای آنالیز رابطه میان هوش تجاری نوآوری یادگیری شبکه و عملکرد استارتاپ استفاده می‌شود. واحد آنالیز استفاده شده یک استارتاپ ثبت شده در مرکز داده های استارتاپی اندونزی است که توسط Badan Ekonomi Kreatif راه اندازی شده است. از ۹۹۲ شرکت نوپایی که ثبت شدند، به ۸۸۵ شرکت ایمیل فرستاده شد و فقط ۳۱ استارتاپ پرسشنامه تحقیقاتی را پر کردند، که نرخ پاسخ‌دهی سه و نیم درصد را نشان می‌دهد. داده‌های به دست آمده با استفاده از آنالیز PLS با استفاده از نمونه ها با اندازه های کوچک آنالیز شد. آنالیز ها در این مطالعه با استفاده از نرم افزار SmartPLS 3.0 مورد بررسی قرار گرفت.
3. نتایج و گفتگو
3.1 نتایج
3.1.1 ارزیابی مدل های اندازه گیری
بعد از آنالیز توسط SmartPLS 3.0 به این نتیجه رسیدیم که برخی از شاخص ها مقدار ارزش خارجی کمتری از 0.7 دارند. به همین خاطر شاخص ها حذف شدند و مدل مجدداً مورد آزمایش قرار گرفت. پس از آزمایش مجدد یافتیم که همه شاخص ها مقدار ارزش بالای 0.7 دارند. بنابراین آنالیزهای دیگری صورت گرفت.
اطمینان پذیری داخلی با استفاده از منبع اطمینان پذیری مرکب و ارزش های به دست آمده از همه معیارها بیش از 0.6 بودند.
بنابراین همه متغیرها قابل اطمینان گزارش شدند. تفکیک کننده ها با استفاده از مقادیر بارگیری توزیعی(برای سطوح شاخص) و مقیاس فورنل-لارکر( برای سطوح متغیرها) ارزیابی شد. نتایج به دست آمده برای بارگیری توزیعی و مقادیر AVEو معیار انتخاب شده با یکدیگر تطابق دارند.بنابراین همه متغیرها طبق شکل دو معتبر اعلام شدند.

بدون دیدگاه