ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده کیفیت سود پیش از بحران کرونا: دسته سرمایه اصلی بانک - نشریه امرالد

ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده کیفیت سود پیش از بحران کرونا: دسته سرمایه اصلی بانک - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۷۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عوامل تعیین کننده کیفیت سود در پیش از بحران کرونا: بینش دیگری از دسته بندی سرمایه اصلی بانک
عنوان انگلیسی
Earnings quality determinants in pre-corona crisis: another insight from bank core capital categories
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.052 در سال 2021
شاخص H_index مجله
8 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.220 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2443-4175
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q4 در سال 2021
کد محصول
13193
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - اقتصاد - حسابداری - مدیریت مالی - بانکداری - اقتصاد مالی - اقتصاد پولی - پول و بانکداری - حسابداری مالی - مهندسی مالی و ریسک
کلمات کلیدی
کیفیت سود - مدیریت سود - سود از پیش مدیریت شده - نقدینگی - کارایی - مکانیزم های حاکمیتی - سرمایه اصلی بانک
کلمات کلیدی انگلیسی
s Earnings quality - Earnings management - Pre-managed earnings - Liquidity - Efficiency - Governance mechanisms - Bank core capital
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/AJAR-08-2021-0134
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر ادبیات
3. توسعه فرضیه
4. روش
5. نتایج و بحث
6. نتیجه گیری و تحقیقات بیشتر
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 22 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف - اقلام تعهدی اختیاری، مقیاس هایی برای کیفیت سود می باشند که مشخص می کنند هرچه ارزش اقلام تعهدی اختیاری بیشتر باشد، عملکرد مدیریت سود بیشتر خواهد بود و برعکس. پیش بینی می شود گزارش های مالی که کیفیت بالایی دارند (‏به خصوص کیفیت سود)، در تصمیم گیری به سرمایه گذاران و سرمایه گذاران بالقوه کمک کنند. این مطالعه عواملی را تجزیه و تحلیل می کند که بر کیفیت سود تاثیر می گذارند، مانند سود از پیش مدیریت شده، نقدینگی و کارایی. در ضمن نویسندگان اثر تعدیل کننده مکانیزم های حاکمیتی را شناسایی می کنند که از طریق نسبت ماموران عالی رتبه مستقل در بانک های تجاری متعارف پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار اندونزی نشان داده می شوند.
طرح/روش شناسی/رویکرد - در این مطالعه از ۲۲۶ داده بانکی در دوره بحران پیش از کرونا ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ استفاده می کنیم. داده ها با استفاده از EViews 10 برای فرضیه و MS Excel برای یک آزمون افتراقی تجزیه و تحلیل شدند.
یافته ها - نتایج حاکی از آن است که سودهای از پیش مدیریت شده، نقدینگی و کارایی، کیفیت سود را تحت تاثیر قرار می دهند. مکانیزم های حاکمیتی می توانند نقدینگی و کارایی را بر کیفیت سود تعدیل کنند، در حالی که سودهای از پیش مدیریت شده را نمی توان تعدیل کرد. دسته های مختلف مکانیزم های مدیریت سود (BUKU)‏ برای هر BUKU نشان داده شده است (BUKU ۱، ۳ و ۴ مدیریت سود را با افزایش سود و BUKU 2 با کاهش سود انجام می دهند)‏. نکته دیگر، اطلاعات مربوط به کیفیت سود بین BuKU 3 با BuKU 3 و BuKU 4 به دلیل تفاوت در مقررات پوشش عملیاتی بانک و سرمایه است.
محدودیت‌ها/پیامدهای پژوهش- انتظار می رود پژوهش های بیشتر عوامل موثر بر کیفیت سود بانکی را با توجه به اعمال IFRS 9 (‏PSAK 71) ‏در اندونزی تجزیه و تحلیل کنند. انتظار می رود که پژوهشگران آینده از روش های ترکیبی برای بررسی داده های صورت های مالی و ارائه بحث جامع و بینش واقعی از مطالعه خود استفاده کنند. تحقیقات آینده نیازمند نمونه های بیشتری از شرکت ها یا یک مقیاس بین المللی (‏بین کشوری)‏ برای به دست آوردن حداکثر نتایج و به طور کلی پذیرفته شدن است.
مفاهیم کاربردی - این پژوهش نشان می دهد که مدیران باید کنترل بیشتری بر سود از پیش مدیریت‌شده و نقدینگی بانک به عنوان انگیزه مدیر برای انجام هموارسازی سود داشته باشند. مدیران نیز باید به بهره وری هزینه و اجرای موثر مکانیزم های حاکمیت برای به حداکثر رساندن کیفیت سود توجه کنند. این پژوهش نیز نشان می دهد که سیاست گذاران می توانند بانک های تجاری را تشویق کنند تا اصول احتیاطی بیشتری را از نظر ذخیره برای وام های شکست خورده به منظور به حداقل رساندن مدیریت سود در بانکداری به کار گیرند.
اصالت/ارزش – مقصود این پژوهش به صورت بحث درمورد آزمون تفاوت بین دسته های سرمایه اصلی بانک (BUKU) و ارتباط آن با کیفیت سود مشخص شد.
2. مروری بر ادبیات
2.1 نظریه نمایندگی
نظریه نمایندگی رابطه عامل-نماینده را به صورت یک قرارداد تعریف می کند، به طوری که عامل به نماینده اجازه می دهد تصمیم بگیرد (جنسن و مکلینگ، 1976). نظریه نمایندگی، مشارکت مدیریت در مدیریت سود را با توجه به رابطه نظارتی و اصول نمایندگی توضیح می دهد. مدیریت شرکت با به خطر انداختن رابطه مدیریتی، از منافع خود در مقابل سرمایه گذاران محافظت خواهد کرد. اگر سهامداران، اعتباردهندگان، هیئت مدیره های مستقل مدیران و حسابرسان نتوانند به طور مناسب از مکانیزم های کنترل استفاده کنند، مدیریت از قدرت آن ها برای تحقق منافع خود استفاده خواهد کرد (کیروبل و اکمل، 2019).
نظریه نمایندگی بر این فرض بنا نهاده شده است که هر کسی از منافع شخصی انگیزه می گیرد و منجر به تضاد منافع بین مدیر و نماینده می شود. مدیرانی که به عنوان عوامل بانکی عمل می کنند، تشویق می شوند تا تقاضاهای مالی و روانی خود را برای به دست آوردن سرمایه گذاری ها، اعتبارات و قراردادهای سود افزایش دهند. سهامداران به عنوان مدیران به قراردادها می پیوندند تا ثروت خود را با ایجاد درآمدهای همیشه در حال افزایش بیشتر کنند. مشکلات نمایندگی ناشی از اقدامات فرصت طلبانه عوامل، مانند رفتار مدیریت برای افزایش رونق آن ها، که متفاوت از منافع است، بروز می‌ کند (اسکات، 2012).

بدون دیدگاه