ترجمه مقاله نقش رسانه اجتماعی در پذیرش بانکداری تلفن همراه در میان مصرف کنندگان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش رسانه اجتماعی در پذیرش بانکداری تلفن همراه در میان مصرف کنندگان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۴,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش رسانه های اجتماعی در پذیرش بانکداری تلفن همراه در میان مصرف کنندگان
عنوان انگلیسی
Role of social media on mobile banking adoption among consumers
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
11.146 در سال 2021
شاخص H_index مجله
134 در سال 2022
شاخص SJR مجله
2.336 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
0040-1625
شاخص Q یا Quartile (چارک)
35 (6 صفحه رفرنس انگلیسی)
کد محصول
13171
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی فناوری اطلاعات - مدیریت کسب و کار - مدیریت بازرگانی - مدیریت فناوری اطلاعات - بانکداری - تجارت الکترونیک - اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
پیش بینی تکنولوژی و تغییرات اجتماعی - Technological Forecasting & Social Change
کلمات کلیدی
همراه بانک - مدل سلسله مراتب اثر - مدل AIDA - مراحل شناختی - شبکه های اجتماعی (سوشیال مدیا) - مصرف کنندگان جوان
کلمات کلیدی انگلیسی
Mobile banking - Hierarchy of effects model - Aida model - Cognitive stages - Social media - Young consumers
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.techfore.2022.121720
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- چارچوب نظری
3- مرور ادبیات تحقیقی و فرضیه ها
4- چارچوب تحقیق
5- تحلیل داده ها و نتایج
6- بحث و گفتمان
7- نتیجه گیری
ضمیمه A: خلاصه ای از سازه های استفاده شده در متغیر مستقل.
ضمیمه B: خلاصه ای از سازه های استفاده شده برای شناسایی مرحله شناختی.
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 20 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مقاله بررسی اثربخشی سوشیال مدیا روی مراحل مختلف مراحل شناختی از طریق مدل سلسله مراتب اثرات (HOE) برای اتخاذ همراه بانک میان مصرف کنندگان می باشد. یک رویکرد تحلیلی دو مرحله ای با تحلیل مدل سازی معادله ساختاری (SEM) و شبکه عصبی (NN) برای مشخص کردن تأثیر متمایز و تأییدی شبکه های اجتماعی روی مصرف کنندگان از همراه بانک به کار گرفته می شود. داده های بدست آمده از 482 پاسخ دهنده در گروه های سنی 18 تا 30 سال (مصرف کنندگان جوان) از کشور هند از لحاظ تأثیر شبکه های اجتماعی روی مراحل شناختی مختلف پذیرش همراه بانک تحلیل شدند. نتایج افزایش گرایش به تأثیر شبکه های اجتماعی با افزایش سطح شناخت را نشان می دهند. در میان چهار مرحله شناختی (توجه، علاقه، تمایل، و اقدام – مدل AIDA) اتخاذ همراه بانک، مراحل اقدام و علاقه جزء تأثیرگذارترین مراحل شبکه های اجتماعی هستند و به دنبال آن ها مراحل تمایل و توجه قرار دارند. این تحقیق یک رویکرد تحلیلی دو مرحله ای را با ترکیب SEM و NN به جهت ارزیابی تأثیر ادغام سازه های AIDA ارائه می کند. ما یک مدل یکپارچه ی اصلی را توسعه می دهیم که به پدیده ی انتشار اطلاعات از شبکه های اجتماعی در مراحل مختلف شناختی مصرف کنندگان جوان همراه بانک اشاره می کند.
2- چارچوب نظری
همانطور که توسط سنت المو لوئیس (1898) مطرح شده، مدل آیدا (AIDA) اولین مدلی بوده است که وجود سلسله مراتب اثرات (HOE) در ارتباطات بازاریابی را پیشنهاد می کند. آیدا (AIDA) اختصار مراحل شناختی مختلف پیشرفت مصرف کنندگان است به طوریکه به سمت خرید تشویق شده و انگیزه می گیرند. این مراحل عبارتند از: توجه، علاقه، تمایل، و اقدام. مراحل شناختی اولیه اعم از آگاهی و علاقه زمانی دیده می شوند که مصرف کننده به اطلاعات کافی در مورد محصول دانسته یا ندانسته دست می یابد. سپس مصرف کننده احساس می کند که تمایل به خرید دارد. مرحله ی چهارم، مطابق با نظر لوئیس، حالت روانی و پیامد سه مرحله ی قبلی می باشد. در این مرحله، مصرف کننده تصمیم می گیرد تا خرید کند یا نه. راسیتر و همکاران (1991) از این سازه و نگرش جمع آوری اطلاعات مصرف کننده با قراردادن مشتریان به صورت مشتری با دخالت و مشارکت کم و زیاد استفاده کرد.
تبلیغ کنندگان مدت هاست که از تکنیک های تبلیغاتی مختلف برای ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان استفاده می کنند تا مصرف کنندگان را از این مراحل عبور داده و به سمت اقدام مناسب و مطلوب وادار کنند. یک استدلال مشابه از سوی سایر محققانی مطرح شده است که از مدل آیدا پیروی می کردند. لاویج و اشتاینر (1961) دلیل آوردند که تبلیغات یک سرمایه گذاری بلندمدت است که مشتری را از مرحله ی عدم آگاهی عبور می دهد و نهایتا به یک شیوه ی کاملا سیستماتیک خرید واقعی انجام می دهد. هر نوع رسانه جنبه های مثبت و منفی خودش را دارد، لذا آن را برای یک مرحله ی شناختی خاص در مدل های HOE مطلوب یا نامطلوب می کند (داناهار و داگر، 2013؛ فرامباخ و همکاران، 2007). بنابراین، پیگیری اطلاعاتی یک مصرف کننده در ترجیح دادن یک رسانه ی خاص یک فاکتور محسوب می شود. از آنجایی که سطح اطلاعاتی که یک رسانه ی مشخص همراه با ویژگی ها به همراه دارد، مثل اعتبار، قیمت، راحتی، و خطر فرق می کنند، انتخاب رسانه ها نیز برای مصرف کننده ها متغیر است. همچنین، مطابق با نگرش پربار بودن رسانه، که توانایی یک محیط برای انتقال اطلاعات مختلف را نشان می دهد، رسانه های پربارتر و غنی تر معناداری بیشتری را در انتخاب های مصرف کننده به جا می گذارند (تسنگ و وی، 2020؛ دافت و همکاران، 1987). این امر مصرف کننده ها را به سمت استفاده از رسانه های مختلف سوق می دهد (لین و همکاران، 2013).
زمانی که مصرف کنندگان جوان از محتوای موجود در پلت فرم های مختلف شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، اغلب در مراحل شناختی بدون تفاوت و بی اثر هستند. شبکه های اجتماعی مثل سایر رسانه ها باید از تأثیرات مختلف روی مراحل متفاوت مدل HOE برخوردار باشند. که به موجب آن، در این مطالعه، ما به بررسی میزان تأثیر شبکه های اجتماعی روی مراحل شناختی مختلف مصرف کنندگان همراه بانک پرداخته و یک مداخله ارتباطی بازاریابی بر محور شبکه های اجتماعی را بسط می دهیم.

بدون دیدگاه