ترجمه مقاله کیفیت حسابرسی و حجم کار حسابرسان تحت فشار بودجه ساعت حسابرسی - نشریه وایلی

ترجمه مقاله کیفیت حسابرسی و حجم کار حسابرسان تحت فشار بودجه ساعت حسابرسی - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۸۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
حجم کار و کیفیت حسابرسی حسابرسان تحت فشار بودجه ساعت حسابرسی: مدارکی از بازار حسابرسی کره
عنوان انگلیسی
Auditors' workload and audit quality under audit hour budget pressure: Evidence from the Korean audit market
صفحات مقاله فارسی
41
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.882 در سال 2021
شاخص H_index مجله
25 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.542 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1099-1123
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
13164
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری - حسابرسی - حسابداری مالی
مجله
International Journal of Auditing
کلمات کلیدی
فشار حق الزحمه حسابرسی - ساعت حسابرسی - کیفیت حسابرسی - حجم کاری حسابرس - انحراف بودجه
کلمات کلیدی انگلیسی
audit fee pressure - audit hour - audit quality - auditor's workload - budget variance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1111/ijau.12286
فهرست مطالب
چکیده

1. مقدمه

2. پیشینه و توسعه فرضیه

3. طرح تحقیق و انتخاب نمونه

4. نتایج

5.آزمون های اعتبار نتایج

6. نتیجه گیری

یادداشت های پایانی

پیوست الف: تعاریف متغیر

منابع

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 18 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این پژوهش از داده های ساعت حسابرسی منحصر به فرد (‏واقعی و بودجه بندی شده) در کره استفاده کردیم و به بررسی تاثیر حجم کار حسابرسان بر کیفیت حسابرسی تحت فشار بودجه ساعت حسابرسی پرداختیم. ما به این نتیجه رسیدیم که زمانی که ساعات کل حسابرسی از ساعات بودجه بندی شده تجاوز کند (‏یعنی انحراف بودجه نامطلوب)، شدت حجم کار حسابرس تاثیر منفی بر کیفیت حسابرسی دارد. زمانی که حجم کار حسابرسی را توسط سطح حسابرس تفکیک می کنیم، به این نتیجه می سریم که حجم کار شریک، بدون توجه به انحراف بودجه، تاثیر منفی بر کیفیت حسابرسی دارد، در حالی که حجم کار حسابرس ارشد تنها زمانی تاثیر منفی بر کیفیت حسابرسی دارد که انحراف بودجه نامطلوب باشد. ما یافته های تجربی خود را به صورت محتاطانه تفسیر می کنیم تا نشان دهیم که استرس و فرسودگی که از ساعات حسابرسی افزایش یافته تحت فشار بودجه ایجاد می شود، می تواند حسابرسان را مجبور کند در رفتارهایی مشارکت کنند که به کیفیت حسابرسی آسیب می رسانند.
2. پیشینه و توسعه فرضیه
2.1 بازار حسابرسی کره
بازار سرمایه کره رشد سریعی را در چند دهه گذشته نشان داده است. با این وجود، فقدان شفافیت و پاسخگویی بازار اغلب به عنوان بزرگ ترین تهدید بالقوه برای اقتصاد کره اشاره شده است. بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند که چنین عدم شفافیت بازار به بحران مالی در کره در اواخر دهه ۱۹۹۰ کمک کرده است. بعد از ان، نهاد نظارت مالی کره (‏کمیسیون نظارت مالی (‏FSC)‏و خدمات نظارت مالی (‏FSS)‏)‏ در تلاش برای همسو شدن بیشتر با استانداردهای جهانی در بازار سرمایه، شروع به حذف بازار حسابرسی به عنوان بخشی از اصلاحات نهادی و سیاسی کرده اند [4]‏. یکی از تغییرات خط‌مشی کلیدی در بازار حسابرسی این است که اکنون حق الزحمه های حسابرسی باید از طریق قراردادهای بین حسابرسان و شرکت‌های مشتری مشخص شوند (پارک و همکاران، 2010) [5]‏.
شرکت های حسابرسی در کره، حوزه های مختلفی از خدمات غیر حسابرسی را نیز فراهم می کنند. با این وجود در سال های گذشته، درآمد شرکت های حسابرسی از خدمات غیر حسابرسی نسبت به کل درآمدها به طور قابل توجهی افزایش یافته است [6]‏. افزایش در هزینه های خدمات غیر حسابرسی برای شرکت های حسابرسی اکثرا از خدمات مشاوره مربوط به بازسازی شرکت های کره ای در طول دوره بهبود از بحران مالی و اتخاذ اجباری استانداردهای گزارش مالی بین المللی در سال ۲۰۱۱ ناشی می شود. یک مطالعه اخیر همچنین نشان می دهد که شرکت های حسابرسی در کره به طور استراتژیک خدمات غیر حسابرسی را انتخاب می کنند که نسبت به خدمات حسابرسی سنتی سودآورتر هستند (چوی و یون، 2014).
حذف مقررات دست وپاگیر در بازار حسابرسی همراه با وابستگی شدید به خدمات غیر حسابرسی به عنوان یک منبع درآمد، رقابت در بازار حسابرسی کره را سخت کرده است. این افزایش رقابت به طور منفی بر درآمد هزینه حسابرسی شرکت‌های حسابرسی تاثیر می گذارد و در نتیجه ساختار سود شرکت های حسابرسی را تغییر می دهد. برآورد دست پائین از اوایل دهه ۲۰۰۰ در بازار حسابرسی بسیار متداول شده است. کیم و کو (‏۲۰۱۷) ثابت می نمایند که وقتی حق الزحمه های حسابرسی نسبت به کل دارایی ها (‏درآمد کل)‏ مقایسه می شوند، به طور متوسط تنها ۲۹ % (‏۲۷ %) ‏از حق الزحمه های حسابرسی در ایالات متحده محسوب می شوند. همچنین به این نتیجه رسیدند که حق الزحمه های حسابرسی شرکت های کره ای، حتی پس از کنترل عوامل دیگری که بر حق الزحمه های حسابرسی تاثیر می گذارند، ۴۲ % کمتر از شرکت های آمریکایی است. با این وجود، شرکت های حسابرسی گرایش به جبران حاشیه سود کاهش یافته یا حتی زیان از خدمات حسابرسی با سودهای بالاتر از مقدار افزایش یافته خدمات غیر حسابرسی خود دارند.

بدون دیدگاه