ترجمه مقاله ارزش منابع انسانی: تجربه پرستاران مراقبت های ویژه - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارزش منابع انسانی: تجربه پرستاران مراقبت های ویژه - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزش منابع انسانی: تجربه پرستاران مراقبت های ویژه در طول اپیدمی COVID-19
عنوان انگلیسی
The value of human resources: Experience of critical care nurses during the COVID-19 epidemic
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
2529-9840
کد محصول
13054
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - روانشناسی - مدیریت منابع انسانی - روانشناسی صنعتی و سازمانی
مجله
Enfermería Intensiva
کلمات کلیدی
مراقبت پرستاری - کووید 19 - واحدهای مراقبت های ویژه - رهبری - نیروی کار - روان شناسی استرس - پژوهش کیفی
کلمات کلیدی انگلیسی
Nursing care - COVID-19 - Intensive care units - Leadership - Workforce - Stress psychological - Qualitative research
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.enfi.2021.09.005
فهرست مطالب
چکیده
دانسته های ما چیست؟ این مقاله چه دستاوردی دارد؟
پیامدهای این مطالعه چیست؟
مقدمه
پیش زمینه
روش شناسی
نتایج
مساله تخت نیست، مساله کارمند متخصص است
به دوش کشیدن بار بیمار کووید 19
عذاب کشیدن به دلیل خوب مراقبت نکردن
بحث
نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 18 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
همه گیری کووید 19 باعث بحران سلامتی بی سابقه ای شده است. فشار بر نظام ملی سلامت باعث ایجاد تقاضای بی-سابقه ای به ویژه در برخی خدمات و واحدهای مراقبت همچون واحدهای مراقبت ویژه شده است.
هدف: آگاهی یافتن از تجربیات پرستاران در مراقبت از افراد مبتلا به ویروس کرونا در واحدهای مراقبت های ویژه.
روش: یک مطالعه ی پدیدارشناختی کیفی که شامل مرحله ی دوم از یک پروژه ی روش شناسی ترکیبی است. ما مصاحبه هایی با 17 پرستار که از بیماران مبتلا به کووید 19 در واحدهای مراقبت های ویژه پرستاری می کنند، انجام دادیم. این مصاحبه ها ضبط، ترانویسی، و با استفاده از تحلیل گفتمان موضوعی تجزیه و تحلیل شدند.
نتایج: این مقاله یافته ها پیرامون «ارزش منابع انسانی» را نشان می دهد که خود به طور ریزتری شامل موضوعات فرعی «مساله تخت نیست، مساله کارمند متخصص است»، «به دوش کشیدن بار بیمار» و عذاب کشیدن به دلیل «خوب مراقبت نکردن» است.
بحث: پرستاران متخصص به عنوان متخصصان پیشرو در مراقبت از بیماران وخیم طی همه گیری کووید 19 خود را مطرح کرده اند. این رهبری در چهارچوب یک فلسفه ی فراگیر اجرا می شود که در آن خِرَد، چابکی، و شهود عناصر کلیدی و زیربنایی شناسایی مساله و حل آن به شیوه ای خلاق هستند، ضمن این که خود را با نیازهای نوپدیدار بیمار و تیم مراقبت سلامت تطبیق می دهند.
نتیجه گیری: پرستاران متخصص با اجرای رهبری کارامد در محیط بالینی/درمانگاهی نقش پیشرفته ای را در مراقبت و مدیریت منابع انسانی ایفا کرده اند. مراقبت به واسطه ی بحران یادشده دچار اختلال شده است، امری که باعث درماندگی اخلاقی برای پرستاران شده است چون آنان قادر به برآوردن استانداردهای کیفیت و تعالی در مراقبت نبوده اند.
روش شناسی
این مطالعه ی پژوهشی دومین مرحله از یک مطالعه ی کمّی-کیفیِ ترکیبیِ ترتیبی است که در دو مرحله طراحی شد: 1) مطالعه ی مقطعیِ توصیفی با استفاده از یک پرسشنامه با پرسش های بسته؛4 2) مطالعه ی پدیدارشناختی کیفی از طریق مصاحبه های فردی ژرفکاوانه.
این مطالعه در جامعه ی خودمختار مادرید (اسپانیا)، در بیمارستان های عمومی که به صورت بسیار تخصصی (HGC) و تخصصی متوسط (HCI) طبقه بندی می شوند، انجام شد. جمعیت مطالعه شامل همه ی پرستارانی بود که برای بیماران دچار کووید 19 مراقبت فراهم می آوردند و به طور داوطلبانه ای با مشارکت در این مطالعه ی پژوهشی موافقت کردند.
از نمونه گیری هدفمند11 برای انتخاب نمونه ی مطالعه استفاده شد، و معیارهای ورود به مطالعه ی بر پایه ی نتایج مرحله ی نخست این پروژه به عنوان مرجع در نظر گرفته شدند.4 رخ نماهای (پروفایل ها) خاصی مد نظر بودند تا ناهمگونی ای که بازتابنده ی واقعیت های متنوع و گفتمان های تکمیلی باشد را تضمین کند. رخ نماهای پرستاران خاص با طول مدت های متغیر از تجربیات حرفه ای در ICU (بیش تر از 10 سال، بین 10 و 15 سال، و کم تر از 5 سال) و نیز کسانی بدون تجربیات پیشین در ICU که استخدام شدند تا افزایش تقاضا را تأمین کنند، مد نظر بودند. با وجود این، این امر مهم قلمداد شد که آموزش پایه ای در مقابل پیشرفته و نیز بارهای مراقبت خارج از محیط بالینی (مراقبت از افراد وابسته و متکی؛ خردسالان یا بزرگسالان) در نظر گرفته شود. سرانجام، این امر به جا قلمداد شد که آنان می-بایستی در ICUهای بیمارستان هایی با سطح گوناگونی از تخصص مراقبت ارائه کرده باشند. دسترسی به شرکت-کنندگان بالقوه از طریق شبکه های حرفه ای و شخصی از تیم پژوهشی (دانشیاران، استادیاران، مربیان، سرپرستان پرستاری ICU، همکاران بالینی ICU) انجام گرفت. با در نظر گرفتن اهداف این پژوهش، این افراد، شرکت کنندگان بالقوه را از مطالعه آگاه ساختند. شرکت کنندگانی که علاقه نشان دادند بار دیگر از طریق ایمیل مورد تماس واقع شدند و طی آن مطالعه ی مربوط با جزئیات بیش تری برای آنان تشریح شد، هر گونه پرسشی پاسخ داده شد، و اگر برای مشارکت اعلام موافقت می کردند، یک مصاحبه ی شخصی طرح ریزی می شد. مجموعاً 25 شخص حرفه ای مورد تماس واقع شدند، و یک نمونه ی نهایی شامل 25 شرکت کننده (جدول 1) بر اساس معیارهای اشباع گروه های موضوعی به دست آمد.14-12

بدون دیدگاه