ترجمه مقاله مخارج توسعه پیش بینی تولید ناخالص داخلی واقعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مخارج توسعه پیش بینی تولید ناخالص داخلی واقعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۸۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحقیقات حسابداری کل و مخارج توسعه پیش بینی تولید ناخالص داخلی واقعی
عنوان انگلیسی
Aggregate accounting research and development expenditures and the prediction of real gross domestic product
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
3.615 در سال 2021
شاخص H_index مجله
82 در سال 2022
شاخص SJR مجله
1.095 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
0278-4254
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
13046
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری - حسابداری مالی - حسابداری عمومی
مجله
Journal of Accounting and Public Policy
کلمات کلیدی
تعداد حسابداری کل - هزینه های تحقیق و توسعه - تولید ناخالص داخلی - پیش بینی اقتصاد کلان - ساختارهای تاخیر توزیعی
کلمات کلیدی انگلیسی
Aggregate accounting numbers - Research and development expenditures - Gross domestic product - Macroeconomic forecasting - Distributed lag structures
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jaccpubpol.2021.106901
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. ایجاد فرضیه، طرح تحقیق و نتایج تجربی
3. تحلیل بیشتر و کنترل نیرومندی
4. نتیجه‌گیری
تامین مالی
بیانیه منافع رقابتی
تقدیر و تشکر
ضمیمه A. خلاصه از متغیرهای استفاده شده در این تحلیل
ضمیمه B. مواد مکمل
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 22  می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 4 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در سالهای اخیر توجه زیادی به نقش اطلاعات حسابداری برای سیاستگذاری دولتی شده است. کونچیتچکی وپاتاتویکاس (2014a,b) نشان می‌دهند که رشد درآمد حسابداری کل می‌تواند رشد آینده را در تولید ناخالص داخلی واقعی و اسمی پیش بینی کند. با تفکیک درآمد به اجزای تحقیق و توسعه و پیش از تحقیق و توسعه ، مقالات خرد را به مقالات کلان تبدیل می‌کنیم. با استفاده از مدل محدود با وقفه‌های توزیعی آلمون (1965)، دریافتیم که هر دو مولفه می‌توانند رشد GDP واقعی را با ساختارهای تقدم ـ تأخر پیش‌بینی کنند. مهمتر از همه، این تفکیک با استفاده از اطلاعات حسابداری قدرت توضیحی مدل پیش‌بینی‌کننده را به طور چشمگیر افزایش می‌دهد. تحقیق و توسعه حسابداری کل می‌تواند GDP واقعی را از طریق مصرف شخصی، سرمایه‌گذاری کسب‌وکار و کانال‌های صادرات خالص GDP پیش‌بینی کند. مطالعه ما تحقیقات قبلی در خصوص پیش‌بینی سودمندی اطلاعات حسابداری در سطح کل را گسترش می‌دهد و مفاهیم کاربردی برای پیش‌بینی کلان وسیاستگذاری دولتی درارتباط با فعالیت‌های نوآورانه شرکت‌های فهرست‌شده دولتی دارد.
2. ایجاد فرضیه، طرح تحقیق و نتایج تجربی
2.1. هزینه‌های تحقیق و توسعه ، درآمدهای پیش از تحقیق و توسعه و رشد واقعی آینده GDP
کی پی (2014b) دریافت که رشد درآمد عملیاتی کل می‌تواند یک چهارم آینده رشد GDP واقعی را پیش‌بینی کند. به سبب اینکه درآمد عملیاتی مولفه‌ی اصلی درآمد است، براساس ساختار تاخیر مستندشده در کی پی (2014b) انتظار داریم که رشد درآمد کل پیش از تحقیق و توسعه می‌تواند رشد GDP واقعی را در کوتاه مدت پیش‌بینی کند. درعین‌حال، با توجه به نظریات گذشته در خصوص تحقیق و توسعه ، انتظار داریم مولفه‌ی تحقیق و توسعه درآمد رشد واقعی GDP را در بلندمدت پیش‌بینی کند چراکه اثرات سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه در چند دوره توزیع شده‌اند و اثرات پی در پی این سرمایه‌گذاری‌های تحقیق و توسعه در یک راستا هستند. به سبب ماهیت تاخیر ورودی ـ خروجی هزینه تحقیق و توسعه، ما از مدل تاخیر توزیعی آلمون (1965) استفاده می‌کنیم تا بسنجیم به طور میانگین چقدر تغییر در هزینه کل تحقیق و توسعه زمان می‌‌برد تا روی رشد واقعی GDP تاثیر گذارد و این تاثیر چقدر طول می‌کشد. از مولفه‌ی تحقیق و توسعه انتظار نداریم تاثیر بلندمدتی روی GDP داشته باشد چراکه سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه برای تحقق درخروجی‌های تجاری زمان‌بر است.
ما تنظیمات فصلی را بنا به سه دلیل انتخاب می‌کنیم. ابتدا، داده‌های حسابداری کل به طور بالقوه برای اقتصاددانان کلان مهم هستند که اغلب پیش‌بینی فصلی از GDP ارائه می‌کنند (استارک، 2010؛ کی پی، 2014a؛ کی پی، 2014b). دوم، استفاده از داده‌های فصلی به ما زمان کافی برای مشاهدات فصلی می‌دهد تا ساختار تقدم ـ تأخر هزینه‌های تحقیق و توسعه و رشد آینده GDP در ارتباط با مطالعات خرد تا کلان گذشته را بهتر تحلیل کنیم که از بانک اطلاعاتی رایانه‌ی اوراق بهادار و صورتهای مالی شرکت (کامپوستات) به عنوان منبع اصلی داده‌های حسابداری استفاده می‌کنیم (کی پی؛ 2014a؛ کی پی 2014b)؛ (نالاردی و اوگنوا، 2017؛ پاتاتوکاس، 2014; شیواکومار و اورکان، 2017). سوم، استفاده از داده‌های فصلی یافته‌های ما را با یافته‌های گزارش شده در (کی پی؛ 2014a؛ کی پی 2014b) قابل مقایسه می‌کند که از داده‌های فصلی استفاده می‌کنند. برای تست پیش‌بینی‌های ما، به رشد اخیر GDP در رشد تحقیق و توسعه حسابداری کل تاخیری به صورت زیر برمی‌گردیم.

بدون دیدگاه