ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
هدف مطالعه
تحقیق ما با هدف بررسی تأثیرات آموزش CPR اجرا شده بر تمایل، نگرش و نیت برای کمک به دیگران و انجام CPR و دانش CPR در دانش آموزان سه کلاس آخر دبستان در اسلوونی انجام شد. علاوه بر این، ما تجربیات و نظرات مربیان آموزش را در مورد تأثیرات آموزش اجرای CPR بررسی نمودیم.
مواد و روش ها
طرح
در این مطالعه از طرح تحقیق ترکیبی استفاده شده است. هدف، دستیابی به رویکرد جامع تری برای موضوع بررسی شده، اندازه گیری ها و تجزیه و تحلیل و تفسیر یافته ها بود. برای به دست آوردن داده های کمی از یک طرح قبل و بعد نمونه های مجزا و از یک روش تحقیق گروهی متمرکز برای بدست آوردن داده های کیفی استفاده شد. هر دو روش در مرحله تفسیر ترکیب شدند.
تنظیم سازی و شرکت کنندگان
طراحی قبل و بعد نمونه های جداگانه
یک مطالعه مداخله ای با استفاده از " طرح قبل و بعد نمونه های مجزا " هنگام بررسی گروه ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما در مواردی که اندازه گیری های متوالی برای اندازه گیری همان افراد مطمئن نیستند، متغیر وابسته قبل و بعد از اجرای یک مداخله خاص اندازه گیری شد. این مطالعه مداخله ای شامل مدارس ابتدایی اسلوونی (15) بود که در ماه آوریل و مه 2018 آموزش CPR را ارائه می دادند. اطلاعاتی که در آن مدارس و کلاس ها در آن دوره آموزش CPR را ارائه می دهند از خدمات پزشکی پیشگیری و ارتقا سلامت (بخشی از مراکز بهداشت جامعه) به دست آمده است. آنها ما را از پیشرفت آموزشهای برنامه ریزی شده CPR مطلع می ساختند. آموزش CPR در برنامه درسی مدارس اسلوونی اجباری نیست. مدارس، خود تصمیم می گیرند که CPR را شامل سازند یا خیر. برای اهداف تحقیق، مربیان محتوای آموزشی یکسانی را پوشش می دادند و از روشهای آموزشی یکسان استفاده می کردند. آنها برنامه ملی CPR مبتنی بر دستورالعمل های شورای احیا اروپا را دنبال می کردند. بنابراین، مطالعه مداخله ای شامل کلیه دانش آموزان کلاس های هفتم، هشتم و نهم 15 مدرسه ابتدایی بود که آموزش های CPR را در بازه زمانی مشاهده شده ارائه می دادند. قبل از ارائه آموزش CPR با استفاده از AED، 893 کودک دبستانی برای شرکت در مطالعه دعوت شدند و 764 نفر متعهد به انجام آن شدند (نرخ پاسخ %85.6). یک تا دو ماه پس از آموزش CPR، فقط آن دسته از دانش آموزان مدرسه ای که آموزش دیده اند برای شرکت دعوت شدند (764 نفر = n) و 566 نفر به آن پاسخ دادند (نرح پاسخ %74.1).