ترجمه مقاله بی اعتنایی رئیس، اعتماد، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بی اعتنایی رئیس، اعتماد، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بی اعتنایی رئیس (به خاطر تلفن همراه)، اعتماد، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان
عنوان انگلیسی
Boss phubbing, trust, job satisfaction and employee performance
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2020
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
3.952 در سال 2021
شاخص H_index مجله
181 در سال 2022
شاخص SJR مجله
1.178 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
0191-8869
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
12520
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - روانشناسی - مدیریت منابع انسانی - روانشناسی صنعتی و سازمانی - مدیریت اجرایی - مدیریت فناوری اطلاعات - توسعه منابع انسانی
مجله
Personality and Individual Differences
کلمات کلیدی
بی اعتنایی به دلیل تلفن همراه - تلفن های هوشمند - اعتماد نسبت به سرپرست - عملکرد شغلی - بی اعتنایی رییس به دلیل تلفن همراه - اعتماد - رضایت شغلی و عملکرد کارمندان
کلمات کلیدی انگلیسی
Phubbing - Smartphones - Trust in supervisor - Job performance - Boss Phubbing - Trust - Job Satisfaction and Employee Performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.paid.2019.109702
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. چارچوب نظری
3. روش ها
4. نتایج
5. مطالعه تکراری
6. نتایج
7. مباحث
8. کاربرد های مدیریتی
9. محدودیت ها و تحقیقات آتی
10. جمع بندی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله، موضوع بی اعتنایی از طرف رییس به دلیل تلفن همراه را معرفی می کند که این مفهوم، بر اساس درک کارمندان مبنی بر این موضوع تعریف می شود که سرپرست مستقیم او، در زمان حضور پیش آن ها به دلیل تلفن همراه دچار حواس پرتی می شود و سپس در این مطالعه تلاش می کنیم تا ارتباط این موضوع با عملکرد کارمندان را بررسی کنیم. با وجود اهمیت تعامل های بین سرپرست و زیردستان و ماهیت همه گیر تلفن های هوشمند، تحقیقات باید تاثیر تلفن های هوشمند بر روی نتایج کاری کارمندان را بررسی کنند. سه نظریه در این قسمت برای بررسی کردن مدل پیشنهادی برای رابطه بین بی اعتنایی رییس به دلیل تلفن همراه، اعتماد نسبت به سرپرست، رضایت شغلی و عملکرد، ارائه شده است: نظریه تبادل اجتماعی متقابل، نظریه تخطی های انتظارات، و نظریه حضور اجتماعی در این مطالعه مورد استفاده قرار می گیرد. یک مدل واسطه ای متوالی در این مطالعه برای ارزیابی کردن رابطه بین بی اعتنایی رییس به خاطر تلفن همراه و عملکرد شغلی کارمندان، مورد استفاده قرار می گیرد. دو مطالعه در کارمندان بزرگسال در US که در صنایع مختلف فعالیت دارند (n=156, n=181)، نشان می دهد که بی اعتنایی رییس به دلیل تلفن همراه، ارتباط منفی با عملکرد شغلی کارمندان دارد که این تاثیر بر اساس اعتماد نسبت به سرپرست و رضایت شغلی نشان داده می شود. کاربرد های نظری و عملی و جهت های تحقیقاتی آتی نیز در این مطالعه بررسی می شوند.

 

1.1 تاثیرات مطالعه
این مطالعه بر اساس تحقیقات بی اعتنایی شریک به دلیل تلفن همراه انجام شده است و به روش های مختلف و مهم بر روی مقالات تاثیر ایجاد می کند. نخست این مطالعه، مقالات مرتبط با بی اعتنایی به تلفن همراه را با ارزیابی کردن این موضوع در محیط کار توسعه می دهد ( به جای روابط عشقی یا فردی). دوم این که این مطالعه، باعث می شود درک ما نسبت به این موضوع افزایش یابد که آیا بی اعتنایی به دلیل تلفن همراه ( که با نام ارتباطات چندگانه و یا استفاده همزمان از تلفن همراه در حضور دیگران) به عنوان یک موضوع بدیهی در نظر گرفته می شود که هیچ تاثیر منفی بر روی افراد تحت تاثیر ندارد یا خیر (Gonzales & Wu, 2016). سوم این که این مطالعه بر روی دانش فعلی ما در رابطه با استفاده از تکنولوژی و ارتباطات بین سرپرست و کارمندان، تاثیر دارد. به صورت خاص، این مطالعه ایده بی اعتنایی رییس به دلیل تلفن همراه را بررسی میکند که بر اساس درک کارمندان مبنی بر این شرایط ایجاد می شود که سرپرست مستقیم او در زمان حضور در شرکت، حواسش به دلیل استفاده از تلفن همراه پرت است.

 

به علاوه این مطالعه، یک معیار با نه آیتم برای بررسی بی اعتنایی به دلیل تلفن همراه را ارائه می کند که می توان برای ارزیابی سطح احساس کارمندان مبنی بر وجود این بی اعتنایی توسط سرپرست ارشد، از آن استفاده کرد. با در نظر داشتن اهمیت روابط بین کارمندان و سرپرست ارشد در رابطه با موفقیت سازمان، و افزایش رو به رشد استفاده از تلفن های همراه، باید بی اعتنایی در اثر استفاده از تلفن همراه در تحقیقات مرتبط با تاثیر تکنولوژی در ارتباطات در محیط کاری، در نظر گرفته شود.

 

در نهایت، این مطالعه با ایجاد یک چارچوب که بر اساس آن می توان تاثیر بی اعتنایی در اثر تلفن همراه بر روی متغیر های مختلف مانند اعتماد کارمندان نسبت به سرپرست و رضایت شغلی و عملکرد شغلی را بررسی کرد، بر روی مطالعات دیگر تاثیر ایجاد می کند. یک مدل واسطه ای متوالی در این مطالعه ایجاد شده است که بر اساس آن درک کارمندان نسبت به بی اعتنایی به خاطر تلفن همراه یک تاثیر منفی غیر مستقیم با عملکرد شغلی دارد که این تاثیر به واسطه اعتماد کارمندان نسبت به سرپرست و رضایت شغلی ایجاد می شود. با تمرکز بر روی استفاده از تلفن های همراه هوشمند، این مطالعه موضوع استفاده از این دستگاه ها در محیط کاری و رابطه بین بی اعتنایی در اثر تلفن همراه و عملکرد کارمندان را همراه با مسیر های احتمالی شکل گیری این درک و ارتباط آن با عملکرد ضعیف کارمندان را بررسی می کند .


بدون دیدگاه