ترجمه مقاله مطالعه موردی مدل صف بندی بانک

ترجمه مقاله مطالعه موردی مدل صف بندی بانک
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مطالعه موردی مدل صف بندی بانک
عنوان انگلیسی
A Case Study of Bank Queueing Model
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2013
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
2278-800X
کد محصول
12170
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ندارد ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
آمار و آمار ریاضی
مجله
مجله بین المللی تحقیق و توسعه مهندسی - International Journal of Engineering Research and Development
دانشگاه
حیدرآباد، (A.P)، هند
کلمات کلیدی
نرخ ورود، نرخ خدمات، فرایند پواسون، توزیع احتمال، تابع گاما، گراف احتمال، متغیر تصادفی
کلمات کلیدی انگلیسی
Arrival rate - Service rate - Poission process - Probability distribution - Gamma function - Gamma distributions - Probability graph - Random variable
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
مفاهیم مهم
متغیرهای تصادفی گسسته [4]
متغیر تصادفی پیوسته
توزیع احتمال یک متغیر تصادفی
مشخصات برخی توزیع‌های گسسته
2. رده‌بندی سیستم‌های صف‌بندی
3. نتیجه‌گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


This paper deals with the Queueing theory and the analysis of queueing system by using probability curves. Starting with the basis of the distributions and important concepts of queueing theory, probability curves of Gamma distribution are used to analyse the banking service.


 

II. CONCLUSION


This paper studies the Queueing theory and by the use of probability curves the analysis of the queueing system. From the work surveyed above we have found arrival and service rates at the bank are different in different weeks. The conclusions are developed from the application of Gamma probability distribution. The arrival rate is higher in week 1. However, the higher arrival rate is offset by higher service productivity. Therefore, the probability of completing the service in 5 minutes in week 1 is 0.060361. The efficiency factor is not constant. The service productivity diminishes and as a result the probability in the second week drops to 0.054344. In the third week the rate of arrival decreases. Consequently, maintaining the same service rate as in the second week, the probability goes up to 0.074055. The service rate is less in the last week of the month as the arrival rates decrease considerably, the probability of completing the service with in less time peaks as compared to the remaining weeks.i.e0.087442.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله به بررسی نظریه صف و تجزیه و تحلیل سیستم صف‌بندی با استفاده از منحنی‌های احتمال می‌پردازد. با شروع با مبنای توزیع‌ها و مفاهیم مهم نظریه صف، از منحنی‌های احتمال توزیه گاما برای تجزیه و تحلیل سیستم بانکداری استفاده می‌شود.

 

3. نتیجه‌گیری

این مقاله به مطالعه نظریه صف می‌پردازد و با استفاده از منحنی‌های احتمال، سیستم صف را تجزیه و تحلیل می‌کند. از کار نظرسنجی شده در بالا کشف کردیم که نرخ‌های ورود و خدمت در بانک، در هفته‌های مختلف متفاوت هستند. نتیجه‌گیری‌ها از کاربرد توزیع احتمال گاما به دست آمدند. نرخ ورود در هفته 1 بالاتر است. با این حال، این نرخ ورود بالاتر توسط سودآوری بالاتر خدمت تعدیل می‌شود. بنابراین، احتمال تکمیل خدمت در 5 دقیقه در هفته 1 برابر با 060361/0 است. فاکتور کارایی ثابت نیست. سودآوری خدمت کاهش می‌یابد، و در نتیجه، احتمال در هفته دوم به 054344/0 تقلیل می‌یابد. در هفته سوم، نرخ ورود کاهش می‌یابد. نتیجه، با حفظ نرخ خدت یکسان با نرخ خدمت در هفته دوم، این احتمال به 074055/ افزایش می‌یابد. نرخ خدمت در هفته آخر ماه کمتر است همچنان که نرخ‌های ورود به طور قابل توجهی کاهش می‌یابند. بنابراین، احتمال تکمیل خدمت در زمان کمتر در مقایسه با هفته‌های باقیمانده افزایش می‌یابد، یعنی 087442/0.


بدون دیدگاه