منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک منابع انسانی، شرکتهای کوچک و متوسط

ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک منابع انسانی، شرکتهای کوچک و متوسط
قیمت خرید این محصول
۳۲,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت استراتژیک منابع انسانی، شرکتهای کوچک و متوسط و قابلیت مشارکت استراتژیک
عنوان انگلیسی
Strategic human resource management, small and medium sized enterprises and strategic partnership capability
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
0
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
کد محصول
11977
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت ؛ مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک منابع انسانی
مجله
مجله تحقیقات مدیریت و بازاریابی - Journal of Management and Marketing Research
دانشگاه
دانشگاه اسلیپری راک پنسیلوانیا
کلمات کلیدی
شرکت‌های کوچک و متوسط، شیوه‌های استراتژیک مدیریت منابع انسانی، قابلیت همکاری استراتژیک
کلمات کلیدی انگلیسی
Small and Medium Sized Enterprises - Strategic Human Resource Management Practices - Strategic Partnership Capability
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیشینه نظری
مدیریت منابع انسانی استراتژیک چیست؟
استراتژی رقابتی، زنجیره‌های ارزش صنعت و شرکتهای کوچک و متوسط (SMEها)
مدل مفهومی
کوادرانت 1: صنایع رشد
کوادرانت 2: صنایع بالغ
کوادرانت 3: صنایع پراکنده
کوادرانت 4: صنایع رو به زوال
موفقیت در مدیریت استراتژیک منابع انسانی
بحث و نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

ABSTRACT


The study of strategic alliances has focused primarily on alliances between large corporations and between large corporations and joint ventures. However, powerful strategic partnership and alliances between small and medium sized enterprises and big businesses are also critical to the ability of big business to develop and maintain sustainable competitive advantage. This paper lays out a conceptual framework for studying the relationship between the strategic human resource management practices of small and medium sized businesses and their performance as corporate partners, as industry and competitive conditions change.


 

INTRODUCTION


Strategic collaboration between small and medium sized enterprises (SMEs) and the large businesses they partner can take many forms, such as locating a SMEs facility in close proximity to a buyer’s facility to enable just-in-time delivery of raw material, inputs and components; collaborating on research and development and product design to build organizational competencies and capabilities; collaborating on supply chain activities to manage costs and promote operational efficiency; or delivering outsourced human resource management activities (Doz and Hamel 1998). For large businesses, forming strategic alliances and collaborative partnerships can be critical to their ability to seize technological opportunities, to build critical resource strengths and competitive capabilities, to improve supply chain efficiencies and deliver value to their customers (Kaplan and Hurd 2002). Often these partners are small and medium sized enterprises, that are expected to perform as full partners. Indeed many partnerships and alliance break when a partner is unable to meet its obligations under the partnership agreement (Ernst and Bamford 2005).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

مطالعه ائتلافهای استراتژیک عمدتاً بر ائتلاف بین شرکتهای بزرگ، و بین شرکتهای بزرگ و سرمایه گذاریهای مشترک متمرکز می‌باشد. با این وجود، مشارکت قدرتمند استراتژیک و ائتلاف بین شرکتهای کوچک و متوسط و کسب و کارهای بزرگ نیز برای توانایی توسعه کسب و کارهای بزرگ و حفظ مزیت رقابتی پایدار در آنها بسیار مهم است. این مقاله، با توجه به متغیر بودن صنعت و شرایط رقابتی، یک چارچوب مفهومی را برای بررسی رابطه بین شیوه‌های استراتژیک مدیریت منابع انسانی کسب و کارهای کوچک و متوسط و عملکرد آنها به عنوان شرکای شرکت ارائه می‌دهد.

 

مقدمه

همکاری استراتژیک بین شرکتهای کوچک و متوسط  (SME) و کسب و کارهای بزرگی که با آنها شریکند می‌تواند به شکلهای مختلفی صورت گیرد، مانند قرار دادن مرکز SMEs در نزدیکی تاسیسات خریدار برای تحویل به موقع مواد خام، ورودی‌ها و قطعات؛ همکاری در زمینه تحقیق و توسعه و طراحی محصول برای ایجاد شایستگیها و قابلیتهای سازمانی؛ همکاری در فعالیتهای زنجیره تأمین برای مدیریت هزینه‌ها و ارتقاء بهره وری عملیاتی؛ یا برونسپاری فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی (Doz و Hamel، 1998). برای کسب و کارهای بزرگ، تشکیل ائتلافهای استراتژیک و مشارکتهای تعاملی می‌تواند برای توانایی آنها در دستیابی به فرصتهای فن آورانه، ایجاد تواناییهای مهم منابع و قابلیتهای رقابتی برای بهبود کارآمدی زنجیره تأمین و ارائه ارزش به مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار ‌باشد (Kaplan و Hurd، 2002). غالباً این شرکا شرکتهای کوچک و متوسطی هستند که انتظار می‌رود به عنوان شرکای کامل ایفای نقش کنند. در واقع بسیاری از مشارکتها و ائتلافها در زمانیکه شریک قادر به انجام تعهدات خود طبق قرارداد مشارکت نباشد، نقض می‌شوند (Ernst و Bamford، 2005).


بدون دیدگاه