ترجمه مقاله مدل نظارت همکاری بر اساس شافر- دمپستر جهت آشکارسازی وسایل نقلیه بدرفتار - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل نظارت همکاری بر اساس شافر- دمپستر جهت آشکارسازی وسایل نقلیه بدرفتار - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل نظارت همکاری بر اساس شافر- دمپستر جهت آشکارسازی وسایل نقلیه بدرفتار
عنوان انگلیسی
A cooperative watchdog model based on Dempster–Shafer for detecting misbehaving vehicles
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2014
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
3.727 در سال 2018
شاخص H_index مجله
91 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.500 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0140-3664
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
F1464
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات، شبکه های کامپیوتری، سامانه های شبکه ای، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
ارتباطات رایانه ای - Computer Communications
دانشگاه
گروه علوم کامپیوتر و ریاضیات ، دانشگاه آمریکایی لبنانی ، لبنان
کلمات کلیدی
شبکه اد هاک وسایل نقلیه (وانت)، دمپستر-شفر، تشخیص همکاری، اعتبار، گره های مخرب منفعل
کلمات کلیدی انگلیسی
Vehicular Ad hoc Network (VANET) - Dempster–Shafer - Cooperative detection - Reputation - Passive malicious nodes
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.comcom.2013.12.005
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-آثار مرتبط
2-1-رویکردهای اطمینان محور (credit)
2-2-رویکردهای مبتنی بر اطمینان
3- بیان مسئله
4-تشکیل خوشه
4-1 کیفیت مدلهای معیار خدمات
5- دومرحله: مدل انگیزه و آشکارسازی
5-1 طراحی اعتبار
5-2 مکانیسم آشکارسازی
6- نتایج شبیه سازی
6-1 سناریوی شبیه سازی و پارامترها
6-2 نتایج شبیه سازی
7- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, we address the problem of detecting misbehaving vehicles in Vehicular Ad Hoc Network (VANET) using Quality of Service Optimized Link State Routing (QoS-OLSR) protocol. According to this protocol, vehicles might misbehave either during the clusters’ formation by claiming bogus information or after clusters are formed. A vehicle is considered as selfish or misbehaving once it over-speeds the maximum speed limit or under-speeds the minimum speed limit where such a behavior will lead to a disconnected network. As a solution, we propose a two-phase model that is able to motivate nodes to behave cooperatively during clusters’ formation and detect misbehaving nodes after clusters are formed. Incentives are given in the form of reputation and linked to network’s services to motivate vehicles to behave cooperatively during the first phase. Misbehaving vehicles can still benefit from network’s services by behaving normally during the clusters’ formation and misbehave after clusters are formed. To detect misbehaving vehicles, cooperative watchdog model based on Dempster–Shafer is modeled where evidences are aggregated and cooperative decision is made. Simulation results show that the proposed detection model is able to increase the probability of detection, decrease the false negatives, and reduce the percentage of selfish nodes in the vehicular network, while maintaining the Quality of Service and stability.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، با استفاده از پروتکل QoS-OLSR ، به بررسی مسئله آشکارسازی وسایل نقلیه بدرفتار در شبکه بین خودرویی VANET می پردازیم. براساس این پروتکل، وسایل نقلیه احتمالا درطول تشکیل خوشه ها، یا بعد از تشکیل خوشه ها بدرفتاری کنند. وسیله نقلیه زمانی خودخواه یا بدرفتار است که از حداکثر سرعت بیشتر باشد یا از حداقل سرعت کمتر باشد، که چنین رفتاری به شبکه گسسته منجر می شود. بعنوان یک راه حل، مدل دو مرحله ای را پیشنهاد می دهیم که قادر به انگیزش گره ها به رفتار همکاری در طول تشکیل خوشه ها و آشکارسازی گره های بدرفتار بعد از تشکیل خوشه ها است. انگیزه ها به شکل اعتبار و اتصال به خدمات شبکه می باشند تا وسایل نقلیه را به رفتار همکاری در طول مرحله اول ترغیب کنند. وسایل نقلیه بدرفتار می توانند با رفتار نرمال در طول تشکیل خوشه ها و بدرفتاری بعد از تشکیل خوشه ها، از خدمات شبکه بهره گیرند. برای آشکارسازی وسایل نقلیه بدرفتار، مدل دیده بان همکاری مبتنی بر شافر- دمپستر مدلسازی می شود که در آن، شواهد تجمیع شده و تصمیم همکاری گرفته می شود. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که مدل آشکارساز پیشنهادی، قادر به افزایش احتمال آشکارسازی، کاهش نگاتیو کاذب، کاهش درصد گره های خودخواه در شبکه وسایل نقلیه است و کیفیت خدمات و پایداری را نیز حفظ می کند.

بدون دیدگاه