تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ارزیابی استراتژیهای بازاریابی ویروسی در تویتر – نشریه الزویر

عنوان فارسی: ارزیابی و اعتباریابی استراتژیهای بازاریابی ویروسی در تویتر از طریق شبیه سازی اجتماعی مبتنی بر عامل
عنوان انگلیسی: Validating viral marketing strategies in Twitter via Agent-based Social Simulation
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4971 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 9.26Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت و علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله: سامانه های شبکه ای، اینترنت و شبکه های گسترده، مدیریت بازاریابی، روابط عمومی و مدیریت بازرگانی
مجله: سیستم های خبره کاربردی
دانشگاه: دانشگاه پلی تکنیک، دانشکده مهندسین ارتباطات، گروه مخابراتی سیستم های مهندسی، مادرید، اسپانیا
کلمات کلیدی: شبیه سازی اجتماعی مبتنی برعامل، بازاریابی ویروسی، تحلیل شبکه های اجتماعی، مدل گسترش شایعه، تویتر، داده های عظیم (بزرگ)
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. کارهای مرتبط

3. روش

4. مدلهای پایه و پیشنهادی برای گسترش و کنترل شایعه

1. 4 مدل گسترش شایعه

2. 4 مدل کنترل پایه

3. 4 مدل گسترش جدید

4. 4 مدل کنترل جدید

5. مجموعه داده ها و تجزیه و تحلیل شایعه

6. شبیه سازی BigTweet

7. نتایج آزمایش

1. 7 آزمایشات ارزیابی و اعتبارگذاری

8. نتیجه گیری و کارهای آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

A number of marketing phenomena are too complex for conventional analytical or empirical approaches. This makes marketing a costly process of trial and error: proposing, imagining, trying in the real world, and seeing results. Alternatively, Agent-based Social Simulation (ABSS) is becoming the most popular approach to model and study these phenomena. This research paradigm allows modeling a virtual market to: design, understand, and evaluate marketing hypotheses before taking them to the real world. However, there are shortcomings in the specialized literature such as the lack of methods, data, and implemented tools to deploy a realistic virtual market with ABSS. To advance the state of the art in this complex and interesting problem, this paper is a seven-fold contribution based on a (1) method to design and validate viral marketing strategies in Twitter by ABSS. The method is illustrated with the widely studied problem of rumor diffusion in social networks. After (2) an extensive review of the related works for this problem, (3) an innovative spread model is proposed which rests on the exploratory data analysis of two different rumor datasets in Twitter. Besides, (4) new strategies are proposed to control malicious gossips. (5) The experimental results validate the realism of this new propagation model with the datasets and (6) the strategies performance is evaluated over this model. (7) Finally, the article is complemented by a free and open-source simulator.

نمونه متن ترجمه

چکیده

تعدادی از پدیده های بازاریابی برای شیوه های تحلیلی و تجربی متداول بیش از حد پیچیده هستند. این مسئله بازاریابی را به فرایند هزینه بر آزمون و خطا تبدیل می کند: پیشنهاد، تصور و فرض کردن، امتحان کردن در دنیای واقعی و دیدن نتایج. از اینرو، شبیه سازی اجتماعی مبتنی بر عامل (ABSS) به مشهورترین شیوه برای مدلسازی و مطالعه این پدیده ها تبدیل می شود. این پارادایم پژوهشی امکان مدلسازی بازارمجازی برای طراحی، شناخت و ارزیابی فرضیات بازاریابی قبل از پذیرش آنها در دنیای واقعی را فراهم می آورد. اما در پژوهش تخصصی، موانع و اشکالاتی نظیر کمبود روشها، داده ها و ابزارهای پیاده شده برای استقرار بازار مجازی واقعی با ABSS وجود دارد. به منظور گسترش تکنولوژی در این مسئله پیچیده و جالب توجه، مقاله حاضر براساس موارد زیر به هفت طریق کمک می کند: (1) روشی برای طراحی و ارزیابی استراتژیهای بازاریابی ویروسی در تویتر توسط ABSS. این روش با مسئله مطالعه شده گسترش شایعه یا شایعه پراکنی در شبکه های اجتماعی، شرح داده می شود. بعد از (2) مرور وسیع کارهای مرتبط برای این مسئله، (3) یک مدل نوآورانه متکی بر تحلیل داده های اکتشافی دو مجموعه داده شایعه متفاوت در تویتر پیشنهاد می شود. به علاوه، (4) استراتژیهای جدیدی برای کنترل شایعات مخرب یا خرابکارانه پیشنهاد می شود. (5) نتایج آزمایش واقع گرایی این مدل گسترش جدید با مجموعه داده ها را ارزیابی نموده و (6) عملکرد استراتژیها روی این مدل مورد ارزیابی قرار می گیرد. (7) بالاخره، مقاله با شبیه ساز رایگان و منبع باز تکمیل می شود.