ترجمه مقاله ارزیابی استراتژیهای بازاریابی ویروسی در تویتر - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارزیابی استراتژیهای بازاریابی ویروسی در تویتر - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی و اعتباریابی استراتژیهای بازاریابی ویروسی در تویتر از طریق شبیه سازی اجتماعی مبتنی بر عامل
عنوان انگلیسی
Validating viral marketing strategies in Twitter via Agent-based Social Simulation
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
26
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4971
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت و علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
سامانه های شبکه ای، اینترنت و شبکه های گسترده، مدیریت بازاریابی، روابط عمومی و مدیریت بازرگانی
مجله
سیستم های خبره کاربردی
دانشگاه
دانشگاه پلی تکنیک، دانشکده مهندسین ارتباطات، گروه مخابراتی سیستم های مهندسی، مادرید، اسپانیا
کلمات کلیدی
شبیه سازی اجتماعی مبتنی برعامل، بازاریابی ویروسی، تحلیل شبکه های اجتماعی، مدل گسترش شایعه، تویتر، داده های عظیم (بزرگ)
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. کارهای مرتبط
3. روش
4. مدلهای پایه و پیشنهادی برای گسترش و کنترل شایعه
1. 4 مدل گسترش شایعه
2. 4 مدل کنترل پایه
3. 4 مدل گسترش جدید
4. 4 مدل کنترل جدید
5. مجموعه داده ها و تجزیه و تحلیل شایعه
6. شبیه سازی BigTweet
7. نتایج آزمایش
1. 7 آزمایشات ارزیابی و اعتبارگذاری
8. نتیجه گیری و کارهای آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

A number of marketing phenomena are too complex for conventional analytical or empirical approaches. This makes marketing a costly process of trial and error: proposing, imagining, trying in the real world, and seeing results. Alternatively, Agent-based Social Simulation (ABSS) is becoming the most popular approach to model and study these phenomena. This research paradigm allows modeling a virtual market to: design, understand, and evaluate marketing hypotheses before taking them to the real world. However, there are shortcomings in the specialized literature such as the lack of methods, data, and implemented tools to deploy a realistic virtual market with ABSS. To advance the state of the art in this complex and interesting problem, this paper is a seven-fold contribution based on a (1) method to design and validate viral marketing strategies in Twitter by ABSS. The method is illustrated with the widely studied problem of rumor diffusion in social networks. After (2) an extensive review of the related works for this problem, (3) an innovative spread model is proposed which rests on the exploratory data analysis of two different rumor datasets in Twitter. Besides, (4) new strategies are proposed to control malicious gossips. (5) The experimental results validate the realism of this new propagation model with the datasets and (6) the strategies performance is evaluated over this model. (7) Finally, the article is complemented by a free and open-source simulator.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تعدادی از پدیده های بازاریابی برای شیوه های تحلیلی و تجربی متداول بیش از حد پیچیده هستند. این مسئله بازاریابی را به فرایند هزینه بر آزمون و خطا تبدیل می کند: پیشنهاد، تصور و فرض کردن، امتحان کردن در دنیای واقعی و دیدن نتایج. از اینرو، شبیه سازی اجتماعی مبتنی بر عامل (ABSS) به مشهورترین شیوه برای مدلسازی و مطالعه این پدیده ها تبدیل می شود. این پارادایم پژوهشی امکان مدلسازی بازارمجازی برای طراحی، شناخت و ارزیابی فرضیات بازاریابی قبل از پذیرش آنها در دنیای واقعی را فراهم می آورد. اما در پژوهش تخصصی، موانع و اشکالاتی نظیر کمبود روشها، داده ها و ابزارهای پیاده شده برای استقرار بازار مجازی واقعی با ABSS وجود دارد. به منظور گسترش تکنولوژی در این مسئله پیچیده و جالب توجه، مقاله حاضر براساس موارد زیر به هفت طریق کمک می کند: (1) روشی برای طراحی و ارزیابی استراتژیهای بازاریابی ویروسی در تویتر توسط ABSS. این روش با مسئله مطالعه شده گسترش شایعه یا شایعه پراکنی در شبکه های اجتماعی، شرح داده می شود. بعد از (2) مرور وسیع کارهای مرتبط برای این مسئله، (3) یک مدل نوآورانه متکی بر تحلیل داده های اکتشافی دو مجموعه داده شایعه متفاوت در تویتر پیشنهاد می شود. به علاوه، (4) استراتژیهای جدیدی برای کنترل شایعات مخرب یا خرابکارانه پیشنهاد می شود. (5) نتایج آزمایش واقع گرایی این مدل گسترش جدید با مجموعه داده ها را ارزیابی نموده و (6) عملکرد استراتژیها روی این مدل مورد ارزیابی قرار می گیرد. (7) بالاخره، مقاله با شبیه ساز رایگان و منبع باز تکمیل می شود.

بدون دیدگاه