تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله پیش به سوی بستری برای حمایت از آموزش مهارت به افراد معلول – نشریه IEEE

عنوان فارسی: پیش به سوی بستری برای حمایت از آموزش مهارت به افراد معلول
عنوان انگلیسی: Toward a platform to support vocational training of people with disabilities
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12
سال انتشار : 2015 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8410 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 359.80Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموژشی
مجله: مجله تحقیق و توسعه - Journal of Research and Development
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

پیش زمینه

آموزش مهارت

پشتیبانی مشاغل

مطالعات مرتبط

در جستجوی تایید صلاحیت و گنجاندن PwD

مطالعات اکتشافی در زمینه قابلیت دسترسی

راه در دسترس

تشخیص تصویر مبتنی بر نشانگر

مطالعات و آزمایشهای میدانی

آموزش مهارت به افراد دارای ناتوانیهای ذهنی

بحث و جهت گیریهای آینده

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Vocational training can bring significant benefits for people with disabilities (PwD), particularly in terms of self-esteem and autonomy. Nevertheless, only a small fraction of Brazilians with disabilities actually work, due to lack of job qualifications. In this paper, we report on the early progress of an ongoing research agenda that investigates new educational and social engagement technologies to facilitate the qualification and inclusion of PwD in the Brazilian labor market. Based on our experiences working with multiple disability populations in a series of exploratory studies, we discuss relevant aspects to be considered in the design and implementation of a vocational training platform targeted at PwD.

نمونه متن ترجمه

آموزش مهارت می تواند مزایای قابل توجهی برای افراد معلول (PwD) به ویژه در عزت نفس و استقلال آنها داشته باشد. جدای از آن، تنها بخش کوچکی از افراد معلول برزیل در واقع مشغول به کار هستند که به دلیل فقدان مهارت کاری در آنها است. در این مقاله ما به گزارش پیشرفتهای اخیر در زمینه تحقیقات حال حاضر می پردازیم که به ارزیابی تکنولوژیهای آموزشی و مشارکت اجتماعی جهت سهولت در کسب مهارت شغلی و گنجاندن PwD در بازار شغلی برزیل می پردازد. بر اساس تجربه ما در زمینه مطالعه بر روی چندین جمعیت دارای معلولیت در مجموعه¬ای از مطالعات اکتشافی، جنبه های مرتبط با طراحی و تفسیر بستر آموزش مهارت با محوریت افراد معلول مورد بحث قرار گرفت.