ترجمه مقاله فرهنگ آموزشی: تمرین های آموزشی، اعتقادات و رفتارهای معلمان

ترجمه مقاله فرهنگ آموزشی: تمرین های آموزشی، اعتقادات و رفتارهای معلمان
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
فرهنگ آموزشی: تمرین های آموزشی، اعتقادات و رفتارهای معلمان
عنوان انگلیسی
School Culture: Teachers’ Beliefs, Behaviours, and Instructional Practices
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
24
سال انتشار
2014
رفرنس
دارای رفرنس در انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
شناسه ISSN مجله
1835-517X
کد محصول
F1359
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مجله استرالیایی آموزش معلمان - Australian Journal of Teacher Education
دانشگاه
دانشگاه Mahidol ، تایلند
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.14221/ajte.2014v39n5.7
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
چارچوب مفهومی
سبک تحقیق
مصاحبه نیمه ساختاریافته
مشاهدات کلاس درس
ابزارها و اسناد نوشته شده
شرکت کنندگان و شرکت در جمع آوری داده ها
ملاحظات اخلاقی
تجزیه و تحلیل داده ها
نتایج
فرهنگ موسسه زبان دانشگاه امید و تمرین های آموزشی، اعتقادات و رفتارهای معلمان
فرهنگ آموزشی و همکاری معلمان
نادیده گرفتن، محرومیت و فقدان توسعه حرفه ای
بحث و نتیجه گیری
کدام الگوی فرهنگ آموزشی در موسسه زبان دانشگاه امید عمل می کند؟
فرهنگ های آموزشی موسسه زبان دانشگاه امید، چه تاثیراتی بر روش های آموزشی معلمان EFL دارد؟
مطالعات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This mixed-methods research project documents the school culture of Hope University’s Language Institute and reveals the reciprocal relationship between the school culture and the instructional practices of the English as a foreign language (EFL) teachers in this particular institute. Altogether, 62 EFL teachers agreed to complete a questionnaire. Of these, 14 participated in semi-structured interviews and classroom observations; 2 agreed to be interviewed but did not allow their classrooms to be observed. Quantitative data demonstrated strong correlations among eight social organizational variables of a school culture. Qualitative data further revealed the influences of a school culture on these teacher participants’ instructional practices.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این پروژه تحقیقاتی با روش های ترکیبی، فرهنگ آموزشی موسسه زبان دانشگاه امید را مستند می کند و روابط متقابل بین فرهنگ آموزشی و تمرین های آموزشی انگلیسی به عنوان یک معلم زبان خارجی (EFL ) را در این موسسه خاص آشکار می سازد. روی هم رفته 62 معلم EFL (انگلیسی به عنوان زبان خارجی) پذیرفتند که پرسشنامه را کامل کنند. از این افراد 14 نفر در مصاحبه ی نیمه ساختاریافته و مشاهدات کلاسی شرکت کردند؛ 2 نفر موافقت کردند که مصاحبه کنند اما اجازه ندادند که کلاس هایشان مورد نظاره قرار گیرد. داده های کمی نشان دهنده ی همبستگی قوی میان هشت متغیر سازمانی اجتماعی است. داده های کیفی بیشتر تاثیرات فرهنگ یک مدرسه بر شیوه های آموزشی معلمان شرکت کننده را آشکار می سازند.

بدون دیدگاه