ترجمه مقاله تحقیقات در زمینه روابط عمومی دیجیتال و تغییر در الگو - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تحقیقات در زمینه روابط عمومی دیجیتال و تغییر در الگو - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آیا تحقیقات در زمینه روابط عمومی دیجیتال نشان دهنده تغییر در الگو می باشد؟ تحلیل و نقد روندهای اخیر
عنوان انگلیسی
Does research on digital public relations indicate a paradigm shift? An analysis and critique of recent trends
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
f407
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روابط عمومی
مجله
انفورماتیک ها و تله ماتیک ها - Telematics and Informatics
دانشگاه
دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات، دانشگاه چینی هنگ کنگ
کلمات کلیدی
روابط عمومی دیجیتال، رسانه اجتماعی، روندهای تحقیقاتی، تغییر الگو
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مرور بر ادبیات
1-2 الگوهای تحقیقات روابط عمومی در عصر غیر دیجیتال
2-2 تعریف روابط عمومی دیجیتال
3-2 سه مرحله توسعه تحقیقات روابط عمومی دیجیتال
4-2 تغییر الگو در عصر دیجیتال
3- روش
1-3 جمع آوری مقاله
2-3 سنجش ها
3-3 اعتبار میانی کدگذارنده ها
4. نتایج
1-4 نرم افزارهای اینترنتی مطالعه شده با تحقیقات روابط عمومی دیجیتال
2-4 چارچوب نظری و قدرت روش شناختی
1-2-4 چارچوب نظری
2-2-4 مفاهیم عمده
3-2-4 روش های تحقیق
3-4 نگرش تحقیقاتی و نوع سازمان
1-3-4 نگرش تحقیقاتی
2-3-4 نوع سازمان
5- بحث و نتیجه گیری
1-5 رسانه اجتماعی موضوع تحقیق جدیدی را تشکیل می دهد
2-5 تمرکز بر مفاهیم و چارهای های نظری تولید مشترک
3-5 روش شناسی متنوع تر
4-5 برجسته بودن دیدگاه سازمان محور
5-5 خلاصه، محدودیت ها و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study analyzes 141 articles published between 2008 and 2014 in order to determine whether public relations (PR) research has undergone a paradigm shift resulted from the rise of social media. Compared with digital PR research before 2008, we find that 1) social media have become a major research topic while remaining a secondary concern of many PR practitioners; 2) digital PR studies are gradually shifting from description to theorization; 3) the examined studies witnessed a general trend of methodological diversification but this trend needs to continue in order for scholars to better describe, predict, and explain how digital PR should be organized and practiced; and 4) digital PR research frameworks are dominated by the organizational perspective, whereas increasing attention has been paid to organizations in the nonprofit sector. Compared to digital PR research before 2008, our findings suggest that the development of digital technology in recent years has brought about changes in PR research such that the research paradigm is presently shifting and acts as a competing paradigm but has not yet shifted completely.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه به تحلیل 12 مقاله منتشر شده بین سال های 2008 و 2014 می پردازد به منظور اینکه تعیین کند آیا تحقیقات روابط عمومی دچار تغییر الگو شده اند که برگرفته از ارتقا رسانه های اجتماعی باشد. در مقایسه با تحقیقات روابط اجتماعی دیجیتال انجام شده قبل از 2008 پی بردیم که 1- رسانه های اجتماعی به موضوع تحقیق عمده تبدیل شده اند در حالی که دغدغه فرعی بسیاری از متخصصین روابط عمومی اند و 2- مطالعات روابط اجتماعی دیجیتال به تدریج از توصیف به نظریه تغییر می کنند 3- مطالعات بررسی شده شاهد روند کلی تنوع بخشی روش شناختی بودند اما این روند باید ادامه یابد به منظور اینکه محققان به توصیف، پیش بینی و شرح بهتر این مسئله می پردازند که چگونه روابط عمومی دیجیتال سازماندهی و اجرا می شوند و 4) چارچوب های تحقیقات روابط عمومی که تحت کنترل نگرش سازمانی است در حالی که توجه فزاینده ای به سازمان ها در بخش غیر انتقاعی شده اند. در مقایسه با تحقیقات روابط عمومی دیجیتال قبل از سال 2008، یافته های ما نشان می دهند که شکل گیری فناوری دیجیتال در سال های اخیر تغییراتی را در تحقیقات روابط عمومی پدید آورده اند به طوری که الگو تحقیقاتی در حال حاضر تغییر یافته و به عنوان الگو رقابتی عمل نموده و اما هنوز به طور کامل دچار تغییر نشده است.

بدون دیدگاه