ترجمه مقاله عدم موفقیت در یادگیری و یادگیری عدم موفقیت (از لحاظ عقلانی) - نشریه الزویر

ترجمه مقاله عدم موفقیت در یادگیری و یادگیری عدم موفقیت (از لحاظ عقلانی) - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عدم موفقیت در یادگیری و یادگیری عدم موفقیت (از لحاظ عقلانی): سازمانهای بزرگ چگونه عدم موفقیت را برای نوآوری و بهبود بکار می گیرند
عنوان انگلیسی
Failing to Learn and Learning to Fail (Intelligently): How Great Organizations Put Failure to Work to Innovate and Improve
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2005
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.155 در سال 2018
شاخص H_index مجله
89 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.036 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0024-6301
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1327
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دانش و مدیریت منابع انسانی
مجله
برنامه ریزی طولانی مدت - Long Range Planning
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.lrp.2005.04.005
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بنیانهای تحقیقاتی و ایده های اصلی
تعریف عدم موفقیت سازمانی
عدم موفقیت های کوچک دربرابر عدم موفقیت های بزرگ
موانع بر سر راه یادگیری سازمانی از روی عدم موفقیت
موانع متضمن در سیستم های فنی
موانع موجود در سیستم های اجتماعی
سه مرحله برای یادگیری سازمانی از روی عدم موفقیت
شناسایی عدم موفقیت
مثالهایی از شناسایی سیستماتیک عدم موفقیت
فرهنگ هایی که شناسایی عدم موفقیت را ترویج می کنند.
تحلیل عدم موفقیت
مثالهایی از تحلیل سیستماتیک عدم موفقیت
تحلیل کارمندان و نواقص مشتری برای کسب دروس
مزیت های تحلیل عدم موفقیت
ازمایش اختیاری
مثالهایی از آزمایش موثر
عواملی که ازمایش اختیاری را ترویج می کنند.
گذاشتن عدم موفقیت برای کار در نوآوری و بهبود
توصیه ها در زمینه موانع فنی
غلبه بر موانع بر سر راه شناسایی عدم موفقیت
غلبه بر موانع فنی بر سر راه تحلیل عدم موفقیت
غلبه بر موانع فنی بر سر راه ازمایش موثر
توصیه در باره موانع اجتماعی
غلبه بر موانع اجتماعی برای شناسایی عدم موفقیت
غلبه بر موانع اجتماعی برای تحلیل عدم موفقیت
غلبه بر موانع اجتماعی بر سر ازمایشات
چارچوب بندی عدم موفقیت
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Organizations are widely encouraged to learn from their failures, but it is something most find easier to espouse than to effect. This article synthesizes the authors' wide research in this field to offer a strategy for achieving the objective. Their framework relates technical and social barriers to three key activities – identifying failure, analyzing failure and deliberate experimentation – to develop six recommendations for action. They suggest that these be implemented as an integrated set of practices by leaders who can ‘walk the talk’ and work to shift the managerial mindset in a way that redefines failure away from its discreditable associations, and view it instead as a critical first step in a journey of discovery and learning.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
سازمانها وسیعا تشویق به یادگیری از قبال عدم موفقیت هایشان می شوند، ولیکن این امر کاری است که اغلب مردم حمایت از آن را اسانتر از اجرایش می یابند. این مقاله تحقیقات وسیع نویسندگان را در مورد این موضوع برای ارائه راهکاری جهت دستیابی به هدف معرفی می کند. چارچوب کاری آنها موانع فنی و اجتماعی را به سه فعالیت کلیدی ربط می دهد (شناسایی عدم موفقیت، تحلیل عدم موفقیت و آزمایشات کنکاشی) تا شش توصیه را برای اقدام بوجود آورد. آنها پیشنهاد می کنند که این توصیه ها به شکل مجموعه ترکیبی عملکردها توسط رهبرانی به کار برده شوند که می توانند به گفته عمل کرده و برای تغییر چارچوب ذهنی مدیریتی به شیوه ای کار کنند که باعث تعریف مجدد عدم موفقیت بدور از روابط زشت آنها بشود و در عوض آنرا به عنوان اولین مرحله مهم در سفر کشف و یادگیری ببینند.

بدون دیدگاه