ترجمه مقاله رفتارهای دینامیکی و پویای پل ها تحت برانگیختگی لرزه ای با کوبش بین تیرهای مجاور

ترجمه مقاله رفتارهای دینامیکی و پویای پل ها تحت برانگیختگی لرزه ای با کوبش بین تیرهای مجاور
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رفتارهای دینامیکی و پویای پل ها تحت برانگیختگی لرزه ای با کوبش بین تیرهای مجاور
عنوان انگلیسی
Dynamic Behaviors Of Bridges Under Seismic Excitations With Pounding Between Adjacent Girders
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F958
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
سازه و زلزله
دانشگاه
گروه مهندسی عمران، دانشگاه یونسی، سئول، کره.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
کوبش
حرکت ستون
فونداسیون و دیوار پشتیبان
مدل سازی پل
حرکات زمینی ورودی
پل
مدل مکانیکی
نتایج
تحلیل اثرات کوبش
اثرات بازدارنده ها
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
SUMMARY

An idealized mechanical system is proposed to examine the response behaviors of the bridge system consisting of several simple spans. The system is modeled as the multiple oscillators, and individual oscillating units are composed of 3 degree-of-freedom system, which are translational motion of superstructure, and translational and rotational motions of foundations. The corresponding equations of motion are then derived and the effects of pounding and restrainers are analyzed. The pounding is found to affect the global motion of the bridge. It is found that the pounding may increase or decrease the relative motions between adjacent units according to the given conditions. The maximum relative displacements occur between the abutment and nearby girder. The restrainers are found to reduce the relative displacements efficiently lowering the probability of span failures.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
یک سیستم مکانیکی ایده ال، برای بررسی رفتار های پاسخ سیستم پل متشکل ازچندین تکیه گاه ساده پیشنهاد می شود. این سیستم به صورت نوسان ساز های چند گانه مدل سازی شده و واحد های نوسانی فردی متشکل از سیستم با سه درجه آزادی می باشند که حرکت تبدیلی ابر سازه و حرکات تبدیلی و چرخشی فونداسیون ها می باشند. معادلات حرکت متاظر سپس ایجاد شده و اثرات کوبش و بازدارنده ها تجزیه تحلیل می شود.
گفته می شود که کوبش بر حرکت کلی پل تاثیر دارد. پی برده شده است که کوبش موجب افزایش یا کاهش حرکات نسبی بین واحد های مجاور بر طبق شرایط معین می شود. ماکزیمم جابه جایی نسبی بین تیرچه و مرز رخ می دهد. باز دارنده ها موجب کاهش جا به جایی نسبی شده و احتمال شکست تکیه گاه را کاهش می دهند.

بدون دیدگاه