ترجمه مقاله تناقض های استدلالی در راهبردهای بازاریابی گردشگری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تناقض های استدلالی در راهبردهای بازاریابی گردشگری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تناقض های استدلالی در راهبردهای بازاریابی گردشگری: مطالعه موردی فریلسن، هلند
عنوان انگلیسی
Discursive contradictions in regional tourism marketing strategies: The case of Fryslân, The Netherlands
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
f413
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و گردشگری و توریسم
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و مدیریت گردشگری
مجله
مجله مدیریت و بازاریابی مقصد - Journal of Destination Marketing & Management
دانشگاه
دانشگاه گرونینگن، دانشکده علوم فضایی، هلند
کلمات کلیدی
هوایت های مقصد، گردشگری درون منطقه ای، بازاریابی گردشگری، تناقض های استدلالی، تحلیل کیفی
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- زمینه نظری
1-2 ساختاربندی استدلالی مقاصد گردشگری
2-2 گردشگری درون منطقه ای
3-2 مفهوم سازی ابعاد و گفتمان موقعیت مقصد
3- مطالعه موردی و روش شناسی
1-3 استان فریسلن
2-3 روش شناسی مطالعه
4- تحلیل و یافته ها
1-4 نام تجاری مکان
2-4 ادعاهای هویتی
3-4 گروه های هدف
4-4 همکاری
5-4 نقش ها
5- بحث و مفاهیم
1-5 بحث
2-5 مفاهیمی برای بازاریابی مقصد منطقه ای
6- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Discourses in tourism destination marketing play an important role in constructing and consuming tourism destinations. However, various discursive contradictions can emerge, potentially limiting or facilitating tourism development. This paper has two objectives. First, it aims to identify discursive contradictions embedded in the positioning statements of regional tourism marketing strategy documents. Second, it intends to highlight how such contradictions simultaneously prioritize and destabilize certain destination identities. Employing the case of the Dutch province of Fryslân, discourse analysis of tourism marketing documents was conducted. Findings revealed contradictions emerging along five themes: place branding, identity claims, target groups, roles and collaboration. Regional Frisian tourism marketing appears to prioritize external orientations and homogenizing identities, with limited consideration of geographically proximate markets and a selective perception of internal stakeholders' roles in tourism. Possible implications of such destination positioning are discussed and suggestions are made to balance various positioning orientations in regional place branding.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
گفتمان های بازاریابی مقصد گردشگری نقش مهمی در ساختار بندی و استفاده از مقاصد گردشگری ایفا می کنند. به هر حال، تناقض های استدلالی متنوع می توانند پدیدار گردند که به طور بالقوه رشد گردشگری را محدود نموده یا گسترش می دهند. این مقاله دو هدف دارد. نخست، هدف آن تعیین تناقض های استدلالی نهفته در گزاره های موقعیت بندی اسناد راهبرد بازاریابی گردشگری منطقه ای است. دوم اینکه، هدف آن تاکید بر این است که چگونه این تناقض ها به طور همزمان هویت های مقصد خاص را در اولویت قرار داده یا ناپایدار می سازند. تحلیل گفتمان اسناد بازاریابی گردشگری با استفاده از نمونه استان فریسلن هلندی انجام گردید.یافته ها تناقض هایی را نشان دادند که برگرفته از پنج مضمون بودند: نام تجاری مکان، ادعاهای هویتی، گروه های هدف، نقش ها و همکاری ها. بازاریابی گردشگری فریسین منطقه ای به نظر می رسد که برای جهت گیری های خارجی اولویت قائل شده و هویت ها را همگون می سازد و توجه محدودی به بازارهای همجوار جغرافیایی و نگرش انتخابی نقش سهامداران داخلی در گردشگری دارد. مفاهیم ممکن این موقعیت بندی هدف، بحث شده و پیشنهاداتی مطرح می شوند تا جهت گیری های موقعیت بندی مختلف در نام تجاری مکان و منطقه ای متعادل گردد.

بدون دیدگاه