تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله نقش مهم قابلیت های مسئولیت اجتماعی یکپارچه در بهبود مزایای رقابتی پایدار – نشریه امرالد

عنوان فارسی: نقش مهم قابلیت های مسئولیت اجتماعی یکپارچه در بهبود مزایای رقابتی پایدار
عنوان انگلیسی: The important role of corporate social responsibility capabilities in improving sustainable competitive advantage
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2016 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7084 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 732.25Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله: مجله مسئولیت اجتماعی - Social Responsibility Journal
دانشگاه: دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه اقتصاد ازمیر، ترکیه
کلمات کلیدی: بالا بودن قیمت، مشتری مداری، قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی یکپارچه (CSR)، توانایی شرکت مشارکتی، مسئولیت اجتماعی یکپارچه شرکت (CSR)، قابلیت روابط عمومی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

نظریه‌پردازی و فرضیه‌ها

تأثیر قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی یکپارچه و روابط عمومی روی روابط مسئولیت اجتماعی و توانایی مشارکتی شرکت

اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت و توانایی ارتباطی شرکت روی مشتری مداری و بالا بودن قیمت

اثر مشتری مداری روی بالا بودن قیمت

روش‌شناسی پژوهش

شاخص‌های ارزیابی

مدل ساختاری

آزمون فرضیه‌ها

تعمیم نتایج روش‌شناسی(CMB)

بحث و استدلال

محدودیت‌های پژوهش و جهت‌گیری‌هایی برای پژوهش‌های آتی

پیوست. گویه های اندازه‌گیری

رفتار اخلاقی

پاسخگویی اجتماعی

تعهد و میزان درگیری ذی‌نفعان

مکالمه و تماس

پاسخگویی اجتماعی رابطه‌ای شرکت

توانایی ارتباطی شرکت

مشتری مداری

بالا بودن قیمت

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose – This study examines the effect of corporate social responsibility (CSR) capabilities on corporate association and, consequently, customer orientation and price premium, which are key to competitive advantage. Design/methodology/approach – This study adapts survey instrument targeting employees of a Korean firm. A total of 168 usable questionnaires were collected from seven Korean firms that were conducting CSR and public relations (PR) activities. Findings – CSR and PR capability induce positive CSR and corporate ability (CA) associations, which improve customer orientation and increase price premium. The results of our empirical study indicate that a company should consider both CSR and PR capabilities to enhance its employees’ positive attitude to its CSR activities and CA association. Research limitations/implications – This study has undertaken a holistic examination of important role of CSR and PR capability and their outcomes, namely customer orientation and price premium. Originality/value – Understanding of CSR capabilities in terms of competitive advantage is imperative to the establishment of strategic CSR initiatives. This study attempts to answer whether corporate capabilities for social responsiveness improve a company’s competitive advantage

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف: پژوهش حاضر به بررسی اثر قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی یکپارچه(CSR) بر سازمان مشارکتی و متعاقباً روی مشتری مداری و بالا بودن قیمت که ازجمله مؤلفه‌های کلیدی برای کسب مزایای رقابتی به شمار می‌روند، می‌پردازد.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد: پژوهش حاضر برای جمع‌آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه بهره برده که کارمندان یک شرکت کره‌ای را هدف‌گیری کرده است. بالغ‌بر 168 پرسشنامه قابل‌قبول از 7 شرکت کره‌ای جمع‌آوری شد که دارای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت و روابط عمومی بودند.

یافته‌ها: قابلیت مسئولیت اجتماعی یکپارچه و روابط عمومی شرکت باعث بروز مسئولیت اجتماعی شرکت و توانایی شرکت مشارکتی (CSR) می‌گردد که به‌نوبه‌خود مشتری مداری را افزایش داده و باعث بالا رفتن قیمت می‌گردد. نتایج حاصل از پژوهش تجربی نشان می‌دهد که یک شرکت باید هر دو قابلیت مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی را به‌منظور بهبود و ارتقای نگرش مثبت کارکنان در جهت فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت(CA) و توانایی شرکت مشارکتی در نظر بگیرد.

محدودیت‌های پژوهش/پیشنهادهای کاربردی: این پژوهش یک بررسی جامع نقش مهم مسئولیت اجتماعی یکپارچه و قابلیت‌های روابط عمومی و نتایج آن یعنی مشتری مداری و بالا بودن قیمت پرداخته است.

نوآوری پژوهش: درک قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی از حیث مزایای رقابتی برای اتخاذ یک استراتژی نوآور قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی الزام‌آور و ضروری است. پژوهش حاضر در تلاش است تا به این سؤال که آیا قابلیت‌های شرکت برای پاسخگویی اجتماعی منجر به بهبود و کسب مزایای رقابتی شرکت می‌گردد یا نه.