منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ظرفیت جذب سازمان ها - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ظرفیت جذب سازمان ها - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ظرفیت جذب سازمان ها
عنوان انگلیسی
Absorptive Capacity (of Organizations)
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
Encyclopedia
نوع ارائه مقاله
ژورنال
کد محصول
9646
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار
مجله
دایره المعارف بین المللی علوم اجتماعی و رفتاری (ویرایش دوم) - International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences (Second Edition)
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/B978-0-08-097086-8.73106-0
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
ظرفیت جذب
پیشرفتهای اخیر در تحقیق ظرفیت جذب
مفهوم سازی ظرفیت جذب
ظرفیت جذب و فرایندهای یادگیری
ظرفیت جذب و قابلیت های پویا
ادغام و یکپارچگی قابلیت های پویا در مفهوم سازی ظرفیت جذب
مفاهیم و چشم انداز
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

A firm's competitive advantage originates increasingly from absorbing external knowledge. Absorbing external knowledge and the underlying learning processes are referred to as a company's absorptive capacity. In this article, we outline research trends on absorptive capacity. We apply a bibliometric analysis to describe the concept's historical development, define the intellectual core of the absorptive capacity concept, and discuss recent conceptualizations. Then, we identify two prominent streams in the absorptive capacity literature and provide a new approach on how to integrate them. Finally, we provide an outlook on possible themes in future research on absorptive capacity.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مزیت رقابتی شرکت عمدتاً حاصل جذب دانش خارجی است. جذب دانش خارجی و فرایندهای یادگیری پایه، به عنوان ظرفیت جذب شرکت قلمداد شده اند. در این مقاله، روندهای تحقیقاتی پیرامون ظرفیت جذب را مطرح می کنیم. در این راستا از تحلیل بیبلیومتریک برای توصیف توسعه تاریخی مفهوم، تعریف هسته فکری مفهوم ظرفیت جذب، و بحث راجع به مفهوم سازیهای اخیر استفاده می کنیم. سپس به شناسایی دو جریان مهم در ادبیات ظرفیت جذب پرداخته و شیوه ای جدید در مورد نحوه یکپارچه سازی آنها ارائه می دهیم. و در نهایت، چشم اندازی در مورد قضایای ممکن در تحقیق آتی پیرامون ظرفیت جذب ارائه می نماییم.

بدون دیدگاه