ترجمه مقاله رابطه بین شهرت، برندینگ کارفرما و مسئولیت اجتماعی شرکت ها - نشریه الزویر

ترجمه مقاله رابطه بین شهرت، برندینگ کارفرما و مسئولیت اجتماعی شرکت ها - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه بین شهرت، برندینگ کارفرما و مسئولیت اجتماعی شرکتها
عنوان انگلیسی
The relationship between reputation, employer branding and corporate social responsibility
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.058 در سال 2018
شاخص H_index مجله
67 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.001 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0363-8111
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10375
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله
بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
دانشگاه
دانشگاه زاگرب، دانشکده اقتصاد و تجارت، کرواسی
کلمات کلیدی
برندهای کارفرمایان، مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکتها، شهرت
کلمات کلیدی انگلیسی
Employer brands - Perceived corporate social responsibility - Reputation
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2018.06.005
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر تحقیقات پیشین
2.1 مفهوم شهرت
2.2 مسئولیت اجتماعی شرکتها
2.3 برندهای کارفرمایان
2.4 رابطه بین مفاهیم
2.5 طراحی سوال تحقیق
3. روش شناسی و نتایج
3.1 روش و نمونه
3.2 ابزارها
3.3 نتایج
4. بحث
5. نتیجه گیری و محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Reputation management requires coordination between internal understanding and external expectations (Cornelissen, 2011). The focus of this study were external expectations of potential employees. The main goal of the study was to contribute to the understanding of corporate reputation and its connections with perceived corporate social responsibility and employer brands. All three concepts were investigated amongst 550 senior college business students. The units of analysis were top twenty national organizations, rated according to a syndicated study on employer attractiveness. The results show that students assign good reputation to those organizations that are perceived as socially responsible and with a good employer brand. Reputation, at least according to our results, seems to be the umbrella concept that encompasses both perceived corporate social responsibility and perceived employer brands. Organizations that develop different strategies, policies and practices with regards to socially responsible behavior and nurturing employer brands have higher levels of perceived reputation among students. Additionally, students' perceptions and position on the list of the most attractive employers is consistent.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مدیریت شهرت، همکاری بین درک داخلی و توقعات خارجی را می طلبد (کورنِلیسِن 2011). ما در مطالعه حاضر بر توقعات خارجی کارمندان بالقوه تمرکز کرده ایم. هدف اصلی این مطالعه این بود که به درک شهرت شرکتها و روابط آن با مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکتها و برندهای کارفرمایان کمک کند . هر سه این مفاهیم را در بین 550 دانشجوی سال چهارم «تجارت» بررسی کردیم. واحدهای تحلیل، بیست سازمان ملی برتر بودند که رتبه بندی آنها طبق یک مطالعه اشتراکی بر روی «جاذبیت کارفرمایان» انجام شده بود. نتایج نشان داد که دانشجویان شهرت خوبی را به سازمان هایی تخصیص میدهند که تصور میشود از لحاظ اجتماعی مسئول هستند و یک برند تجاری کارفرمای خوب دارند. به نظر میرسد که شهرت (حداقل طبق نتایج ما) یک مفهوم چتری است که هم مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکتها و هم برندهای ادراک شده کارفرمایان را شامل میگردد. سازمان هایی که استراتژی ها، سیاست ها و تکنیک های مختلفی را با توجه به رفتار مسئولیت پذیر اجتماعی (رفتاری که از لحاظ اجتماعی مسئولیت پذیر است) و پرورش برندهای کارفرمایان توسعه داده اند، سطوح بالاتری از شهرت ادراک شده در بین دانشجویان دارند. همچنین ادراک ها و جایگاه دانشجویان در فهرست «جاذب ترین کارفرمایان» بصورت بی تناقض است.

بدون دیدگاه