ترجمه مقاله مدیریت خرید و عرضه در یک دیدگاه بازاریابی صنعتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت خرید و عرضه در یک دیدگاه بازاریابی صنعتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت خرید و عرضه در یک دیدگاه بازاریابی صنعتی
عنوان انگلیسی
Purchasing and supply management in an industrial marketing perspective
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2018
شاخص H_index مجله
114 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10351
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع، لجستیک و زنجیره تامین، بازاریابی، مدیریت صنعتی و مدیریت کسب و کار
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده مدیریت، ایتالیا
کلمات کلیدی
خرید، مدیریت عرضه (تامین)، بازاریابی صنعتی، شبکه های عرضه (تامین)
کلمات کلیدی انگلیسی
Purchasing - Supply management - Industrial marketing - Supply networks
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2018.01.017
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور کلی مقالات PSM منتشر شده در مدیریت بازاریابی صنعتی
3. دیدگاه های تئوری اساسی در مقالات PSM در IMM
4. موضوعات PSM در IMM
5. تحقیقات بعدی در مورد IMM PSM به کجا می روند؟
5.1. راه 1: پیشبرد تئوری شبکه عرضه
5.2. راه 2: بازبینی بحث در مورد زنجیره تامین و مدیریت شبکه
5.3. راه 3: بحث در مورد "بهترین روش ها" در PSM
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper reflects on purchasing & supply management (PSM) research in an industrial marketing perspective, using Industrial Marketing Management (IMM) as a proxy. A systematic review of IMM papers is conducted, demonstrating that a large and growing number of PSM papers have been published in IMM and that a large proportion of these rely on the IMP Interaction Approach as theoretical perspective. The paper discusses themes of PSM research and proposes three avenues of future PSM research for industrial marketing scholars: 1) theorizing on the concept of supply networks, 2) revisiting the notion of managing supply networks and 3) debating established “best practices” in PSM.

The proposal is therefore to dedicate more research to develop further theory on supply networks and how to manage within supply networks, because there is a surprising lack of conceptual clarity as to the meaning of supply networks and the notion of managing supply networks. The paper argues that as increasing supply network complexity and risks, especially concerning sustainability, requires new thinking about how best to influence and manage supply networks.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله با استفاده از مدیریت بازاریابی صنعتی (IMM) به عنوان یک پروکسی، بر روی تحقیق مدیریت خرید و عرضه (PSM) در یک دیدگاه بازاریابی صنعتی متمرکز است. یک بازبینی سیستماتیک بر روی مقالات IMM انجام شده و نشان می دهد که یک تعداد زیاد و در حال رشد از مقالات PSM در IMM منتشر شده اند و اینکه بخش بزرگی از این مقالات، بر رویکرد تعاملی IMP به عنوان دیدگاه تئوری متکی هستند. این مقاله در مورد موضوعات تحقیق PSM بحث کرده و سه راه برای تحقیقات آینده در مورد PSM، به محققان بازاریابی صنعتی پیشنهاد می دهد: 1) ارائه استدلال های نظری در مورد مفهوم شبکه های عرضه، 2) بازبینی مفهوم مدیریت شبکه های عرضه و 3) بحث در مورد "بهترین شیوه های" ارائه شده در PSM.
بنابراين پيشنهاد اين است كه تحقیقات بيشتري به توسعه نظريه های بيشتر در مورد شبكه هاي عرضه و چگونگي مديريت در شبكه هاي عرضه اختصاص داده شود، زيرا در وضوح ادراکی و مفهومی در مورد معناي شبكه هاي عرضه و مفهوم مديريت شبكه هاي عرضه، کمبود تعجب آوری وجود دارد. این مقاله استدلال می کند که با افزایش پیچیدگی و ریسک های شبکه عرضه به خصوص در مورد پایداری، به تفکر جدید در مورد چگونگی بهترین اثرگذاری و مدیریت شبکه های عرضه نیاز است.

بدون دیدگاه