ترجمه مقاله نوآوری، مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار و رضایت مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نوآوری، مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار و رضایت مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نوآوری، مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار و رضایت مشتری
عنوان انگلیسی
Innovation, sustainable HRM and customer satisfaction
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.414 در سال 2018
شاخص H_index مجله
93 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.999 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0278-4319
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10323
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تکنولوزی
مجله
مجله بین المللی مدیریت مهمان نوازی - International Journal of Hospitality Management
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، اقتصاد و حقوق، دانشگاه گوتنبرگ، سوئد
کلمات کلیدی
مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار، نوآوری، رضایت مشتری، هتل ها، کشور سوئد
کلمات کلیدی انگلیسی
Sustainable HRM - Innovation - Customer satisfaction - Hotels - Sweden
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.04.009
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
نظریه و تحقیقات قبلی
مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار
نوآوری
مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار، نوآوری و رضایت مشتری
روش
شرکت کنندگان
سنجش ها
ترجمه
تجزیه و تحلیل
یافته ها
مبحث
نتیجه گیری
ضمیمه 1. سنجش نوآوری
سنجش نوآوری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The purpose of this paper is to explore how sustainable human resource management (HRM) practices impact the innovation-customer satisfaction relationship in Swedish hotels. Responding hotels were profiled into four groups based on their involvement in two sustainable HR practices. The findings indicate the relationship between innovation and customer satisfaction is dependent on sustainable HR practices in the organization. Although innovation and sustainable HR practices impact customer satisfaction positively, their interaction suggests that the one can substitute the other to achieve superior customer satisfaction. The study concludes that sustainable HR practices enhance a hotel’s capability to innovate and to have satisfied customers. The relationship between sustainable HR practices and innovation is discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مقاله کاوش چگونگی پایداری عملیات مدیریت منابع انسانی (HRM) می باشد که بر رابطه رضایت مشتری و نوآوری در هتل های سوئدی تاثیر می گذارد. هتل های پاسخ دهنده بر اساس میزان مشارکت شان در دو عملیات مدیریت منابع انسانی (HRM) به چهار گروه تقسیم شدند. یافته ها حاکی از آن است که رابطه میان نوآوری و رضایت مشتری به عملیات پایدار منابع انسانی (HR) سازمان وابسته می باشد. با وجود این که نوآوری و عملیات منابع انسانی (HR) پایدار به طور مثبت بر رضایت مشتری تاثیر می گذارند، اثر متقابل شان نیز نشان می دهد که با جا به جایی آن ها می توان به رضایت بالای مشتری دست یافت. با این مطالعات می توان نتیجه گرفت که عملیات پایدار منابع انسانی (HR)، گنجایش و ظرفیت هتل را افزایش می دهد تا باعث ایجاد نوآوری شده و رضایت مشتریان را جلب کند. در این مقاله رابطه میان عملیات پایدار منابع انسانی (HR) و نوآوری مورد بحث و تفسیر قرار گرفته است.

بدون دیدگاه