ترجمه مقاله تعامل رایانه - انسان و آموزش: یک تجربه طراحی تلفیقی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله تعامل رایانه - انسان و آموزش: یک تجربه طراحی تلفیقی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تعامل رایانه - انسان و آموزش: یک تجربه طراحی تلفیقی
عنوان انگلیسی
HCI and education: a blended design experience
صفحات مقاله فارسی
38
صفحات مقاله انگلیسی
29
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.598 در سال 2018
شاخص H_index مجله
52 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.335 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1380-7501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
10200
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
جداول ترجمه شده است ✓ تصاویر ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی نرم افزار و سخت افزار
مجله
ابزارها و کاربردهای چندرسانه ای - Multimedia Tools and Applications
دانشگاه
دانشگاه Ca’ Foscari Venezia، ایتالیا
کلمات کلیدی
تفکر طراحی، بازخورد سازگار با محیط ،آموزش، آگاهی زیست محیطی، آموزش تعامل انسان و رایانه، رابط برای کودکان، ابزارهای نمونه سازی، یادگیری از راه دور
کلمات کلیدی انگلیسی
Design thinking - Eco-feedback - Education - Environmental awareness - HCI teaching - Interfaces for children - Prototyping tools - Remote learning
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s11042-016-3782-7
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. آموزش از راه دور و تجربیات طراحی
3. تحقیقات بازخورد سازگار با محیط
4. فرآیند طراحی
4.1. زمینه آموزشی برای مطالعه
4.2. تجزیه و تحلیل ادبیات و بررسی فنی
4.3. تعریف مشارکتی الزامات
4.4 طرح های اول طراحی
4.5. بررسی و بازبینی طرح های اول طراحی
4.6. طرح های نهایی طراحی
4.7. خلاصه ای از طرح های نهایی
4.8. ارزیابی نهایی
5 . بحث و بررسی
5.1. نتایج آموزشی HCI
5.2. یادگیری و طراحی از راه دور
5.3 پروژه های بازخورد سازگار با محیط
6. نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Teaching HCI in an undergraduate course for computer scientists is often a challenging experience, because the skills that characterize HCI are different from scientific and computational thinking that are the focus of most subjects of the curriculum. Often HCI teaching is organized as a set of lectures that are useful to learn concepts, but don’t increase the design skills of the students. This work reports the results of an educational experience where both learners and teachers were actively involved in a process of knowledge construction and design. This process usually happens in other domains, such as architecture or industrial design, but is not part of most computer science curricula. We chose as project a challenging theme: the design of eco-feedback interfaces that inform people about the consequences of their actions for the environment and help to take decisions for lowering energy consumption. Eco-feedback interfaces are also representative of the gap between the products available on the market and the results of scientific studies, evidenced also by a recent workshop about HCI education. The workshop evidenced a number of pitfalls in HCI education that in our educational experience we tried to overcome with appropriate methodologies. An additional challenging task was the attempt to organize all the design activities taking advantage of a platform for remote learning, stressing its limits. The paper will discuss all these issues, evidencing where the applied methodologies gave good results and where they need further improvements, with the final goal of giving useful advices for HCI educational experiences to come.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
آموزش تعامل انسان و رایانه در قالب یک دوره آموزشی کارشناسی؛ اغلب یک تجربه چالش برانگیز برای دانشمندان رایانه میباشد؛ چرا که مهارت های مشخصه تعامل انسان و رایانه ؛ متفاوت از تفکر محاسباتی و علمی است که امروزه مورد تاکید اکثر رشته های برنامه های آموزشی هستند. آموزش تعامل انسان و رایانه اغلب بصورت مجموعه کنفرانس هایی؛ مفاهیم را به دانشجویان ارائه میکنند اما مهارتهای طراحی آنها را افزایش نمیدهند. این پژوهش نتایج حاصل از یک تجربه آموزشی را که در آن یادگیرندگان و استادان بطور فعال در فرآیند ساخت و طراحی دانش دخیل هستند؛ ارائه میکند. این فرآیند بجز در برنامه های آموزشی علم کامپیوتر؛ معمولا در سایر زمینه ها مثل معماری و طراحی صنعتی نیز اتفاق میافتد. در این پژوهش یک موضوع چالش برانگیز برای پروژه انتخاب شد؛ طراحی رابط های بازخورد سازگار با محیط- که به افراد در مورد نتایج عملشان در محیط زیست اطلاعات داده و به تصمیم گیری در مورد کاهش مصرف انرژی نیز به آنها کمک میکند. رابط های بازخورد محیطی همچنین نمایانگر شکاف بین محصولات موجود در بازار و نتایج مطالعات علمی هستند ؛ که این نتایج توسط یک کارگاه آموزشی که اخیرا در زمینه آموزش تعامل انسان و رایانه برگزار شده؛ تایید شده است. کارگاه مذکور، برخی از معضلات موجود در زمینه آموزش HCI را ارائه کرد که در این تجربه آموزشی سعی شد با روش های مناسب انها را برطرف کرد. اقدام چالش برانگیز دیگر در این پژوهش، سازماندهی همه فعالیت های طراحی از جمله اماده سازی یک پلت فرم برای یادگیری از راه دور با تاکید بر محدودیت های ان؛ میباشد. این مقاله با هدف نهایی ارائه توصیه های مفید در زمینه تجربه های آموزشی HCI و بررسی همه چالش ها؛ زمینه هایی را که در انها روش های کاربردی؛ نتایج مفیدی ارائه میدهند و همچنین جاهایی را که نیاز به ارتقاء دارند؛ بحث خواهد کرد.

بدون دیدگاه