ترجمه مقاله ایجاد فرهنگی جدید برای مدیریت کیفیت در عرصه چهارمین انقلاب صنعتی - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله ایجاد فرهنگی جدید برای مدیریت کیفیت در عرصه چهارمین انقلاب صنعتی - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ایجاد فرهنگی جدید برای مدیریت کیفیت در عرصه چهارمین انقلاب صنعتی
عنوان انگلیسی
Building a new culture for quality management in the era of the Fourth Industrial Revolution
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2017
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.655 در سال 2018
شاخص H_index مجله
69 در سال 2018
شاخص SJR مجله
0.776 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1478-3363
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9678
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
تولید صنعتی، مدیریت صنعتی، تکنولوژی صنعتی، مدیریت کیفیت و بهره وری
مجله
مدیریت کیفیت جامع و برتری کسب و کار - Total Quality Management & Business Excellence
دانشگاه
گروه آمار، دانشگاه ملی سئول، کره
کلمات کلیدی
چهارمین انقلاب صنعتی، کیفیت، مدیریت کیفیت، کلان داده، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، دانشمند داده، متخصص کیفیت
کلمات کلیدی انگلیسی
Fourth Industrial Revolution - quality - quality management - Big Data - Internet of Things - artificial intelligence - data scientist - quality expert
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1080/14783363.2017.1310703
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.چهارمین انقلاب صنعتی و تاثیر آن
1.1.چهارمین انقلاب صنعتی چیست؟
1.2.پیامدهای مهم چهارمین انقلاب صنعتی چه هستند؟
2.فرهنگ جدیدی برای کیفیت و QM
2.1. مفهوم جدیدی از کیفیت
2.2. مفهوم جدیدی از QM
2.3. جریان چند راهه QM: مشاهده قابلیت اجرا
3. QM پلت فرم کسب و کار بر اساس کلان داده مشتری
3.1. دانشمندان داده به عنوان کارشناسان کیفیت
3.2. AI برای QM مبتنی بر کلان داده
4. نکات نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The Fourth Industrial Revolution is coming, and it is changing almost all aspects of human life, including the culture of quality and quality management (QM) in industry. This paper first examines the essence of the Fourth Industrial Revolution and its impact on our lives. Next, new concepts of quality as well as QM are discussed as follows. First, we analyse the multiway flow of QM in the stages of plan – design – production – marketing – sales, and data-oriented multiway interactions for creating new value and quality are discussed. Second, four distinctive approaches are introduced for implementing the multiway flow in realworld applications. The four approaches, which utilise Big Data, Artificial Intelligence (AI), Internet of Things (IoT), and more, are composite dimension, team creativity, total inspection, and new valuation. Finally, we argue for the necessity of combining quality experts with data scientists to prepare well for the coming Fourth Industrial Revolution.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
چهارمین انقلاب صنعتی پیش رو است و تقریبا همه جنبه‌های زندگی بشر، از جمله فرهنگ کیفیت و مدیریت کیفیت (QM) را در صنعت تغییر می‌دهد. این مقاله در ابتدا به بررسی ماهیت چهارمین انقلاب صنعتی و تاثیر آن بر زندگی ما می‌پردازد. سپس، مفاهیم جدیدی از کیفیت و همچنین QM به شرح زیر مورد بررسی قرار می‌گیرند. ابتدا به تجزیه و تحلیل جریان چند راهه QM در مراحل برنامه‌ریزی-طراحی-تولید-بازاریابی-فروش می‌پردازیم و تعاملات چند راهه داده-محور برای ایجاد کیفیت و ارزش جدید را مورد بحث قرار می‌دهیم. دوما، چهار رویکرد متمایز را برای اجرای جریان چند راهه در کاربردهای جهان واقعی معرفی می‌کنیم. این چهار رویکرد، که از کلان داده ، هوش مصنوعی (AI)، اینترنت اشیاء (IoT)، و غیره استفاده می‌کنند بُعد کامپوزیت، خلاقیت تیمی، بازرسی کلی، و ارزشگذاری جدید هستند. در نهایت، لزوم ترکیب متخصصان کیفیت با دانشمندان داده به منظور ایجاد آمادگی مناسب برای ورود چهارمین انقلاب صنعتی را استدلال می‌کنیم.

بدون دیدگاه