ترجمه مقاله ارتباط بین هزینه یابی بر مبنای هدف و مهندسی ارزش و سود و کایزن مورد انتظار - SciencePG

ترجمه مقاله ارتباط بین هزینه یابی بر مبنای هدف و مهندسی ارزش و سود و کایزن مورد انتظار - SciencePG
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
هزینه‌ یابی بر مبنای هدف، ارتباط بین هزینه یابی بر مبنای هدف و مهندسی ارزش و سود و کایزن مورد انتظار
عنوان انگلیسی
Target Costing, the Linkages Between Target Costing and Value Engineering and Expected Profit and Kaizen
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2017
نشریه
SciencePG (Sciencepublishinggroup)
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8507
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری مدیریت و برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها
مجله
مجله بین المللی مدیریت مهندسی - International Journal of Engineering Management
دانشگاه
عضو هیئت علمی و پژوهشی تهران، ایران
کلمات کلیدی
هزینه‌یابی بر مبنای هدف، کایزن، مهندسی ارزش، سود مورد انتظار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1) مقدمه
2) فرضیات پژوهش
3) توصیف داده‌ها
4) جمع بندی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Target costing is a pricing method used by firms. It is defined as "a cost management tool for reducing the overall cost of a product over its entire life-cycle with the help of production, engineering, research and design". A target cost is the maximum amount of cost that can be incurred on a product and with it the firm can still earn the required profit margin from that product at a particular selling price. In this article, financial expertise of thousands of teachers the period 2011-2012 was used to study the linkages between Target costing and Value Engineering and Expected profit and Kaizen. As the newest and most accurate method of target costing strategy can be very effective on corporate profitability and the factors discussed in the implementation of this method was considered to be controlled.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هزینه‌یابی بر مبنای هدف یک تکنیک قیمت‌گذاری است که شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند. تعریف آن بدین ترتیب است: "یک ابزار مدیریت هزینه برای کاهش هزینه کلی یک محصول در کل مدت عمر آن به کمک تولید، مهندسی، پژوهش و طراحی می‌باشد". یک هزینۀ هدف عبارتست از ماکزیمم مقدار هزینه‌ای که می‌توان برای یک محصول متحمل می شود و با این وجود، شرکت مربوطه با یک قیمت فروش خاص هنوز می‌تواند حاشیه سود مورد انتظار را از آن محصول به دست آورد. در مقاله حاضر، از تجارب هزاران معلم در بازه بین 2011 تا 2012 جهت مطالعه ارتباط بین هزینه‌یابی بر مبنای هدف و مهندسی ارزش و سود و کایزن مورد انتظار استفاده شده است. روش هزینه‌یابی بر مبنای هدف به عنوان جدیدترین و دقیق‌ترین تکنیک، می‌تواند در میزان سوددهی شرکت بسیار موثر باشد و به نظر می‌رسد که اجرای آن هم قابل کنترل باشد.

بدون دیدگاه