ترجمه مقاله چگونه مسئولیت اجتماعی شرکت باعث تغییر شهرت برند به ارزش برند می شود؟ - نشریه Sage

ترجمه مقاله چگونه مسئولیت اجتماعی شرکت باعث تغییر شهرت برند به ارزش برند می شود؟ - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۵۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چگونه مسئولیت اجتماعی شرکت باعث تغییر شهرت برند به ارزش برند می شود؟ چشم اندازهای اقتصادی و غیر اقتصادی مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)
عنوان انگلیسی
How does corporate social responsibility transform brand reputation into brand equity? Economic and noneconomic perspectives of CSR
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2020
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.925 در سال 2019
شاخص H_index مجله
18 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.307 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
1847-9790
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2019
کد محصول
11566
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و مدیریت استراتژیک
مجله
مجله بین المللی مهندسی مدیریت بازرگانی - International Journal of Engineering Business Management
دانشگاه
گروه مطالعات بازرگانی، موسسه نامال، میانوالی، پاکستان
کلمات کلیدی
مسئولیت اجتماعی شرکت، شهرت برند، ارزش برند، چشم انداز اخلاقی، چشم انداز بشر دوستانه، صنعت فست فود
کلمات کلیدی انگلیسی
Corporate social responsibility - brand reputation - brand equity - ethical perspective - philanthropic perspective - fast-food industry
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1177/1847979020927547
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مروری بر مطالعات انجام شده و توسعه فرضیه
شهرت شرکت در برابر ارزش شرکت
مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) به عنوان تعدیل کنده بین شهرت برند و ارزش برند
روشها
شرکت کننده ها و رویکرد
شاخص ها
نتایج
تست پایایی
آمار توصیفی
تحلیل فاکتور تائیدی
تحلیل رگرسیون
تحلیل تعدیلی
بحث
ارتباط تئوری
کاربردهای عملی
نتیجه گیری
محدودیت ها و جهت گیری های تحقیقات آینده
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11566 IranArze     11566 IranArze1     11566 IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The concept of corporate social responsibility (CSR) has been embedded across psychological and physical frontiers of organizations building up on philanthropy, ethics, regulation, and economy. However, there is a lack of empirical evidence that how CSR gears up various aspects of an organization. The major objective of the present study is to explain the multidimensional catalytic role of CSR in transforming brand equity from brand reputation in the fast-food industry. The study has been designed to get responses through a structured questionnaire to analyze the data through descriptive and inferential statistical techniques. Sample size of 420 consumers and employees of international fast-food chains, located in Pakistan, with diverse demographical profiles have been involved for the survey. Three models were developed to understand the aforementioned phenomenon; the first model examines the impact of brand reputation on brand equity, and the second model reassesses the same relationship with moderating role of CSR, while the third model evaluates the associations with each dimension of CSR. The results indicate that brand reputation is a significant predictor of brand equity, and its predictive power boosts up in the presence of CSR activities. It was also ascertained that CSR initiatives related to ethics, economy, and philanthropy expedite the process of conversion from brand reputation to brand equity. The legal aspect of CSR in developing economies could not prove to be fruitful in this particular context. The research would provide great insight to the managers of fast-food retail chains to evaluate investments for CSR activities in raising equity of their organizations.

Conclusion

Firms can no longer see their performance as a simple act of marketing products or services. In the highly competitive contemporary market, brands must exceed customer expectations to make shopping experience memorable. The motive of this particular research was to find out the relationship between brand reputation and brand equity in the fast-food industry of Pakistan. Further, the study was designed to investigate whether CSR plays a moderating role followed by dimensions-wise effects between them. Data were collected from customers of fast-food restaurants particularly from international chains working in Pakistan.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت(CSR) در بر گیرنده عوامل روانشناسی و فیزیکی سازمانها است که بر پایه اقتصاد، قانون، اخلاق و بشر دوستی ساخته می شوند. به هر حال، شواهد تجربی وجود ندارد که بیان کند که چگونه مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) جنبه های مختلف یک سازمان را پوشش می دهد. هدف اصلی تحقیق کنونی، تشریح نقش چند بعدی کاتالیزی مسئولیت اجتماعی شرکت(CSR) در انتقال ارزش برند از شهرت یک برند در صنعت فست فود است. این تحقیق به این منظور طراحی شده است که پاسخ ها را از طریق یک پرسشنامه ساختار بندی شده بدست آورد تا داده ها را از طریق تکنیک های آماری استنتاجی و توصیفی تحلیل کند. جمعیت آماری شامل 420 مشتری و کارمند فروشگاه های زنجیره ای بین المللی فست فود می باشند که در پاکستان واقع شده است و پروفایل های آماری متنوع در تحقیق در نظر گرفته شده است. سه مدل برای درک پدیده ذکر شده توسعه داده شده اند. مدل اول به بررسی تاثیر شهرت برند بر ارزش برند پرداخته است و مدل دوم، این رابطه را با در نظر گرفتن نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی شرکت CSR)) بازارزیابی می کند، در حالی که در مدل سوم ارتباطات با هر کدام از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) ارزیابی می شود. نتایج دلالت بر این دارد که شهرت یک برند یک شاخص مهم ارزش برند است و قدرت پیش بینی کننده آن با وجود فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)تقویت می شود. همچنین، بیان شده است که اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت CSR) (مرتبط با اخلاق، اقتصاد و بشر دوستی دلالت بر فرآیند تغییر از شهرت برند به ارزش برند دارند. جنبه قانونی مسئولیت اجتماعی شرکت CSR)) در اقتصادهای در حال توسعه نمی تواند در موقعیت های خاص مفید باشد. این تحقیق اطلاعات زیادی را برای مدیران زنجیره های خرده فروشی فست فود فراهم می آورد تا سرمایه گذاری برای فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) را در افزایش ارزش سازمان ها مورد ارزیابی قرار دهند.

نتیجه گیری

شرکت ها دیگر نمی توانند عملکرد خود را به عنوان یک عمل ساده بازاریابی محصولات و خدمات در نظر بگیرند. در بازارهای بسیار رقابتی معاصر، برندها باید فراتر از انتظارات مشتری باشند تا تجربه خرید را برای مشتری به یاد ماندنی کنند. انگیزه انجام این تحقیق، یافتن رابطه بین شهرت برند و ارزش برند در صنعت فست فود پاکستان می باشد. به علاوه، این تحقیق برای بررسی این موضوع طراحی شده است که آیا مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) نقش تعدیل کننده در تاثیرات ابعادی بین آنها ایفا می کند. داده ها از مشتریان رستوران های فست فود و بخصوص رستوران های زنجیره ای بین المللی پاکستان گرد آوری شده اند.


بدون دیدگاه