آخرین اخبار استخدام بهورز 1402

جدیدترین اخبار استخدامی بهورز در سال 1401


اخذ مجوز استخدام ۲ هزار بهورز و ۸ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با بیان اینکه ۳۹۰۰ پروژه بهداشتی در سال قبل در کشور شروع شد که ۳۰۵۰ پروژه آن تا پایان مرداد ماه امسال پایان می‌یابد، در عین حال از اخذ مجوز جذب ۲هزار بهورز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مصطفی رضایی _ رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در نشستی خبری به مناسبت هفته سلامت، گفت: در سه سطح می‌توان به کاهش هزینه‌های مردم و کمک به اقتصاد خانواده گام برداریم. در بخش اول با ارتقای سواد سلامت مردم جامعه، کاهش ابتلا به عوامل خطر بیماری‌های غیرواگیر را خواهیم داشت. در بخش دوم ما با شناسایی به موقع بیماری‌های غیرواگیر اقدام به درمان به موقع خواهیم کرد تا فرم‌های پیچیده از بیماری‌ها را شاهد نباشیم. از طرفی در قالب برنامه پزشکی خانواده وقتی با نظام ارجاع بیمار به سطح بالا ارجاع داده می‌شود، متخصص پسخوراند را به تیم سلامت ارائه می‌دهد و تیم سلامت موظف به پیگیری فرد است و اینها سبب جلوگیری از سردرگمی بیماران می‌شود که کاهش هزینه هم به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در جمعیت روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر قریب به ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش پزشک خانواده هستند که ماهیانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار ارجاع به سطوح بالاتر خدمت را دارند که در یک سال به ۴ تا ۴.۵ میلیون ارجاع می‌رسد.

رضایی درباره تاثیر سفرهای استانی بر بهبود ارائه خدمات، ادامه داد: سفرهای هیئت دولت دستاورد زیادی دارد که برای تقویت زیرساخت‌های بهداشتی هم موثر است؛ به عنوان مثال در مورد سفر اخیر تصمیمات مرتبط با آب شرب خوزستان بر سلامت موثر است.

او درباره پرداخت معوقات حوزه کارکنان بهداشت نیز گفت: همکاران ما یا استخدام یا قراردادی هستند. اولویت ما این است که تمامی دانشگاه‌ها از هر مسیری حقوق این همکاران را پرداخت کنند؛ اگرچه شاید تاخیرهایی صورت گرفته باشد اما معمولا پرداخت‌ها به روز است. برای پرداخت کارانه‌ها هم باید منبع تامین شود که بتوان پرداخت انجام داد.

رضایی در خاتمه بیان کرد: وظیفه اصلی ما تامین ملزومات و زیرساخت‌های ارائه خدمات است. در سال ۱۴۰۱ تامین منابع و وسایل نقلیه برای مناطق محروم و روستایی انجام شد و ۳۹۰۰ پروژه در سال قبل شروع شد که ۳۰۵۰ پروژه آن تا پایان مرداد ماه امسال پایان می‌یابد. همچنین مجوز جدب ۲۰۰۰ بهورز و ۸۰۰۰ نیروی جدید را گرفتیم تا نیروی انسانی خود را تقویت کنیم.


برای آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون های استخدامی بهورز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی و در صورت تمایل به دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی، میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

سوالات استخدامی بهورزی


استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل (8 اسفند 1401)

دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون علمی، مصاحبه وگزینش برای پذیرش در رشته شغلی بهورزی به صورت قرارداد كارمعین با شرایط و ضوابط به شرح ذیل در مناطق روستایی مورد نیاز بكارگیری نماید.
مهلت ثبت نام تا 16 اسفند 1401 می باشد.

 

کاربر گرامی، شرایط ذکر شده در این بخش تنها قسمتی از متن دفترچه راهنمای استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل میباشد. میتوانید فایل کامل دفترچه راهنمای ثبت نام را از لینک زیر دانلود و بررسی نمایید:

 

شرایط عمومی استخدام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

1- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی کشور
2- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم از خدمت (ویژه برادران)
تبصره : معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که بر اساس اعلام کمیسیون پزشکی دانشگاه با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد .
5- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
6- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
7- داشتن سلامت جسمانی ، روانی ، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیتهای مرتبط با آن، از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاها و کلیه آبادی های تحت پوشش با تایید پزشک طب کار دانشگاه یا پزشک معتمد معاونت بهداشت
8- نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشگاه و نداشتن سابقه انصراف از مراکز آموزش بهورزی

 

مواد آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

1- آزمون کتبی جهت سنجش توانمندی های عمومی : سوءالات به صورت چهار گزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر سه پاسخ غلط) از دروس دوره دوم متوسطه شامل زبان ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی و تعلیمات دینی یا دین و زندگی طراحی خواهد شد. آزمون کتبی 60 % از کل نمره آزمون را به خود اختصاص خواهد داد.
2- امتیاز تاهل و فرزند: به استناد بند ب ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و هر فرزند دو درصد مجموعاً حداکثر تا 10 درصد به امتیاز آموزن کتبی فرد اضافه خواهد شد.
3-  (مصاحبه) از بین داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول حداقل به میزان 2 برابر ظرفیت پذیرش به ترتیب نمرات فضلی جهت انجام مصاحبه معرفی خواهند شد که معادل % 40 از کل نمره آزمون را به خود اختصاص خواهد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه اختصاصی اخبار استخدامی این دانشگاه مراجعه نمایید:

خبر جذب چهار هزار بهورز در سال 1402 (23 بهمن 1401)

به گزارش خبرگزاری ایرنا، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال آینده 4 هزار بهورز جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر حسین فرشیدی در حاشیه برگزاری همایش کشوری بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی به خبرنگاران افزود: هم‌اکنون ۳۱ هزار بهورز استخدام این وزارتخانه هستند و با چهار هزار استخدامی جدید در سال ۱۴۰۲ این تعداد به ۳۵ هزار نفر می‌رسد.
وی با بیان اینکه بهورزان نقشی کلید در پاندمی کرونا داشتند، تصریح کرد: در زمان درگیری کشور با کرونا، اولین گروه حاضر در میدان مبارزه با کرونا بهورزان بودند و این گروه زحمتکش همانند دیگر خادمان حوزه سلامت خوش درخشیدند.


تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی (28 دی 1401)

بدینوسیله به اطلاع میرساند برابر تصمیمات سومین جلسه کارگروه آزمون استخدام بهورزی سال 1401 مهلت ثبت نام فراخوان آزمون یادشده تا مورخه 15 / 11 / 1401 تمدید می گردد. ضمناً آزمون کتبی نیز در تاریخ 19 / 12 / 1401 برگزار می شود و تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون روزهای 15 و 16 اسفند ماه 1401 خواهد بود.

استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی (5 دی 1401)

دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت ، بر اساس مجوز مورخ 12/05/1401 هیات امنائ دانشگاه (بند 11 صورتجلسه) و منطبق با مفاد تبصره واحده ماده یک دستورالعمل اجرایی پذیرش واستخدام بهورز( نامه شماره 948/100 مورخ 19/07/1401 وزارت بهداشت ودرمان وآموزش پزشکی)، در نظر دارد از بین داوطلبان بومی در یک فضای رقابتی و با رعایت عدالت استخدامی، تعداد 278 نفر را از طریق آزمون تخصصی، مصاحبه و گزینش در رشته شغلی بهورزی برابر جدول ذیل در قالب قرار داد کار معین ( موضوع تبصره 5 ماده 31 آیین نامه اداری استخدامی هیات امناء دانشگاه ها ) جذب نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه اختصاصی اخبار استخدامی این دانشگاه مراجعه نمایید:

فراخوان پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور (13 دی 1401)

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور این معاونت در نظر دارد 32 بهورز را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت قرارداد کار معین در خانه های بهداشت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور جذب نماید.
از این تعداد، 19 بهورز در خانه های بهداشت تحت پوشش مرکز بهداشت نیشابور، 9 بهورز در خانه های بهداشت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان فیروزه و 4 بهورز نیز در خانه بهداشت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان زبرخان به کارگیری خواهند شد.
پذیرفته شدگان پس از طی آموزش دوره بهورزی و قبولی به صورت قرارداد کار معین بر اساس مجوز اختصاص داده شده به خانه بهداشت هر روستا مورد نظر، برابر قوانین مربوطه به کار گیری خواهند شد.

آزمون مذکور در روز پنج شنبه 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در امتحان درج و به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
متقاضیان می توانند جهت دریافت منابع آزمون و فرم های ثبت نام به سایت معاونت بهداشت دانشگاه منوی آزمون منابع آزمون پذیرش بهورز مراجعه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه اختصاصی اخبار استخدامی این دانشگاه مراجعه نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا