تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله شبکه های اجتماعی علمی و تحلیل یادگیری برای بررسی یادگیری خود ساماندهی – نشریه IEEE

عنوان فارسی: شبکه های اجتماعی علمی و تحلیل یادگیری برای بررسی یادگیری خود ساماندهی: مطالعه موردی
عنوان انگلیسی: Academic Social Networks and Learning Analytics to Explore Self-Regulated Learning: a Case Study
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2016 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7679 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.90Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی و علوم اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزشی و پژوهشگری اجتماعی
دانشگاه: دانشکده علوم تربیتی، دانشگاه سانتیاگو د کمپوستلا، اسپانیا
کلمات کلیدی: شبکه اجتماعی، تحلیل یادگیری، یادگیری خود ساماندهی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2- یادگیری اجتماعی/خود ساماندهی

3-تحلیل یادگیری برای کشف فرایندها

4- تدریس و یادگیری اجتماعی.خودمحور

5. روش شناسی

6.نتایج

7. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Social networks have become a new form of communication that allow students to share and collaborate. In this sense, they have joined forces with self-regulated learning (SRL) skills. This paper presents an experience at the University of Santiago de Compostela to analyze how SRL is developed in a course using a social network. This research used the following: 1) MSLQ questionnaire by Pintrich and 2) social network analysis techniques within the learning analytics framework. The results show that pedagogy encouraged students to interact and create a rich environment for developing SRL skills.

نمونه متن ترجمه

چکیده

شبکه های اجتماعی به شکل جدید ارتباطات تبدیل شده اند که به دانشجویان این اجازه را می دهند که مطالبی را به اشتراک گذاشته و همکاری نمایند. آنها در این مفهوم به نیروهای با مهارت های یادگیری خود ساماندهی محلق شده اند. این مقاله تجربه ای در دانشگاه سانتیگو د کامپوستلا مطرح می کند تا تحلیل کند که چگونه یادگیری خود ساماندهی در دروه ای رشد می یابد و از شبکه اجتماعی استفاده می کند. این تحقیق از موارد زیر استفاده کرد: 1-پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری توسط پینتریچ و 2-راهبردهای تحلیل اجتماعی درون چارچوب تحلیل یادگیری. نتایج نشان می دهد که آموزش دانشجویان را تشویق می کند تا با هم در تعامل بوده و محیط غنی برای توسعه مهارت های یادگیری خود ساماندهی ایجاد کنند.