ترجمه مقاله شبکه های اجتماعی علمی و تحلیل یادگیری برای بررسی یادگیری خود ساماندهی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله شبکه های اجتماعی علمی و تحلیل یادگیری برای بررسی یادگیری خود ساماندهی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شبکه های اجتماعی علمی و تحلیل یادگیری برای بررسی یادگیری خود ساماندهی: مطالعه موردی
عنوان انگلیسی
Academic Social Networks and Learning Analytics to Explore Self-Regulated Learning: a Case Study
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2016
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7679
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی و علوم اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
تکنولوژی آموزشی و پژوهشگری اجتماعی
دانشگاه
دانشکده علوم تربیتی، دانشگاه سانتیاگو د کمپوستلا، اسپانیا
کلمات کلیدی
شبکه اجتماعی، تحلیل یادگیری، یادگیری خود ساماندهی
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- یادگیری اجتماعی/خود ساماندهی
3-تحلیل یادگیری برای کشف فرایندها
4- تدریس و یادگیری اجتماعی.خودمحور
5. روش شناسی
6.نتایج
7. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Social networks have become a new form of communication that allow students to share and collaborate. In this sense, they have joined forces with self-regulated learning (SRL) skills. This paper presents an experience at the University of Santiago de Compostela to analyze how SRL is developed in a course using a social network. This research used the following: 1) MSLQ questionnaire by Pintrich and 2) social network analysis techniques within the learning analytics framework. The results show that pedagogy encouraged students to interact and create a rich environment for developing SRL skills.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

شبکه های اجتماعی به شکل جدید ارتباطات تبدیل شده اند که به دانشجویان این اجازه را می دهند که مطالبی را به اشتراک گذاشته و همکاری نمایند. آنها در این مفهوم به نیروهای با مهارت های یادگیری خود ساماندهی محلق شده اند. این مقاله تجربه ای در دانشگاه سانتیگو د کامپوستلا مطرح می کند تا تحلیل کند که چگونه یادگیری خود ساماندهی در دروه ای رشد می یابد و از شبکه اجتماعی استفاده می کند. این تحقیق از موارد زیر استفاده کرد: 1-پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری توسط پینتریچ و 2-راهبردهای تحلیل اجتماعی درون چارچوب تحلیل یادگیری. نتایج نشان می دهد که آموزش دانشجویان را تشویق می کند تا با هم در تعامل بوده و محیط غنی برای توسعه مهارت های یادگیری خود ساماندهی ایجاد کنند.


بدون دیدگاه