ترجمه مقاله روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی - نشریه JSTOR

ترجمه مقاله روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی - نشریه JSTOR
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی
عنوان انگلیسی
Methods for Increasing the Intensity of Reading Instruction for Students with Intellectual Disabilities
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2010
نشریه
JSTOR
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6723
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
تکنولوژی آموزشی و روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
مجله
آموزش و تعلیم در اوتیسم و معلولیت رشدی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
وضع فعلی تحقیق
شناسایی(تشخیص) بینایی کلمه
آواشناسی
آموزش خواندن فراگیر(همه جانبه)
مهارت های مناسب و سطح دشواری
انگیزش
تمرین معنادار برای دانش آموزان
راهبردهای کلی برای افزایش قدرت(موثر بودن) در طول دروس معلم رهبری
روش های برای گزینش و طراحی فعالیتها برای تمرین اضافی
طراحی فعالیتهای سطح کلمه
طراحی فعالیتهای سطح جمله
طراحی فعالیتهای سطح متن
طراحی فعالیتهای برای هدف قرار دادن کلمات درون متن
خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Current research is demonstrating the effectiveness of comprehensive reading instruction for individuals with intellectual disabilities (ID; Allor, Mathes, Roberts, Cheatham, & Champlin, 2010; Allor, Mathes, Roberts, Jones, & Champlin, 2010; Browder, Ahlgrim-Delzell, Courtade, Gibbs, & Flowers, 2008). One overarching finding from these studies is that intense amounts of repetition and practice on critical literacy skills are needed to produce meaningful gains. Providing intensive instruction in the school setting is extremely challenging. The purpose of this article is to describe the various strategies used in one research project to intensify early literacy instruction for students with ID, including methods for providing practice outside of teacher-led instruction. Specifically, we describe (a) key factors in planning intensive instruction, (b) general strategies for increasing intensity during teacher-led lessons, and (c) selecting and designing specific activities to increase intensity.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

تحقیق حاضر نشان دهنده اثربخشی آموزش خواندن جامع برای افراد دارای ناتوانایی های ذهنی است (آلور، ماتیز، رابرتس، چاتام و چامپلین، 2010؛ آلور، ماتیز، رابرتس، جونز و چتام، 2010؛ برودر، آلگریم-دلزل، کارتاده، گیبس و فلورس، 2008). یک یافته کلی این مطالعات این است که شدت میزانهای تمرین و تکرار بر روی مهارتهای اصلی سواد نیازمند این است که سود معنی داری را تولید کنیم. فراهم آوردن آموزش قوی در محیط مدرسه شدیدا" چالش برانگیز است. هدف از این مقاله این است تا راهبردهای گوناگون استفاده شده در یک پروژه تحقیقی برای قدرت بخشیدن به سواد دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی، از جمله روشهای برای فراهم آوردن تمرین خارج از آموزش رهبری معلم را توصیف کند. به ویژه، ما (a) عوامل کلیدی در برنامه ریزی آموزشی قوی  (b) راهبردهای کلی برای افزایش اثربخشی در طول دروس رهبری معلم ،  و (c) انتخاب و طراحی فعالیتهای ویژه برای افزایش نیرومندی را توصیف کردیم.


بدون دیدگاه