تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی – نشریه JSTOR

عنوان فارسی: روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی
عنوان انگلیسی: Methods for Increasing the Intensity of Reading Instruction for Students with Intellectual Disabilities
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21
سال انتشار : 2010 نشریه : JSTOR
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6723 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 0.99Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزشی و روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
مجله: آموزش و تعلیم در اوتیسم و معلولیت رشدی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

وضع فعلی تحقیق

شناسایی(تشخیص) بینایی کلمه

آواشناسی

آموزش خواندن فراگیر(همه جانبه)

مهارت های مناسب و سطح دشواری

انگیزش

تمرین معنادار برای دانش آموزان

راهبردهای کلی برای افزایش قدرت(موثر بودن) در طول دروس معلم رهبری

روش های برای گزینش و طراحی فعالیتها برای تمرین اضافی

طراحی فعالیتهای سطح کلمه

طراحی فعالیتهای سطح جمله

طراحی فعالیتهای سطح متن

طراحی فعالیتهای برای هدف قرار دادن کلمات درون متن

خلاصه

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Current research is demonstrating the effectiveness of comprehensive reading instruction for individuals with intellectual disabilities (ID; Allor, Mathes, Roberts, Cheatham, & Champlin, 2010; Allor, Mathes, Roberts, Jones, & Champlin, 2010; Browder, Ahlgrim-Delzell, Courtade, Gibbs, & Flowers, 2008). One overarching finding from these studies is that intense amounts of repetition and practice on critical literacy skills are needed to produce meaningful gains. Providing intensive instruction in the school setting is extremely challenging. The purpose of this article is to describe the various strategies used in one research project to intensify early literacy instruction for students with ID, including methods for providing practice outside of teacher-led instruction. Specifically, we describe (a) key factors in planning intensive instruction, (b) general strategies for increasing intensity during teacher-led lessons, and (c) selecting and designing specific activities to increase intensity.

نمونه متن ترجمه

چکیده

تحقیق حاضر نشان دهنده اثربخشی آموزش خواندن جامع برای افراد دارای ناتوانایی های ذهنی است (آلور، ماتیز، رابرتس، چاتام و چامپلین، 2010؛ آلور، ماتیز، رابرتس، جونز و چتام، 2010؛ برودر، آلگریم-دلزل، کارتاده، گیبس و فلورس، 2008). یک یافته کلی این مطالعات این است که شدت میزانهای تمرین و تکرار بر روی مهارتهای اصلی سواد نیازمند این است که سود معنی داری را تولید کنیم. فراهم آوردن آموزش قوی در محیط مدرسه شدیدا" چالش برانگیز است. هدف از این مقاله این است تا راهبردهای گوناگون استفاده شده در یک پروژه تحقیقی برای قدرت بخشیدن به سواد دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی، از جمله روشهای برای فراهم آوردن تمرین خارج از آموزش رهبری معلم را توصیف کند. به ویژه، ما (a) عوامل کلیدی در برنامه ریزی آموزشی قوی  (b) راهبردهای کلی برای افزایش اثربخشی در طول دروس رهبری معلم ،  و (c) انتخاب و طراحی فعالیتهای ویژه برای افزایش نیرومندی را توصیف کردیم.