آخرین اخبار استخدامی سازمان محیط زیست 1402

زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون سازمان محیط زیست

علی منصفی راد مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت:

این آزمون برای استخدام مجموعا ۶۰ نفر نیرو در محیط زیست، سازمان زندان‌ها، دانشگاه فرهنگیان و بهزیستی برگزار شد. وی افزود: روند اجرایی آزمون همزمان با سراسر کشور از سه ماه پیش آغاز شده و ۷۵ هزار نفر در کشور در این آزمون شرکت کرده اند که تا یک ماه آینده نتایج اولیه در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.


انتشار دفترچه ثبت‌ نام یازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌ های اجرایی 1402

با آرزوی توفیق روز افزون برای کاربران گرامی سایت ایران عرضه، به اطلاع می‌ رسانیم دفترچه راهنمای یازدهمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی کشور منتشر شد.

زمان آزمون فراگیر اجرایی یازدهم

  • مهلت ثبت نام: ۴ تا ۱۳ آذر ۱۴۰۲
  • انتشار کارت آزمون: از ۵ دی ماه ۱۴۰۲
  • تاریخ برگزاری آزمون: ۸ دی ماه ۱۴۰۲

استخدام 350 محیط بان در کشور 8 دی 1401

به گزارش خبرگزاری ایرنا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از استخدام و جذب 350 نفر محیط بان در استان های کشور خبر داد.
علی سلاجقه که برای سفری یک روزه به استان اردبیل سفر کرده است، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اردبیل با اشاره به وسعت مناطق حفاظت شده استان اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد محیط‌بان در کشور بسیار کم و معادل یک هشتم کمتر از استاندارد جهانی است.
وی افزود: برای جبران این کمبود برنامه‌ریزی شده که از سال آینده ۳۵۰ محیط‌بان طبق ضوابط در کشور استخدام شوند که امیدواریم با تحقق این موضوع کمبود محیط‌بان به‌تدریج برطرف شود.
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران در جریان سفر یک روزه به اردبیل بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ، دیدار با دانشگاهیان ، سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان محیط زیست را در برنامه داشته و در نشست با استاندار و امام جمعه اردبیل نیز مسائل و مشکلات محیط زیست این استان را بررسی و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.
استان اردبیل با مساحت ۱۷ هزار و ۹۵۳ کیلومترمربع، سه منطقه حفاظت شده و پنج منطقه شکار ممنوع از جمله آق داغ، مغان، نئور، شورابیل، گندیمن، دربند مشکول، انزان و خروسلو با مجموع مساحت بیش از ۲۴۵ هزار هکتار دارد.

برای آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون های استخدامی سازمان محیط زیست کشور و در صورت تمایل به دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی، میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

صفحات مرتبط با استخدام حفاظت محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا