دانلود رایگان جزوه خلاصه خدمات متقابل اسلام و ایران

خلاصه و نکات مهم خدمات متقابل اسلام و ایران

دانلود رایگان جزوه خلاصه و نکات مهم خدمات متقابل ایران و اسلام، شامل چهار فصل:

  1. خلاصه خدمات متقابل ایران و اسلام تالیف ایران عرضه
  2. نکات مهم خدمات متقابل ایران و اسلام تالیف ایران عرضه
  3. خلاصه خدمات متقابل ایران و اسلام 14 صفحه ای
  4. خلاصه خدمات متقابل ایران و اسلام 24 صفحه ای

جزوه خلاصه و نکات خدمات متقابل ایران و اسلام

دقت نمایید که این فایل تنها خلاصه ای مختصر از کتاب خدمات متفابل ایران و اسلام بوده و مطالعه آن برای آزمون کافی نمی باشد و برای مطالعه کامل، میبایستی کتاب را از فروشگاه ها خریداری نمایید.

بخشی از متن کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران اثر مرتضی مطهری

نظر به اینكه غالبا كسانی كه در مسائل مشترك اسلام و ایران قلم فرسایی كرده اند یا اطلاع كافی نداشته اند یا انگیزه ای غیر از تحقیق محرك آنها بوده است، این مسائل با همه زمینه روشنی كه دارد درست طرح نشده است. ما هر چه بیشتر در این زمینه مطالعه كردیم بیشتر به این نكته برخوردیم كه مسائل مشترك اسلام و ایران هم برای اسلام افتخار آمیز است، هم برای ایران. برای اسلام به عنوان یك دین كه به حكم محتوای غنی خود ملتی باهوش و متمدن و صاحب فرهنگ را شیفته خویش ساخته است. و برای ایران به عنوان یك ملت كه بحكم روح حقیقت خواه و بی تعصب فرهنگ دوست خود بیش از هر ملت دیگر در برابر حقیقت خضوع كرده و در راهش فداكاری نموده است.

در ایران اسلامی جریاناتی رخ داده است. برخی از آن جریانات دستاویزی برای بعضی از مستشرقین و غیر آنان شده است كه آنها را به عنوان یك”مقاومت”و عكس العمل مخالف روح ایرانی در برابر اسلام معرفی كنند. از قبیل نهضت های شعوبی، زبان فارسی، تصوف و حتی تشیع، همچنان كه برخی شخصیت ها به عنوان مظهری از این مقاومت معرفی شده و میشوند از قبیل حكیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای عظیم ایران و فیلسوف بزرگ شیخ شهاب الدین سهروردی معروف به شیخ اشراق.
مباحث این كتاب میتواند پاسخگوی مفیدی به همه این مسائل باشد.

صفحات مرتبط با آزمون استخدامی آموزش و پرورش

4 دیدگاه

  1. ممنون از شما. کاش لوگو کمرنگ تر باشه تا راحت تر بشه مطالب وسط صفحه رو خوند. حتی توی پرینت خودش رو خیلی پررنگ نشون میده.

    1. سلام وقت بخیر
      نظر شما بررسی شده و به اطلاع تیم مربوطه خواهد رسید، موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا