ترجمه مقاله نقش تعدیل کننده‌ اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش تعدیل کننده‌ اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش تعدیل کننده‌ اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B
عنوان انگلیسی
The Moderating Role of Power Exercise in B2B E-commerce Adoption Decision
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8049
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بانکداری، مدیریت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Science
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، دانشگاه Utara مالزی
کلمات کلیدی
تصمیم اتخاذ، تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک B2B، اعمال قدرت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱.پیش‌گفتار
۲.مرور مطالعات قبلی در مورد کسب و کار الکترونیک
۲.۱. «چشم‌انداز منطقی» انتخاب بهره‌وری
۲.۲. یک چشم‌انداز سازمانی
۲.۳. چارچوب محیط-تکنولوژیکی-سازمان
۳.نقش اعمال قدرت در اتخاذ B2B EC
۳.۱. پیش‌زمینه‌ نظریه‌ای
۳.۲. شکاف نظریه‌ای
۴.روش‌شناسی
۵.نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

B2B E-commerce (B2B EC) is a technology that supports relationship between business partners. In adopting such technology, power exercise plays a crucial role. Misunderstood power exercised within B2B EC may generate unrealistic or inaccurate outcomes. Unfortunately, the role of power exercise is nearly ignored in B2B EC adoption literature. In response, using the Resources-Dependency-Theory (RDT) and Diffusion-Innovation-Theory (DIT), this paper argues on the interaction between the influence of innovation characteristics and power exercise, so as to explain B2B EC adoption. This proposition could improve understanding B2B EC adoption and help to resolve inconsistency of findings in the literature

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

تجارت الکترونیک B2B (B2B EC)، یک فناوری است که روابط بین شریکان تجاری را پشتیبانی می‌کند. در اتخاذ چنین فناوری‌ای، اِعمال قدرت، نقشی حیاتی را ایفا می‌کند. اعمال اشتباه قدرت در محدوده‌ی B2B ممکن است پیامدهای نادرست و غیر واقع‌بینانه‌ای را ایجاد کند. متاسفانه، نقش اعمال قدر در نوشتجات اتخاذ B2B EC تقریبا نادیده گرفته شده است. در پاسخ، این مقاله با استفاده از نظریه‌ی وابستگی منابع (RDT) و نظریه‌ی نوآوری انتشار (DIT) در مورد تعامل بین تاثیر ویژگی‌های نوآوری و اعمال قدرت استدلال می‌کند تا اتخاذ B2B EC را توضیح دهد. این پیشنهاد می‌تواند شناخت B2B EC را بهبود بخشد و به حل تناقض بین یافته‌های در نوشتجات کمک کند.


بدون دیدگاه